//
کدخبر: ۱۱۲۸۵۴ //

ترکیب جادویی برای رشد سریع موها

اگر از کم مویی و بد رشد بودن موهایتان ناراضی هستید، پیشنهاد میکنیم ماسک موی جادویی که در ادامه به آن اشاره میکنیم را امتحان کنید و نتیجه آن را ببینید.

ترکیب جادویی برای رشد سریع موها
به گزارش فرتاک نیوز،

در آینه که نگاه می کنید مدام حسرت زمانی را می خورید که موهایتان هنوز پرپشت بود و نریخته بود اما افسوس هیچ سودی نخواهد داشت. برای رشد مجدد موهای ریخته شده بهتر است خودتان دست به کار شوید.مثل همیشه استفاده از راه و روش گیاهی و طب سنتی بهترین گزینه ی پیشنهادی است که در زیر بهترین ماسکبرای تقویت و پرپشت شدن موهای ریخته شده را به شما معرفی می کنیم.مو

بسیاری از مردم در رشد موهاشان عجله دارند چون یا در آستانه ازدواج کردن هستند، یا قصد رفتن به مجلسی رسمی را دارند، یا در انتظار ملاقات همسرشان در آینده نزدیکند، یا قسمتی از پوست سرشان دیده می شود و می خواهند جای خالی بی مو در سر هر چه زودتر پر شود. آنها خواستار توصیه ای اند که چگونه موهای کوتاهشان در چند هفته بلند شود.

مو زیبایی خاصی به چهره میبخشد و آدم بدون مو چهره اش زیبایی آنچنانی ندارد.

اگر از کم مویی و بد رشد بودن موهایتان ناراضی هستید یا اگر در اطراف تان آدم کم مو میبینید و میخواهید به آن کمک کنید،پیشنهاد میکنیم ماسک موی جادویی که در ادامه به آن اشاره میکنیم را امتحان کنید و نتیجه آن را ببینید.

این ماسک موی جادویی در تقویت ریشه های مو و همچنین رشد سریع آن به شما کمک می کند.چه خانم ها و چه آقایان با مشکلاتریزش مو مواجه هستند به ویژه زمانی که مو نازک و شکننده باشد. ریزش مو در مردان بیشتر دلایل ژنتیکی داشته و در زنان نیز بیشتر به خاطر رنگ کردن مو و استفاده از مواد شیمیایی است.

نرم کننده های مو نیز در سرعت رشد آن اثر منفی می گذارند. به همین دلیل قصد داریم ماسک مویی را به شما معرفی کنیم که در رشد سریع موهایتان کمک شایانی می کند. نتایج جادویی این ماسک در طول یک شب هم محسوس است.این ماسک تمام مواد مغذی طبیعی برای رشد مو را به آن رسانده که باعث درخشندگی و بهبود کیفی موهایتان می شود. ریشه مو نیز پس از دریافت آن مواد مغذی رشد سریع تری را تجربه خواهد کرد.

رشد مو

مواد مورد نیاز و طرز تهیه ماسک مو :

برای تهیه این ترکیب شما تنها به ۳ ماده نیاز دارید :

دو قاشق غذاخوری روغن کرچک

یک عدد زرده تخم مرغ

یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی

کافی است تمام موارد را داخل ظرفی ریخته و آن ها را خوب با هم مخلوط کنید. سپس ریشه های موهایتان را به خوبی با ترکیب حاصل شده ماساژ دهید و باقیمانده آن را روی سرتان اعمال کنید. پس از آن، سر را با یک پلاستیک یا کلاه ویژه مو بپوشانید. سپس اجازه دهید تا ترکیب به مدت ۲ تا ۴ ساعت روی موهایتان بماند. در نهایت نیز موهایتان را آب بکشید.

این کار را یک تا ۲ مرتبه در هفته و به مدت ۲ ماه تکرار کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: بهداشت نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۸۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان