//
کدخبر: ۱۴۷۷۷ //
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه:

طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان کرمانشاه اجرا می‌شود

معاون جوانان جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین در استان اجرا خواهد شد.


طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان کرمانشاه اجرا می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

کیومرث ویسی با اشاره به اینکه این طرح توسط جمعیت جوانان هلال احمر کرمانشاه برگزار می‌شود، اظهارداشت: بیش از یک هزار نفر روز عضو جوان و 30 نفر از پرسنل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در این طرح مشارکت دارند.

 

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از 23 پست ثابت، موقت و سحاب(سامانه حرکتی امدادی بشردوستانه) در این طرح خبر دارد و گفت: در بوستانهای طاقبستان، مجموعه تاریخی بیستون و میدانهای ورودی شهرهای استانها این طرح اجرا خواهم شد.

 

ویسی عنوان کرد: ماموریت این طرح ارتقاء و تغییر نگرش شهروندان برای کاهش رفتارهای پرخطر در مسافرت و افزایش بهداشت جسمی و روانی خانواده‌ها در طول سفر استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

معاون جوانان استان کرمانشاه از برپایی 19 پست سیار و 4 پست سحاب  به صورت 12  و 24 ساعته  در سطح استان کرمانشاه خبر داد و افزود: در این طرح جوانان جمعیت هلال احمرعلاوه  بر راهنمایی مسافران نوروزی نسبت به مقاصد و معرفی اماکن تاریخی و مذهبی شهر، نقشه‌خوانی وتوزیع نقشه وبروشورهای بهداشتی برای مسافران اقدام خواهند کرد.

 

ویسی به کمپین( نه به تصادفات جاده ای) اشاره و بیان کرد: این طرح به صورت حضوری در کنار پستها و به صورت مجازی در طرح(بهرفت) و سایت سفر سالم در دسترس مسافران و مردم است.

 

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بیان کرد: با توجه به استراتژی 2020 و چشم انداز 3 ساله طرح بهبود رفتارهای ترافیکی(بهرفت) در استان کرمانشاه، 23 سرتیپ آموزش دیده در کنار اعضای پستها حضور داشته و به اجرای بهتر طرح کمک خواهند کرد.

 

ویسی با بیان اینکه برای بهتر برگزارشدن طرح در سطح استان برنامه‌ریزی انجام شده است، اظهار کرد: باید بتوانیم آموزشهای لازم را برای پیشگیری از تصادفات ارائه دهیم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان