//
کدخبر: ۱۶۲۸۸۳ //

دلایل مختلف شکست در کار و زندگی

شکست در کار و زندگی می تواند عوامل و دلایل مختلفی داشته باشد و همه افراد یک بار در زندگی باید شکست را تجربه کنند تا به موفقیت برسند.

دلایل مختلف شکست در کار و زندگی
به گزارش فرتاک نیوز،

یک واقعیت و آنهم این که موفقیت همیشه با شکست شروع می شود. اگر نگاهی دقیق تر به برخی از موفق ترین افرادی که تا به حال زندگی می کنند داشته باشید، متوجه خواهید شد که همه آن ها بارها شکست خورده اند. برخی از این افراد به طور گسترده شکست های زیادی در زندگی داشته اند.

اما همه آن ها توانستند همه چیز را عوض کنند. مثل کیمیاگران شکست را به موفقیت تبدیل کرده بودند. آن ها چطور این کار را کردند؟ آن ها دلایل شکست ها را کشف کردند و درس های مهمی را از آن یاد گرفتند و نحوه فکر کردن درباره شکست را تغییر دادند.عوامل شکست در زندگی

موارد زیر نه تنها دلیل عدم موفقیت افراد در زندگی را به شما نشان می دهند. همچنین نشان می دهد که چگونه می توانید از این اشتباهات اجتناب کنید و به جای آن چه کاری می توانید انجام دهید. مهم تر از همه اینکه این بخش از رازهای موفقیت به شما کمک می کند تا قدرت بزرگ شکست را کشف کنید. همه ما شکست می خوریم. این مساله قابل پیش گیری نیست. اما ما همیشه این انتخاب را داریم که از این تجربیات (اغلب دردآور)برای رشد قوی تر در آینده استفاده کنیم.

همه افراد در زندگی خود سعی می کنند تا از شکست خوردن به دور باشند. وجود برخی از عادتها در زندگی می تواند زمینه ساز شکست بوده و مانع موفقیت شوند. این عادت های بد را به همراه راه چاره در ادامه مشاهده نمایید.

هنگامی که با شکست روبرو می شویم، در ابتدا تمام جنبه های منفی ای که با آن برخورد می کنیم را می بینیم. ما به طور کامل بر منافع شکست نظارت می کنیم. بله، سود شکست. هر شکست، فرصتی را برای قوی تر شدن فراهم می کند. شکست شانس بازگشت قوی تر، عاقل تر و باهوش تر را ایجاد می کند. اما باید فعالانه از این فرصت استفاده کنیم. اگر این کار را نکنیم، شکست ما را نابود خواهد کرد.

تقریبا در تمام موارد، موفقیت نتیجه انجام کارها برای اولین بار نیست . در عوض، به تدریج مشخص می شود که این کار چگونه انجام نمی شود. موفقیت نتیجه قدرت ذهنی است که آنچه را درست انجام می دهیم ثابت نگه داریم، تا زمانی که درست متوجه شویم.

موفقیت نیازمند نظم و انضباط است. به این ترتیب، اعمال کنترل بر روی خود یک نیاز مرکزی برای موفق بودن است. اگر انضباط فردی ندارید احتمال بیشتری وجود دارد زمانی که مشکلات بوجود می آیند، خیلی زود تسلیم شوید. با این حال، اگر منظم هستید، اجتناب از وسوسه و حواس پرتی برایتان بسیار آسان تر خواهد بود.

کنترل خود به شما کمک می کند بر اهداف خود متمرکز شوید، حتی اگر این به معنای قربانی کردن موقتی، رنج و پرهیز از وسوسه ها باشد.بر روی توسعه و افزایش تدریجی انضباط خود کار کنید.

اگر برنامه مناسب نداشته باشید، احتمال موفقیت در زندگی کم تر است. مهم نیست که برنامه ناقص است یا اگر اوضاع دقیقا آنطور که برنامه ریزی شده است کار پیش نرود. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که یک برنامه دارید. این کار به شما کمک می کند تمام فعالیت های خود را به یک جهت هدایت کنید.

بدون یک برنامه روشن، به احتمال زیاد به سمت چپ، راست، جلو و عقب می روید، اما هرگز به اهداف خود نزدیک نخواهید شد. اهمیت برنامه ریزی توسط تحقیقات علمی مورد حمایت قرار می گیرد که تاکید می کند که اگر آن ها طرحی را ایجاد کنند احتمال شکست آن ها کم تر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: بهداشت نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۸۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان