//
کدخبر: ۱۱۸۶۹۷ //

۵ دردی که نباید آن‌ها را نادیده گرفت

برخی از انواع درد وجود دارد که هرگز نباید آن‌ها را نادیده گرفت و به محض مواجه شده با آن‌ها باید به پزشک مراجعه کرد.

 ۵ دردی که نباید آن‌ها را نادیده گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

 درد به معنی هشدار بدن است و وقتی جایی از بدن شما درد می‌گیرد یعنی در حال هشدار دادن به شما است که چیزی درست نیست! افراد در مواجه شدن با درد واکنش‌های مختلف دارند، بعضی آن‌ را تحمل می‌کنند و بعضی هم بلافاصله به پزشک مراجعه می‎کنند. اما برخی از دردها هستند که اصلا نباید آن‌ها را نادیده گرفت و در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

سردرد

گاهی برخی سردردها خیلی سریع و ناگهانی هستند و دلیلی برای آن نمی‌بینید، در این شرایط بهتر است سریع به پزشک مراجعه کنید. ممکن است مشکل از عملکرد مغزتان باشد.

دندان

اگر هنگام نوشیدن مایعی سرد یا خوردن بستنی و خوراکی‌های سرد دندانتان می‎سوزد یا درد می‌گیرد باید سریع به دندانپزشک مراجعه کنید.

دست

گاهی بخش‎هایی از دستتان درد می‎گیرد که باعث می‌شود از مچ دست تا انگشتان بی‌حس شوند. وقتی این اتفاق می‎افتد باید نگران بود و به پزشک مراجعه کرد.

سینه

گاهی در قسمت سینه یا قفسه سینه دردی احساس می‌کنید که در قسمت بالای بدنتان پخش می‌شود. در این شرایط احتمال حمله قلبی وجود دارد و حتما باید به پزشک مراجعه شود.

پا

گاهی پاهای شما به شکلی عجیب درد می‌گیرند. این درد می‌تواند عصبی و ناشی از دیابت باشد و باید به همین دلیل سریع به پزشک مراجعه شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: بهداشت نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۶۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان