//
کدخبر: ۱۴۷۵۷ //

راه‌اندازی اورژانس دندانپزشکی در ایام نوروز

آقا‌جانی معاون درمان وزارت بهداشت عنوان کرد: حدود 2 هزار و 400 پایگاه با 17 هزار نیروی انسانی در سراسر کشور آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و هموطنان هستند.

راه‌اندازی اورژانس دندانپزشکی در ایام نوروز

به گزارش فرتاک نیوز،  آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت عنوان کرد: بیمارستان‌های سراسر کشور اعم از دولتی و غیر‌دولتی در ایام تعطیلات نوروز آماده خدمت‌رسانی به مردم بوده و اورژانس و بخش‌های ویژه برای رسیدگی به بیماران حاد آمادگی کامل دارند.

آقا‌جانی با بیان اینکه برای ارائه خدمت در نوروز دستور‌العمل‌های ویژه‌ای به دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز درمانی ابلاغ شده است، افزود: بر اساس این دستور‌العمل‌ها خدمت‌رسانی به بیماران اورژانسی متوقف نمی‌شود و بخش‌های مراقبت‌های حاد آماده پذیرش بیماران هستند.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به علل مراجعه بیماران به اورژانس در ایام نوروز گفت: اورژانس‌ها روند ثابتی در پذیرش بیماران دارند و در این ایام مردم به دلیل انواع جراحت‌ها، سکته‌های قلبی و مغزی، مسمومیت‌ها، بیماری‌های گوارشی، انواع خونریزی و حوادث ترافیکی به اورژانس مراجعه می کنند.

وی یکی از اقدامات مهم در ایام نوروز امسال را آمادگی برای رسیدگی به اورژانس های دندان‌پزشکی عنوان کرد و افزود: از دانشگاه‌های علوم‌پزشکی خواسته شده تا تمهیداتی را برای درمان موارد اورژانسی دندان‌پزشکی اتخاذ کنند و مردم در شهرهای مختلف حداقل به یک مرکز دندانپزشکی شبانه‌روزی دسترسی داشته باشند تا در صورت بروز موارد اورژانس به این مراکز مراجعه کنند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان