//
کدخبر: ۱۲۵۱۲ //

پشت پرده ماجرای شیرهای فاسد در مدارس

هیچ دانش آموزی در کرمانشاه با مصرف شیرهای توزیع شده با مشکل مسمومیت مواجه نشده است.

 پشت پرده ماجرای شیرهای فاسد در مدارس
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش فرتاک نیوز و به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، در تاریخ چهارم اسفند ماه جاری، تعداد ۴۶ هزار پاکت شیر با تاریخ تولید دوم اسفند ۹۵ و انقضای دوم شهریور ۹۶ توسط اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه دریافت شد.

تاریخ مصرف و مزه شیرها توسط مدیر اداره و کارشناس بهداشت اداره و معاون پشتیبانی مورد بررسی و بعد از اطمینان از سالم بودن شیرها نسبت به توزیع آن ها اقدام گردید.

در روز اول توزیع هیچ مورد مشکوکی مشاهده نگردید و شکایتی از جانب دانش آموزان یا والدین نشد اما در روز دوم تعداد معدودی شیر از دو مدرسه که کمتر از ۱۰ پاکت بود با تغییر مزه مشاهده شد که بلافاصله به صورت تلفنی به مدیران مدارس اعلام شد که شیرها جمع آوری و از توزیع آن ها بین دانش آموزان خودداری شود.

در همین راستا با هماهنگی به عمل آمده، نسبت به اعزام کارشناس اداره کل و نماینده کارخانه تولیدکننده شیر به شهرستان اقدام شد که بر اساس صورت جلسه مقرر گردید همه شیرهای معیوب و سالم بلافاصله عودت داده شود و بعد از دو روز شیرهای سالم ازکارخانه ای دیگر جایگزین گردید.

لازم به ذکر است؛ با توجه به اینکه هر روز چهار هزار دانش آموز شیرهای توزیع شده را مصرف می کنند، در صورت فاسد بودن شیرها تعداد زیادی دانش آموز باید به بیمارستان مراجعه می کردند.

این در حالی است که هیچ دانش آموزی به علت مسمومیت ناشی از مصرف شیرهای مذکور به بیمارستان مراجعه نداشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان