//
کدخبر: ۴۵۹۳۷۸ //
فال | فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی

فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی پنج شنبه ۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ به همراه تفسیر دقیق

فال حافظ پنج شنبه 3 خرداد ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی پنج شنبه 3 خرداد  ماه 1403 به همراه تفسیر دقیق
به گزارش فرتاک نیوز،

فال حافظ یکی از سنت‌های قدیمی و محبوب در فرهنگ ایرانی است که همچنان توسط بسیاری از مردم علاقه مند به این سنت دنبال می‌شود. از طریق فال حافظ، مردم به دنبال پاسخ به سؤالات خود درباره آینده هستند.

در فال حافظ، بعد از انتخاب یک شعر تصادفی، با استفاده از گلچینی از کلمات، پاسخ به سؤالات مطرح شده را پیدا می‌کنند. فال حافظ به عنوان یک روش پرطرفدار جهت پیش‌بینی آینده و شناخت بهتر خود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فال حافظ به شکل روزانه در فرتاک نیوز برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

اشعاری که دعوت به صبر می‌کند، در حقیقت نویدِ آینده‌ای بهتر و روشن را می‌دهد و از این نظر، صبر پیشه‌کردن هم برای تحققِ آرزوها و خواسته‌هاست.

فال حافظ ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 411 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تمام تلاشت را کرده ای و با لطف الهی زندگی آرامی برای خود ساخته ای. اکنون شاد و خندان زندگی کن و از آنچه خدا نصیبت کرده لذت ببر. دوستان نزدیک را از خود نران، زیرا هر انسانی هرقدر بزرگ و کامل به دوستان صادق نیازمند است. از شر و شور دنیا دلگیر مشو که زندگی زیباست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* چهره تو ای محبوب بوستانی، زیباست مخصوصاً که در این بهارستان جمال حافظ خوش سخن بلبل نغمه ساز تو می باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- به شما مژده می دهم و تبریک می گویم زیرا آنچه سال ها در انتظار انجامش بودی، به زودی جامه عمل می پوشاند. پس اولاً کوشاتر باشید. ثانیاً راز دل خود را جز به پدر و مادر و همسر با کسی نگویید. ثالثاً با فردی با تجربه و استاد مشورت کنید رابعاً به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

۳- تفالی از این بهتر نمی شود که انسان موفقیت خود را بداند و آگاه باشد. به زودی شاهین اقبال بر بام خانه شما آشیان می کند و سعادتمند می شوید و درهای خوشبختی به رویتان باز می شود. بر شما مبارک باد.

۴- مغرور نباشید و به دیگران کمک کنید تا خداوند به شما مساعدت نماید. از یاد خداوند در هیچ حال غافل نشوید. پدر و مادر را محترم بدارید و به کمک آنها بشتابید.

۵- هیچ شرف و فضیلتی مانند علم و دانش نیست و هیچ دانش و دانایی مانند فکر کردن و اندیشه نمی باشد.

۶- تلاش را از دست ندهید و مواظب بدخواهان باشید. با افراد معتاد و پست معاشرت نکنید.

۷- اموری که در این هفته اتفاق افتاد، به فال نیک بگیرید. اینها موجب نزدیکی می شود. به قول شاعر من رشته محبت تو پاره می کنم. شاید با گره خوردن به تو نزدیک تر شوم.

۸- رنگ صورتی یا لیمویی برازنده اندام شماست زیرا حس اعتماد و ملاحت شما را بیشتر می کند.

فال حافظ ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 166 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

روزها و شب های سخت هجران و دوری پایان پذیرفته و به زودی مراد شما حاصل می گردد. گذشته سخت و پررنج شما به پایان رسیده و آینده ای درخشان در انتظارتان است. کسانی که به شما فخرفروشی می کردند در مقابلتان به زانو در خواهند آمد. خوشبختی خود را باور کنید و خدای بزرگ را که این نعمت گرانبها را در اختیارتان قرار داده شکرگذار باشید که حلال همه مشکلات تنها اوست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این نیت بسیار عالی است و بر شما مبارک باد ولی بدانید که هر نیت عواملی را می طلبد که شما باید متوجه آن باشید. از قبیل سرعت عمل، دقت، تلاش، و اراده که شما مد نظر خواهید داشت و این فال بسیار خوبست.

۲- به زودی مژده ای به شما می رسد و ملاقاتی و شغلی و مقامی بلند و پیشرفتی سریع خواهید داشت که در زندگی شما بسیار موثر است.

۳- جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد و شما سعی کنید با دقت و علاقه به کار خود ادامه دهید. بیمار شفا می یابد. خرید و فروش بسیار خوب است. تغییر شغل حتمی لست. مسافر اوضاعش به بهبودی گراییده و گره از کارش برداشته شده است و به زودی خبری از او به شما می رسد. شما از یک سقوط حتمی نجات پیدا کرده یا می کنید. او را دعا کنید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: ملاحظه کار، با شخصیت، صمیمی، با سلیقه، مسئولیت پذیر، والا مقام، واقع بین، پر انرژی، زحمت کش، سخاوتمند، جدی، اهل رقابت و با هدف.

۵- مشکلات و رنج ها به پایان رسیده و ستاره اقبال شما در برج حمل (فروردین) است و از این به بعد، همه شاهد موفقیت زندگی شما خواهند بود. حسودان کور خواهند شد و دوستان خرسند. بر شما مبارک باد. پس به شکرانه آن، خدا را سپاس گویید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید.

۶- هر چه می توانید مواظب پدر یا مادر باشید که آنها سخت به شما نیاز دارند. یکی از اقوام نیاز مبرم مالی دارد که اگر خانواده شما به او کمک کنند، خداوند به شما مساعدت خواهد کرد. گمشده ای دارید و نیاز مبرم به فرزند احساس می کنید. این مسایل قابل حل می باشد. نگران نباشید. به زودی تحولی اساسی در زندگی شما روی خواهد داد.

فال حافظ ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 420 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی است از رفتار او گیج و سرگردان شده ای و معنی حرکات و کارهایش را نمی فهمی، گویا انقلابی در وجود او به وقوع پیوسته است که تو از آن غافل بوده ای. سعی کن او را بهتر درک کنی و عواطف و احساساتش را بفهمی. تنها از این راه است که بیش از دیگران به او نزدیک خواهی شد. به خاطر داشته باش که او به زودی وارد زندگی تو خواهد شد، بنابراین خود را مهیای پذیرایی از او کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* ای حافظ اکنون که یار در دل غمگین تو جای گرفته است، چرا خانه دل را از هر اندیشه ای جز اندیشه یار تهی نکردی؟ ندانم چه قصدی داری!

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- چرا اطرافیان را آزار می دهید؟ قصد نیت شما از این کارها چیست؟ آخر تقصیر با خود شماست. چرا شهامت ندارید و نمی گویید مقصرم. مگر اراده ندارید؟ پس کوتاه بیایید و سعی کنید از این پس با استادان دانا و عزیزان نزدیک خود مشورت کنید. آنگاه اقدام نمایید و بی جهت خود و دیگران را به زحمت نیندازید.

۳- از غرور کاری ساخته نیست بلکه توازع، فروتنی و مهربانی مشکل شما را حل می کند. اگر می خواهید این نیت برآورده شود، از دیگران دلجویی و عذرخواهی کن تا خداوند به شما کمک کند. مطمئن باشید که شاهد مقصود را در آغوش خواهید گرفت و موفق می شوید.

۴- اگر از کار نیک خود خوشحال و از کار بد خود دلگیر می شوی، نشانه ایمان شماست زیرا همه کارها وابسته به نیت است. مسافرت را توصیه می کنم. به زودی خبرها و مژده های خوشی دریافت می کنید و به موفقیت های بسیاری می رسید. از همنشینی با افراد معتاد و حسود پرهیز کنید.

۵- رنگ زرد یا سفید استخوانی را برایتان پیشنهاد می کنم که موجب شادی، خویشتن داری، عزت نفس و حسن انتخاب می گردد. احساس یاس را بر طرف می کند. از اختلاف جدی روحی جلوگیری می کند و حس احترام را به وجود می آورد.

فال حافظ ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 279 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به زندگی و اطرافت خوب نگاه کن. خداوند نعمتهای بسیاری در اختیار تو قرار داده که باید از آنها به بهترین نحو استفاده کنی. به خاطر داشته باش که شکر نعمت، نعمتت افزون کند. پس همیشه شاکر درگاه الهی باش و سعی کن شاد و راحت زندگی کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا نهم می فرماید:

* چه کسی نام شکر و قند معروف مصری را برد که شیرین پسران شرمنده اش نکردند.

* ای باد صبا از آن لولی شنگول و زنده دل چه خبر داری و حالش چطور است؟ ما را مطلع ساز.

* ای دل اگر آن شیرین زیبا روی، خون بریزد، چون شیر مادر، خونت را حلالش کن.

* بخاطر خدا از خواب بیدارم نکن زیرا با خیال محبوبم خلوتی خوش دارم.

و در بیت آخر می فرماید:

* ای حافظ تو که از هجران می ترسیدی، پس چرا شکر ایام وصال را بجای نمی آوردی؟

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- شما دارای فکر نیکو هستید و همواره درکارها از خداوند کمک می گیرید به همین جهت خداوند همیشه یار و مدد کار شما بوده است. از کار خیر دست برندار و دل دیگران را به دست بیاور. انسانی خیر باش. خداوند نیز یاور شما خواهد بود. اگر رکود موقتی در کار شما حادث شده، علتش ناشکری سال گذشته شما بود. خداوند شما را در مرتبه املا و ابتلا دچار کرد ولی بدانید این موقتی و زودگذر است و به زودی اوضاع بر وفق مرادتان می شود.

۳- مسافرت را توصیه می کنم. از دوستان معتاد و نا اهل دوری کنید. مقدمات موفقیت را که عبارتست از سرعت عمل، دقت و کار بیشتر فراهم سازید. مسلماً پیروزی در چند قدمی شماست.

۴- اگر می خواهید از راه دور کسی به خانه باز آید، در ۷ شب متوالی با حضور قلب سوره مبارکه اعراف آیه ۱۷۹ تا ۱۸۵ را با معنی و حضور قلب بخوانید.

۵- کار این هفته شما به مصلحت نبود و شکستن دل او دور از انصاف بوده است.

۶- گاهی مانند جرقه تصمیم می گیرید ولی پس از چند روز مانند یخ سرد می شوید علتش اینکه اراده شما ضعیف است. آن را تقویت کنید.

فال حافظ ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 336 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مژده که به زودی به نیتی که کرده ای خواهی رسید. نگران فرصت مباش، از دست نخواهد رفت. پیش از آنکه مهلت به سر آید دست تقدیر به یاری تو بر می خیزد و آنچه را که آرزویش را داری برایت مهیا خواهد کرد، به شرط آنکه همچنان امیدوار و پرتلاش باشی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اشتیاق شما در اجرای این نیت بسیار زیاد است. اگر چه نیتی خوب و پسندیده می باشد اما هر کاری زمانی و وقتی مناسب می طلبد. از طرفی برای موفقیت در هر کار و عملی به مقدمات و تهیه وسایلی نیاز است. در حالی که شما همه آنها را آماده نکرده اید.

۲- این نیت با اندکی صبر و حوصله همراه با دقت و سرعت عمل انجام می گردد وجای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. انسان های موفق همیشه به نصایح خیراندیشان و اطرافیان توجه کرده اند. شما نیز باید متوجه این امر باشید.

۳- اگر می خواهید موفق شوید، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و ضمن دعا، نذر خود را ادا کنید. به پدر و مادر حتماً توجه کافی داشته باشید که به محبت شما نیاز دارند. ضمناً یکی از اقوام دچار مشکلی شده که توجه و کمک شما سودمند است. پس از او دریغ نکنید. خداوند به شما کمک می کند. برای برآورده شدن هر چه سریعتر این نیت، سوره مبارکه یس، از آیه ۷ تا ۱۲ را با حضور قلب و معنی بخوانید.

۴- مسافرتی سودمند در پیش دارید. مژدگانی دریافت می کنید. مسافر حالش خوبست و جای نگرانی نمی باشد. ازدواج سر می گیرد. فرزند متولد می شود. سفر انجام می گیرد. خرید و فروش سودمند خواهد بود. از طریق موبایل و اینترنت پیامی زیبا دریافت می کنید. فرزندتان یا یکی از قوام موفقیت بزرگی کسب می کند.

۵- وقتی با دیگران درد دل می کنی، آنها نیز خاطرات و غم هایی مشابه غم تو را مطرح می کنند یعنی در لحظه گفتن تو، آنها درگیر خویشتن هستند. غم خود را مرور می کنند و می شمارند. آن وقت می بینید که شما خوشبخت تر هستید.

۶- به زودی خواب می بینید که در مراسم ازدواجی شرکت دارید. تعبیرش اینکه خوشی و شادی و موفقیت قریب الوقوع می باشد.

فال حافظ ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 405 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در تمام مدت عمر و زندگی خود همیشه در کارهای خود نیت خیر و خیال خدمت به خلق خدا را در سر داشته ای و طعنه و تحقیر دیگران در شما خللی وارد نکرده است. به پاس این اخلاق نیکو به زودی رحمت الهی شامل حالتان خواهد شد و کارهایتان سروسامان می یابد و مشکلات مالی شما کاملا مرتفع می گردد و این پاداش فطرت پاک شماست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از اخلاق خوبی برخوردار می باشید و صداقت شما نزد همگان مشهور و معلوم است اما گرفتار کسی، چیزی یا مکانی شده اید و فکر می کنید اگر آنرا به دست آورد یا آنجا بروید، به تمام آرزوهایت جامه عمل پوشانده می شود. در حالیکه سخت در اشتباه هستید. هر جا بروید، آسمان همین رنگ است و هر که را دوست بدارید، همین رنج است.

۲- این نیت فراز و نشیب های فراوانی دارد که باید از انجام آن صرف نظر کنید. زیرا شما قدرت تحمل بار سنگین، درد و رنج این راه و سفر را ندارید اما اگر فکر می کنید می توانید، پس باید ابتدا مقدمات آن را فراهم آورید. آنگاه با اراده ای قوی، تلاش مضاعف و اندیشه ای تابناک اقدام کنید تا موفق شوید.

۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و تقاضای گشایش کار کنید که بسیار مثمر ثمر است.

۴- کسی را در هفته گذشته رنجانده اید. او عزیز است و شما را دوست دارد. بجاست از او دلجویی کنید. زیرا او خیرخواه شما می باشد و می بیند که حسودان قصد فریب شما را دارند.

۵- علم انقلاب بیرون است و ایمان انقلاب درون و خودخواهی منشاء همه مفاسد است.

۶- اگر حوصله کنید به مدارج بالا دست می یابید. پس شتاب را کنار بگذارید و بر اعصاب خود مسلط شوید.

۷- حضرت حافظ در بیت های اول و دوم می فرماید:

* قسم به جان مرشد و پیر دیر و حق نعمت و راهنمایی او که در سرمن جزعلاقه برای فرمان و اطاعت او نمی باشد.

* اگر چه بهشت جای گناهکاران نیست لیکن شراب بیاور که من به رحمت خداوندی پشتگرمی درام.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۸- به زودی خوابی خواهید دید. در جنگلی سبز و خرم، با دوستان قدم می زنید. تعبیرش تحول کلی و اساسی حاصل می شود و سود سرشاری توام با موقعیت عالی و خوشحال کننده به دست می آورید. مبارک است.

فال حافظ ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 276 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر قصد انجام این نیت را داری باید در مقابل مشکلات و سختی های این راه ناهموار صبر و تحمل داشته باشی و با شکیبایی قدم به قدم پیش بروی و بدان که هرچه انسانی دارای مقام و قدرت باشد، بدون یاری خدا از عهده هیچ کاری بر نخواهد آمد. پس به خدا توکل کن و کار را به تاخیر نینداز و هرچه زودتر اقدام کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر طالب هستید، باید صبر و شکیبایی داشته باشید زیرا عسل بدون نیش زنبور میسر نمی شود. آگاه باش که از روی ظاهر افراد قضاوت کردن اشتباه محض می باشد. مبادا راه اشتباه و غلط را بپیمایی و فریب بخوری. در این صورت انجام هیچ کاری دور نیست.

۲- این پریشانی و نگرانی شما بدون سبب و جهت می باشد و ناشی از تردید و وسواس و عدم اتکای به نفس است. از پدر و مادر ناامید نباشید. آنها آنقدر مهربان و صمیمی هستند بویژه پدرتان که دل درگروی پیشرفت شما دارد و به چیز دیگری جز این فکر نمی کند. پس سخنان وی را گوش کرده و بر خداوند توکل کنید. بدانید که حتماً پیروز می شوید.

۳- حضرت حافظ در بیت های سوم، چهارم و ششم می فرماید:

* حرام و نارواست بر کسی که با وجود چهره یار و گیسوی وی، به نظر کردن بر صورت یاسمن و زلف پیچان سنبل نیازی داشته باشد.

* قلندر وارسته، از جهان بریده و تاریک دنیا، به مال اندوزی کاری ندارد. زیرا کشور داری نیاز به چاره اندیشی و ژرف نگری دارد.

* این دل آشفته و عاشق ما را گریزی از آن گیسوی پیچان نباشد. پس باید کرشمه بسیار از چشم شهلای یار تحمل کند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- این نیت بر شما مبارک باد ولی باید ناراحتی ها را با آرامی تحمل کنید و خود را دچار وسواس و اضطراب نکنید. اگر می خواهید عاقبت کار شما و خانوادیتان نیکو باشد، در ۷ روز متوالی، سوره مبارکه توبه آیه ۲۱ تا ۳۱ را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش بسیار می باشد.

فال حافظ ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 218 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

قصد کرده ای کار و راه فعلی خود را تغییر دهی، اما توصیه می شود از این کار صرفنظر کنی که جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت. سعی و تلاش خود را چند برابر کن و کار خود را بی ارزش مپندار و در انتخاب همکاران دقت بسیار کن و از خودپسندی بپرهیز تا به موفقیت برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- چرا اینقدر تردید داری و از روی دودلی و شک، به کارها نگاه میکنی ؟ هرچه زودتر از دوستان نامناسب دوری کن و با توکل بر خدای یگانه و خواندن سوره مبارکه هود، از آیه ۶۰ تا ۹۰ با معنی و حضور قلب و رفتن به یکی از مشاهد متبرکه و دعا و زیارت کردن، این نیت برآورده خواهد شد.

۲- حضرت حافظ در بیت هفتم و نهم می فرماید:

* ای دل اگر می خواهی به نیک نامی مشهور شوی، با نادانان هم صحبت نشو.

* دیروز عزیزی گفت که حافظ شراب را پنهانی می خورد، حافظ می گوید ای عزیز پنهانی شراب خوردن من عیب نیست زیرا از ریا و پررویی بهتر است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- در کاری وارد شده اید که نیاز به تلاش و کوشش، همراه با علاقه، سرعت عمل و دقت نظر می باشد. پس از دوستان سیگاری و معتاد و کسانی که راه خطا می روند، دوری کنید زیرا در شخصیت خانواده شما نمی باشد و شما از خانواده ای اصیل هستید. حیف است.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: دوستدار آرامش و سکوت، ساده، کمال گرا، قوی، خیرخواه، معصوم، راستگو، دوست داشتنی، بی ضرر، منظم، گرفتار دوستان، قدر شناس، جذاب، متین و خود دار، فرشته خو، بی آلایش، بی ریا و دوستدار ورزش.

۵- گمشده ای دارید که به زودی خبری می دهد. مسافرت خوبست. خرید و فروش فرقی ندارد. شغل جدید و کاری جدید به سراغ شما می آید که نافع می باشد. به پدر و مادر احترام بگذار. سفر کرده را دعا کنید تا گره از کارشان باز شود.

۶- در معامله ای زیان خواهید دید، پس بهتر است با دوراندیشی، پدر یا همسر شما عمل کند زیرا وضع مامله ای که در نظر دارند، روشن نمی باشد. اصولاً بازار وضعیت مناسبی ندارد اما بالاخره این موضوع روشن می شود و تردیدها از بین می رود و حقیقت آشکار می گردد.

فال حافظ ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 451 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در آن لحظه که از پای افتاده بودی و از همه جا ناامید بودی، خداوند دست تو را گرفت و یاریت فرمود. اکنون وقت آن رسیده که به شکرانه ی این لطف الهی تو نیز دست افتادگان را بگیری و به آنها کمک کنی. از زیاده خواهی بپرهیز چرا که مال زیاد رنج بسیار نیز به دنبال خواهد داشت و بدان که قناعت بزرگترین گنج است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم و چهارم می فرماید:

* کسی که از پای افتاده باشد، خداوند دستگیر او می شود. پس بر اوست که دست دیگران و فقرا را بگیرد و کمک کند.

* ای ساقی، مژده خوشدلی برسان و برای گرفتن مژدگانی از در وارد شو تا یک لحظه اندوه را از دل من ببری.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در زندگی چیزی کم ندارید یا لااقل از هر حیث از دیگران چیزی کمتر ندارید. خداوند نعمات زیادی به خانواده شما داده است تا ببیند آیا املا یا استدراج یا ابتلا کدامیک را مد نظر خواهید داشت و چگونه با دیگران رفتار خواهید کرد.

۳- در طالع شما شادمانی، خرسندی و بهروزی فراوان دیده می شود به شرط آنکه به خدا توکل کنی و نیازمندان را فراموش نکنی.

۴- اگر می خواهی روز به روز در کارهایت پیشرفت کنی، اساس کارت ایمان و بندگی خداوند باشد. با خلوص نیت در راه رضای خداوند کوشا باش و از غرور و خودخواهی جدا بپرهیز تا محبوب خلق خدا باشی.

۵- این نیت حتماً برآورده می شود اما نیاز به حوصله دارد. تردید شما ناشی از وسواس و عجله است. پس قدری شکیبا باشید.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: پیشقدم در عشق، احساسی، لطیف، مقاوم، مغرور، وسواسی، کمی لجباز و آتشین مزاج.

فال حافظ ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 218 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

قصد کرده ای کار و راه فعلی خود را تغییر دهی، اما توصیه می شود از این کار صرفنظر کنی که جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت. سعی و تلاش خود را چند برابر کن و کار خود را بی ارزش مپندار و در انتخاب همکاران دقت بسیار کن و از خودپسندی بپرهیز تا به موفقیت برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- چرا اینقدر تردید داری و از روی دودلی و شک، به کارها نگاه میکنی ؟ هرچه زودتر از دوستان نامناسب دوری کن و با توکل بر خدای یگانه و خواندن سوره مبارکه هود، از آیه ۶۰ تا ۹۰ با معنی و حضور قلب و رفتن به یکی از مشاهد متبرکه و دعا و زیارت کردن، این نیت برآورده خواهد شد.

۲- حضرت حافظ در بیت هفتم و نهم می فرماید:

* ای دل اگر می خواهی به نیک نامی مشهور شوی، با نادانان هم صحبت نشو.

* دیروز عزیزی گفت که حافظ شراب را پنهانی می خورد، حافظ می گوید ای عزیز پنهانی شراب خوردن من عیب نیست زیرا از ریا و پررویی بهتر است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- در کاری وارد شده اید که نیاز به تلاش و کوشش، همراه با علاقه، سرعت عمل و دقت نظر می باشد. پس از دوستان سیگاری و معتاد و کسانی که راه خطا می روند، دوری کنید زیرا در شخصیت خانواده شما نمی باشد و شما از خانواده ای اصیل هستید. حیف است.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: دوستدار آرامش و سکوت، ساده، کمال گرا، قوی، خیرخواه، معصوم، راستگو، دوست داشتنی، بی ضرر، منظم، گرفتار دوستان، قدر شناس، جذاب، متین و خود دار، فرشته خو، بی آلایش، بی ریا و دوستدار ورزش.

۵- گمشده ای دارید که به زودی خبری می دهد. مسافرت خوبست. خرید و فروش فرقی ندارد. شغل جدید و کاری جدید به سراغ شما می آید که نافع می باشد. به پدر و مادر احترام بگذار. سفر کرده را دعا کنید تا گره از کارشان باز شود.

۶- در معامله ای زیان خواهید دید، پس بهتر است با دوراندیشی، پدر یا همسر شما عمل کند زیرا وضع مامله ای که در نظر دارند، روشن نمی باشد. اصولاً بازار وضعیت مناسبی ندارد اما بالاخره این موضوع روشن می شود و تردیدها از بین می رود و حقیقت آشکار می گردد.

فال حافظ ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 474 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیازی به گفتن نیست. او انسانی باهوش است و حرف دل تو را از اعمال و رفتارت می فهمد. تو فرصت هایی را از دست داده ای اما هنوز هم وقت هست. سختی های راه را به خاطر آسایش پس از آن تحمل کن و بدان نیت تو گرچه در ظاهر ناممکن می نماید ولی درواقع عملی است به شرط آنکه تو از راه نمانی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هشتم و نهم می فرماید:

* تنگدل از همراهان شدن، رسم و روش معرفت و کارشناسی نمی باشد. بلکه سختی و رنج پیمودن مراحل دشوار و مشکل، به یاد روزگاری که با دوست به خوشی و شادی بگذرانی قابل تحمل است.

* ای حافظ خیال حلقه گیسوی محبوب تو را فریب می دهد زیرا بسیار دل فریب می باشد. بهوش باش تا حلقه در خانه امر محال را نکوبی که دسترسی به زلف یار غیر ممکن است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- دچار ناراحتی شده اید که تصور آن برایتان مشکل است. در حالی که اگر به زندگی دیگران توجه کنید، خواهید دید که زندگی شما بسیار موفقیت آمیز بوده است اما شما با بی توجهی و لجبازی آن را خراب می کنید و به سخن این و آن گوش می دهید. بهتر است عاقلانه عمل کنید و با او مهربان و صمیمی باشید.

۳- از اینکه محوبب خانواده می باشید، باید بسیار خوشحال باشید و تلاش کنید تا این محبوبیت را افزایش دهید. به زودی در کاری موفق می شوید و سودی به دست می آورید. سعی کنید آن را بیهوده از دست ندهید.

۴- به قول گوته: "انجام آنچه را می توانی یا می اندیشی که می توانی آغاز کنی، در جسارت نبوغ و اقتدار و اعجاز نهفته است."

۵- اگر تلاش کنید و از رقیبان جلو بیفتید، آینده ای درخشان در انتظار شما خواهد بود، چون رقیبان در راهند. حسودان در کمین و طعنه زنندگان در انتظار می باشند.

۶- یکی از آشنایان به کمک شما نیازمند است. سعی کنید نیاز او را برآورده سازید و از مساعدت به دیگران دریغ نورزید.

فال حافظ ۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 383 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گفتن راز دل نزد کسانی که کاری از دستشان ساخته نیست، دردی از شما دوا نمی کند. به خاطر داشته باش آنکه به او دل باخته ای باید خود را تنها وقف تو کند. در غیر اینصورت صلاح در این است که از او جدا شوی. اگر می خواهی دچار غصه و پشیمانی نشوی از رهنمودهای سازنده افراد عاقل و دانا نهایت استفاده را ببر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم و پنجم می فرماید:

* خدایا به عمر ما آنقدر مهلت بده که عاشقان بتوانند روی معشوقان را ببینند.

* ما درد نهانی خودمان را به یار گفتیم زیرا که یار پزشک بیمار عشق ماست. پس درد را از پزشک پنهان کردن جایز نمی باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- شما اسرار دل را با هر کسی فاش می کند که به صلاح نمی باشد. چون حسودان و رقیبان هر دو در کمین هستن. پس لازم است قدری خوددار باشید و با متانت عمل کنید و راز خود را فقط با افراد صالح و با تجربه و دلسوز در میان گذارید.

۳- این نیت دارای شدت و ضعف فراوان می باشد و هر چه در لابلای اشعار و طالع سیر می کنم جای درخشانی دیده نمی شود. زیرا ممکن است این نیت از شدت غرور یا از شدت درماندگی یا از روی شوخی یا از شدت علاقه باشد ولی هر چه باشد، فعلاً انجام این نیت به صلاح شما نمی باشد. اگر می توانید از آن صرف نظر کنید وگرنه به یکی از مشاهد متبرکه بروید و ضمن دعا، نذر خود را ادا کنید و با خلوص نیت از خداوند بخواهید که گشایش حاصل گردد.

۴- از زمان بهره بگیرید و صبر و حوصله را از دست ندهید. بر اعصابتان مسلط شوید و دست از لجبازی بردارید. زیرا هر پلک زدن نشانه مرگ یک لحظه است و مژه ها سوگواران سیاه پوش قتل عام لحظه هایند. بنابراین توصیه میکنم به مسافرت بروید چون به زودی موقعیت بسیار خوبی در انتظار شماست و خود نمی دانید. بطوری که زندگی شما دارای تحول بزگی می گردد. اگر عجله نداشته باشید عواملی باعث می شود تا در آینده شاهد موفقیت را در آغوش بگیرید.

۵- رنگ بنفش یا نخودی را برایتان پیشنهاد می کنم که بر ملاحت و زیبایی شما می افزاید و موجب می شود تا با اتکای به نفس بیشتر و صلابت و قدرت بیشتری در این راه گام بردارید. ضمناً نگرانی شما بر اثر وسواس و پریشانی خاطر است که با دعا و نیایش یا شنیدن موسیقی و گردش بر طرف می شود.

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۹۳۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان