//
کدخبر: ۴۶۰۳۴۹ //
فال انگلیسی

فال انگلیسی|فال انگلیسی چهارشنبه ۸ خرداد ماه ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال انگلیسی|فال انگلیسی چهارشنبه 8 خرداد ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد.

احتمالا شما هم می‌دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده‌ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال انگلیسی را برای شما در نظر گرفته‌ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

فال انگلیسی 9 خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

شما آمادگی کامل دارید که مسئولیت‌های بیشتری قبول کنید، اما این کار دردسرهایی برایتان به همراه دارد. این سخن بدین معنی نیست که شما توانایی انجام دادن کارهای خاص و خارق العاده را ندارید، بلکه بدین معنی است که شما به دلیل اینکه به نیازهایتان واقع بینانه نگاه نمی‌کنید، طاقت شکست خوردن را هم ندارید. با کم کردن سطح توقعات خود شانس خوشبخت شدن خودتان را بیشتر کنید.

فال انگلیسی 9 خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

افکار عالی و آرمانی‌تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده‌اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

فال انگلیسی9 خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

برنامه های خوبی دارید و قصد دارید فعالیت هایی که قبلا شروع کرده بودید را به پایان برسانید. بعد از تماس با یکی از بستگان برنامه های تان ممکن است به صورت ناگهانی تغییر کند. احتمالا مجبور باشید که به یک سفر بروید. یک شخص عزیز برای شما ممکن است مشکلات سلامتی را تجربه کند. باید مجددا اسناد و مدارک را بررسی کنید.

فال انگلیسی 9 خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

امروز شما ضرورتا در آن حالتی نیستید که دیگران یا دوستان نزدیک شما در آن قرار دارند. معنی این حرف این نیست که می‌خواهید متفاوت باشید؛ فقط موضوع این است که شما اکنون عقیده محکم و استواری راجع به چیزی دارید که بر موضوع حل نشده‌ای تاکید می‌کند. متاسفانه، هر چقدر بیشتر تلاش کنید که به این اختلافات دامن بزنید، احتمال جدایی بیشتر می‌شود. یکدفعه شما می‌فهمید که این جدایی نیازی به این ندارد که همین الان اصلاح شود، خودش به موقع درست خواهد شد.

فال انگلیسی 9 خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

ممکن است موانع غیرمنتظره ای شما را از به دست آوردن آن چیزی که امروز تعیین کرده بودید جلوگیری کند. باعث شکست خانواده تان نشوید، کارآمد نمی باشید. از جلسات کاری دوری کنید.

فال انگلیسی9 خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

شما تا به حال به سوی عقب و جلو درنوسان بوده‌اید،‌ به خاطر اینکه نمی‌دانستید چگونه باید دررابطه‌ای که دارید ابراز وجود کنید. یک لحظه به طور غیر معمولی عصبانی هستید و در مقابل تعهدات‌تان سرکشی می‌کنید. لحظه دیگر می‌خواهید احساسات مجروح شده خود از رابطه قبلی را با فرد جدیدی التیام ببخشید و دقیقا کاری را انجام دهید که قبلا گفته بودید. موقعیت‌های سخت نیازمند واکنش‌های نهایی است. اما اینکه بخواهید کنترل خود را از دست بدهید هیچ چیزی را درست نمی‌کند. آنقدر سیاست داشته باشید و زیرکانه عمل کنید تا بتوانید زندگی اطرافیان خود را از این که هست آسان‌تر کنید، به اضافه اینکه این کار زندگی خود شما را هم آسان‌تر می‌کند!

فال انگلیسی 9 خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

احتمالاً امروز احساس می کنید که در رابطه ای گیر افتاده اید که برای شما محدودیت ایجاد کرده است. شما لزوماً ناراحت نیستید، اما احساس می کنید که کاملاً درک نشده اید. شاید بخواهید که در ساختار اصلی رابطه فعلی خود تغییراتی را ایجاد کنید، اما به نظر می رسد که هیچ چیز قدرت ایجاد آن تحولی که شما به دنبالش هستید را ندارد. دست از تلاش برندارید؛ هر شکست فقط یک تمرین برای پیروزی اصلی است. مِری آن رادماچِر نویسنده می گوید: شهامت همیشه نمی غرّد؛ گاهی همان صدای آرامی است که در پایان روز می گوید که فردا دوباره تلاش خواهم کرد.

فال انگلیسی 9 خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

امروز شما ضرورتا در آن حالتی نیستید که دیگران یا دوستان نزدیک شما در آن قرار دارند. معنی این حرف این نیست که می‌خواهید متفاوت باشید؛ فقط موضوع این است که شما اکنون عقیده محکم و استواری راجع به چیزی دارید که بر موضوع حل نشده‌ای تاکید می‌کند. متاسفانه، هر چقدر بیشتر تلاش کنید که به این اختلافات دامن بزنید، احتمال جدایی بیشتر می‌شود. یکدفعه شما می‌فهمید که این جدایی نیازی به این ندارد که همین الان اصلاح شود، خودش به موقع درست خواهد شد.

فال انگلیسی9 خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

توانایی شما در رها کردن احساسات پیچیده و به روشنی در مورد خود صحبت کردن موهبتی واقعی است. اما این توانایی بعضی اوقات هم می‌تواند به ضررتان تمام شود. برای دنبال کردن تمام راه‌های احساسی وقت کافی وجود ندارد. اگرچه این کار می‌تواند صبر شما را به بوته آزمایش بگذارد، اما باید سعی کنید برای همیشه نکات مبهم را از بین ببرید.

فال انگلیسی 9 خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

به دلیل اینکه کار مهمی را سر وقت تکمیل نکردید ناراحت می شوید. عجله نکنید! به نظر می رسد که امروز کارآمد نیستید. ممکن است مضطرب باشید و نتوانید متمرکز باشید. باید آرام باشید و زمان بیشتری را با عشق زندگیتان سپری کنید.

فال انگلیسی 9 خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

اگر بتوانید امروز بر بی قراری و اضطراب خود فائق آیید، می‌توانید کاملا مفید و سودمند واقع شوید. اما وقتی مرحله‌ای از اتفاقات آرام پیش می‌رود،‌ افکار شما شتاب گرفته و آنها می‌توانند شما را در آب داغ انداخته و بعضی شرارت‌ها را برایتان بوجود آورند. مراقب آرزویی که می‌کنید باشید،‌ اگر بخواهید دنبال دردسر بگردید،‌ بیش از آنچه انتظارش را دارید برایتان پیش خواهد آمد.

فال انگلیسی 9 خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

به دلیل خرج کردن بیش از حد، وسوسه خواهید شد که عشق تان را نصیحت کنید. باید آرام و بیشتر انعطاف پذیر باشید. سعی کنید مثبت باشید و بیشتر از این عصبانی نشوید.

برای مشاهده فال های روزانه کلیک کنید

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۰۳۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان