//
کدخبر: ۲۱۱۶۳۵ //

عمل پیوند فاطمه موفقیت آمیز بود/ اشک شوق مادر در دیدار با حاج حسن سلیمانی

فرتاک نیوز/ عمل پیوند کلیه فاطمه دختر 11 ساله با موفقیت انجام شد .

عمل پیوند فاطمه موفقیت آمیز بود/ اشک شوق مادر در دیدار با حاج حسن سلیمانی

به گزارش فرتاک نیوز؛ چشمان فاطمه و مادرش از اشک شوق برق می زند؛ فاطمه بعد از سالها تحمل درد ناشی از مشکلات کلیوی و دیالیزی که همواره اندام نحیف این دختر 11 ساله را رنجورتر می کرد، در نهایت از این رنج چند ساله رهایی پیدا کرد تا خنده برلبان او ومادرش نمایان شود.
 فاطمه حالا می تواند هم مانند خیلی از کودکان به زندگی عادی خود بازگردد چرا که عمل پیوند کلیه او به خوبی صورت گرفته و خدا را شکر پزشک معالج او رضایت کامل دارد.
دو ماه پیش در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) با دستور معاون وزیر بهداشت و پیگیری های حاج حسن سلیمانی، این اتفاق صورت گرفت تا زندگی به این خانواده که محروم از پدر می باشند، لبخند بزند.

حسن سلیمانی

 فاطمه الان نیاز به مراقبت ها و مصرف دارو دارد تا ان شالله شاهد بهبودی کامل او باشیم.
 عصر دیروز جمعه، حاج حسن سلیمانی نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه شهرستان های کنگاور . صحنه، هرسین در مجلس شورای اسلامی به دیدار فاطمه رفت تا از آخرین مراحل درمانی او آگاه شود.
فاطمه در حال حاضر در تهران به سر می برد تا پیوند کلیه با کم ترین مشکل  روبرو شود و خدا را شکر که عمل او نیز موفقیت آمیز بوده است .

حاج حسن سلیمانی در خصوص ادامه درمان  مساعدتهای لازم  را بعمل آوردند و به مشاور خود بهزاد اقبال زاده تا حصول سلامتی فاطمه  دستور دادند که  پی گیر کارهای درمانی ایشان باشند . جا دارد به پاس این عمل خداپسندانه از او تشکر نماییم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۶۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان