//
کدخبر: ۴۵۴۸۱۵ //
فال | فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی

فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ به همراه تفسیر دقیق

فال حافظ جمعه 31 فروردین ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی جمعه 31  فروردین ماه 1403 به همراه تفسیر دقیق
به گزارش فرتاک نیوز،

فال حافظ یکی از سنت‌های قدیمی و محبوب در فرهنگ ایرانی است که همچنان توسط بسیاری از مردم علاقه مند به این سنت دنبال می‌شود. از طریق فال حافظ، مردم به دنبال پاسخ به سؤالات خود درباره آینده هستند.

در فال حافظ، بعد از انتخاب یک شعر تصادفی، با استفاده از گلچینی از کلمات، پاسخ به سؤالات مطرح شده را پیدا می‌کنند. فال حافظ به عنوان یک روش پرطرفدار جهت پیش‌بینی آینده و شناخت بهتر خود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فال حافظ به شکل روزانه در فرتاک نیوز برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

اشعاری که دعوت به صبر می‌کند، در حقیقت نویدِ آینده‌ای بهتر و روشن را می‌دهد و از این نظر، صبر پیشه‌کردن هم برای تحققِ آرزوها و خواسته‌هاست.

فال حافظ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 127 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

راهی که برای آینده زندگی خود انتخاب کرده ای بهترین انتخاب است. می توانی با خیال راحت اولین قدم را برداری. البته در این راه رقبای بزرگی داری که باید آنها را در هر تصمیم گیری در نظر داشته باشی. ضمن آنکه کسانی نیز هستند که در سر راه تو مانع ایجاد می کنند و با برخوردهای نامناسب قصد تغییر رأی تو را دارند. به آنها اعتنا نکن و پیش برو که پیشرفت و سعادت تو در این راه است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- چنان به فکر این نیت هستی که چشم عقل و خرد خود را بسته ای. بطوری که فریب دادن شما در این موقعیت بسیار سهل و آسان است. و او از همین موقعیت بخوبی بهره می گیرد. درحالی که اصالت خانوادگی به شما حکمی می کند با دور اندیشی بیشتری عمل کنید و بهانه به دست او ندهید. پس جدا ً از شتاب و عجله پرهیز کنید و با شخصی آگاه و عالم در این باره مشورت کنید که به صلاح شما می باشد. زیرا راه طولانی و رقیبان زیادی دارید.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: در مواقعی خوش بیان، خوش بین، صلح جو، با سلیقه، شیک پوش، مطلع، ثابت قدم، سخاوتمند، شوخ و بامزه، زرنگ، انتقام جو و دلربا.

۳- این نیت را با سیاست و حوصله می توانید عملی سازید. مسافر حالش خوبست. قدری از شما رنجیده. پدر و مادر را محبت کنید. نذر خود را ادا کنید و سوره مبارکه الرعد را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش حاصل می شود.

۴- حضرت حافظ در بیت های اول تا پنجم و دهم می فرماید:

* منزل جان و روح من گوشه ابروی توست و به گوشه ای بهتر از این هیچ پادشاهی مالک نیست

* آن چشم آدم کش و دل سیاه را که تو داری، به طرف هیچ آشنایی نگاه نمی کند

* ای اسیر میخانه، قدحی بزرگ که مملو از شراب باشد، بده تا به شادی شیخی که صاحب خانقاه نیست، بیاشامم.

* ماه به فوغ چهره تو نیست و رد پیش روی تو، گل جلوه گیاهی هم ندارد.

* نمی دانم که آه سینه سوز من با چهره درخشان تو چه خواهد کرد. بدان که آینه قدرت پایداری در مقابل آه را ندارد و تیره و کدر می شود. پس از دود دلم پرهیز.

* ای بت من، اگر حافظ تو را بپرستد و به تو سجده کند، جای خرده گیری نمی باشد زیرا به سبب عشق از دین برگشته و جز معشوق معبودی نمی بیند. پس گناهی بر او نیست.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

فال حافظ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 133 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تو انسانی ساده دل و پاک هستی اما به دام مکر و حیله بداندیشان گرفتار آمده ای. به امید خدا آنکه تو را در این دام انداخت به زودی رسوا خواهد شد و حاصلی جز شرمندگی نخواهد برد. گرچه دست تو از گرفتن انتقام کوتاه است ولی بدان که خدا بهترین انتقام گیرنده است و هیچ جرمی در نزد او بی کیفر و مجازات نمی ماند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: باهوش، فیلسوف، شوخ، حق را به حق دار می دهد، شجاع، با حس ششم قوی، رک گو، اهل کشف، بانمک، آگاه از جهان، با اراده، با شرف، با وجدان، با سلیقه، مشاور عالی، کمیاب، مخترع، باطن دار، پرنده نهایی، امین، ولخرج و اهل گردش.

۲- از مردم ریاکار و معتاد دوری کنید که به شما ضربه خواهند زد. سعی کنید حرف و عمل شما یکی باشد تا شما را به دورویی متهم نکنند. دیگران ارزش واقعی شما را نمی شناسد و شما را به عدم صداقت و حرافی و دورویی متهم می کنند و می گویند کارهایش ظاهر سازی است در حالی که شما قدری در کارها غلو و مبالغه روا می دارید وگرنه قلبی پاک و مهربان دارید.

۳- این نیت با فعالیت بیشتر، صبر و حوصله همراه با سرعت عمل و دقت، حتماً عملی خواهد بود وگرنه طرف مقابل دست به حیله و نیرنگ خواهد زد. پس شما باید مواظب سایر رقبا و حریفان باشید که درکمین هستند.

۴- از گفتن حقیقت نهراسید و در مقابل حقیقت خاضع و شاکر باشید و بر خدا توکل کنید.

۵- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* پشمینه پوش نیرنگ باز، دام در راه خلق خدا گسترد و حقه شعبده بازی خود را باز کرد و با چرخ مکار حیله گری و ریا را آغاز کرد.

* نیرنگ فلک درویش را رسوا کرد زیرا او بر عارفان راز دار سحر و افسون عرضه کرد.

* ای ساقی شتاب کن که زیبای موزون قامت بزم درویشان عشرت پرست بار دیگر نمایان شد و غمزه را‌ آغاز کرد.

۶- رنگ سفید عاجی را برایتان پیشنهاد می کنم که شما را شفاف تر و با طراوت و گیرا و سرزنده تر خواهد ساخت و با خون گرمی ویژه ای که دارید، محبوب همان خواهید شد و کلید احساسات و عواطف می گردید. تردیدها و ترس های انسان بدترین دشمنان اویند، پس هراس به دل راه ندهید. مصممانه و هوشیارانه اقدام کنید. خدا با شماست.

فال حافظ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 276 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر قصد انجام این نیت را داری باید در مقابل مشکلات و سختی های این راه ناهموار صبر و تحمل داشته باشی و با شکیبایی قدم به قدم پیش بروی و بدان که هرچه انسانی دارای مقام و قدرت باشد، بدون یاری خدا از عهده هیچ کاری بر نخواهد آمد. پس به خدا توکل کن و کار را به تاخیر نینداز و هرچه زودتر اقدام کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر طالب هستید، باید صبر و شکیبایی داشته باشید زیرا عسل بدون نیش زنبور میسر نمی شود. آگاه باش که از روی ظاهر افراد قضاوت کردن اشتباه محض می باشد. مبادا راه اشتباه و غلط را بپیمایی و فریب بخوری. در این صورت انجام هیچ کاری دور نیست.

۲- این پریشانی و نگرانی شما بدون سبب و جهت می باشد و ناشی از تردید و وسواس و عدم اتکای به نفس است. از پدر و مادر ناامید نباشید. آنها آنقدر مهربان و صمیمی هستند بویژه پدرتان که دل درگروی پیشرفت شما دارد و به چیز دیگری جز این فکر نمی کند. پس سخنان وی را گوش کرده و بر خداوند توکل کنید. بدانید که حتماً پیروز می شوید.

۳- حضرت حافظ در بیت های سوم، چهارم و ششم می فرماید:

* حرام و نارواست بر کسی که با وجود چهره یار و گیسوی وی، به نظر کردن بر صورت یاسمن و زلف پیچان سنبل نیازی داشته باشد.

* قلندر وارسته، از جهان بریده و تاریک دنیا، به مال اندوزی کاری ندارد. زیرا کشور داری نیاز به چاره اندیشی و ژرف نگری دارد.

* این دل آشفته و عاشق ما را گریزی از آن گیسوی پیچان نباشد. پس باید کرشمه بسیار از چشم شهلای یار تحمل کند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- این نیت بر شما مبارک باد ولی باید ناراحتی ها را با آرامی تحمل کنید و خود را دچار وسواس و اضطراب نکنید. اگر می خواهید عاقبت کار شما و خانوادیتان نیکو باشد، در ۷ روز متوالی، سوره مبارکه توبه آیه ۲۱ تا ۳۱ را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش بسیار می باشد.

فال حافظ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 465 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر با دیده باز و حقیقت بین به اطراف خود بنگری خواهی دید که همدرد تو بسیارند. با دیدن آنها درس صبر و تحمل بیاموز و بدان که بی رنج هیچ گنجی میسر نمی شود. اگر طالب گل هستی بلای خار را باید تحمل کنی، ولی هرگز ناامید نشو زیرا همیشه امید گشایشی وجود دارد که تو از آن بی خبری، پس ناامیدی تو بیهوده است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- در اندیشه کار یا کسی یا چیزی می باشید که فکر شما را بی جهت مشغول کرده است. باید بدانید که هزاران درد و بلا در این دنیا وجود دارد اما برای دفع دردهایش، هیچ دوا و درمانی جز صبر، شکیبایی، مبارزه جدی و فعالانه وجود ندارد. پس ابداً نگران نباشید زیرا حال و کار شما به مراتب از دیگران بهتر است.

۲- این نیت دارای عوامل گوناگونی است که اگر عوامل مثبت و منفی را در دو کفه از ترازو قرار دهید، زیان و ضرر آن در این موقعیت بیشتر است. پس به نفع شماست که از آن صرف نظر کنید یا لااقل در این زمان دست از این کار بردارید و آن را به موقعیت بهتری که مقدمات، اسباب و لوازم آن از هر جهت مهیا گردید، موکول سازید.

۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و با خواندن سوره مبارکه نوح، توکل بر خداوند داشته باشید تا موفق شوید.

۴- خرید و فروش تفاوتی ندارد. مسافر شما فعلاً در وضعیتی قرار ندارد که بتواند از چگونگی کار خود، شما را مطلع سازد. انشاءالله در آینده مسائل او حل می شود. طلاق عملی می گردد ولی ازدواج مقدماتش فراهم نیست.

۵- راز دل خود را فاش نکن. پولی را که پس انداز کرده ای، فعلاً خرج نکنید چون در آینده نزدیک وضع بهتری خواهید داشت.

۶- آرامش هدف اصلی زندگی شماست. برای رسیدن به آن می کوشید ولی گاهی امور از دستتان خارج می شود. روحیه ای شاد و دریایی محبت و خلوص نیت دارید. نسبت به همسر خود احساس عجیبی دارید در عین اینکه کارهای او را قابل قبول می دانید، نسبت به بعضی کارهای وی شک و تردید دارید. این ناشی از علاقه شدید است. از امور هنری، مجالس و مسافرت لذت می برید.

فال حافظ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 141 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به خواست خدا گره از کارهایت گشوده شده و چاره کار به دستت آمده. تمام کارها بر وفق مرادت پیش می رود و به زودی مژده وصل و نیکبختی به گوشت خواهد رسید. اکنون که در راه پیشرفت و کامیابی قدم برمی داری تواضع خود را از دست مده چرا که فرد مغرور هرگز پیشرفت نخواهد کرد و به جایی نخواهد رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم و هفتم به شما می فرماید:

* افسوس که نرگس دیده افسونگر محبوب فتنه ای عجیب به پا کرد و دریغا که آن مست از باده حسن و نیکی با عاشقان فرزانه آنچه توانست بی مهری کرد.

* خیال عاشقانه به دل حافظ آتش زد و او را سوزاند. ببینید یار قدیمی با یار خود چه کار کرد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: اهل رقابت، زرنگ، قوی، عجول، شتاب کار، رک و بی پروا، قدرت سنج، عاشق پیشه، استثنایی، جذاب و دلربا، دوستدار تعریف، اهل تفریح و ثروت اندوز.

۳- از دوستت خطا دیده اید، مقصر دوست شما نیست بلکه شخص دیگری است که رابطه شما را خراب کرده و او را وادار به چنین عمل گستاخانه ای نموده است. بنابراین در دوستان خود تجید نظر کنید و مراوده های خویش را به حداقل برسانید.

۴- درمعامله ای زیان دیده اید. او شما را تنها گذاشت. احساس عجیبی دارید. بهترین راه آنست که به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعایی بخوانید و از پیر و مرشد راه استمداد کنید که با توکل به خداوند، موفقیت همراه شما خواهد شد.

۵- به شما نوید می دهم زندگی شما کلاً در تغییر و تبدیل خواهد بود. به طوری که گویی مجدداً متولد شده اید. پس سعی کنید دقت، سرعت عمل و تلاش همراه سازید و استفاده از معلومات استاد با تجربه ای را از یاد نبرید و صحبت آنها را غنیمت دانید. بیمار شفا می یابد. خرید و فروش صلاح نمی باشد. تغییر شغل و مکان زود است.

۶- مسافرتی زیارتی سیاحتی در راه است. معامله ای سود آور در پیش دارید که بر شما مبارک باشد، به شرط آنکه صدقه بدهید و دین لازم را بپردازید و دلی را شاد کنید.

فال حافظ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 225 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به زودی دست تقدیر فرصتی در اختیار تو می گذارد که اگر از آن غافل نشوی خواهی توانست یک شبه ره صد ساله را طی کنی، اما به خاطر داشته باش که چون به مقصود رسیدی، فریب دنیا را نخوری که گمراه خواهی شد و آنچه نصیبت گردیده از دست خواهی داد. پس خود را هرچه سریعتر مهیای استفاده از این فرصت خدادادی کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت سوم تا ششم می فرماید:

* همه طوطیان هند از این قند شیرین زبان فارسی که به هند می رود، شکر به دندان می سایند و شیرین کام شده اند.

* درسلوک شعر طی زمان و مکان را ملاحظه کن که این کودک یک شبه راه یکساله می پیماید.

* چشم سحر انگیز محبوب را نگاه کن که پارسا را نیز از راه بدر می کند زیرا یک قافله و کاروان افسونگری بدنبال دارد.

* فریب دنیا را نخور و گمراه نشو که این دنیای حیله گر پیر، حتی لحظه ای از مکر و فریب خالی نمی باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: با ایمان، پرحرف، سخنران، با سلیقه، زیبا و دلربا و جذاب، فقرا را شریک خود می کند، بی قرار، عاشق علوم و ماوراء الطبیعه، مغرور، مرموز، هوشیار، دلپذیر، عشوه گر، عاشق زندگی و بی حوصله.

۳- دنیا چنان زیباست که انسان به آن وابسته می شود اما نباید فریب آن را خورد. کاملاً هوشیاری خود را حفظ کن که به زودی بخت و اقبال به شما روی خواهد آورد. مبادا گول حسودان را بخوری بلکه با سرعت عمل، همراه با دقت و زیرکی عمل کن.

۴- بخت و اقبال شما رو به سعد و خوبی گذاشته و مرادت برآورده می شود. جای هیچ گونه نگرانی نیست. فقط برای سرعت بخشیدن به آن، نذر خود را ادا کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. پیشرفت های شما و خانوادیتان بسیار خواهد شد اما مواظب باشید که دچار غرور نشوید و از یاد خدا نروید.

۵- مسافر موفق شده است. اشکال ها برطرف شده. بیمار طی یک هفته دیگر بهبود می یابد. خرید و فروش عالی است. تغییر شغل و مکان انجام می گیرد. مبارک است.

۶- خطری بزرگ از خانواده شما مرتفع شده است و این درسی بزرگ برایتان محسوب می شود. به همسر و پدرتان توصیه کنید که با صبر و شکیبایی بیشتری در کاری که مد نظر دارند، اقدام کنند.

فال حافظ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 185 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

قصد انجام کار جدیدی را داری که اصلا به صلاح تو نیست و بهتر است این نیت را ترک کنی زیرا انجام هر کاری با زور ممکن نیست. به جای این تلاش بیهوده از آنچه داری نهایت استفاده را ببر و به دنبال همدل و همزبانی برای خود باش تا تو را به زندگی آرام و سعادتمندی برساند. فرصت را از دست مده که بهترین کار برای تو همین است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: عاشق ثروت و مقام، دور اندیش، پر فکر، مرفه، موفق، قوی، با استعداد، کم کار، هوشیار، زیرک، مصمم، رفیق دوست، عاقل و دانا و دلربا.

۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و هفتم می فرماید:

* با نیروی سرپنجه پرهیزگاری در برابر زیبا رویان، خودنمایی نکن که سواران عرصه زیبایی و جمال، قلعه های محکم دلها را به یک سوار تسخیر می کند.

* پروردگارا، این زیبا رویان جوان در ریختن خون عاشقان بسیار گستاخند. چنان که با ناوک مژگان در هر نگاه، صید دلی می کنند.

* ای حافظ زادگان، روزگار از وفا و مروت بهره ای ندارند و غمخوار بیچارگان نیستند. بهتر است از صحبت این بی وفایان کناره جویند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- دل به عشق کسی داده اید که خانواده او، پای بند عهد و قرار نیست ولی خودش آدم نسبتاً خوبی است. اگر می خواهید به مرادتان برسید، شرط لازم آن است که به یکی از مشاهد متبرکه بروید. نذر خود را ادا کنید و سوره مبارکه النساء آیه ۷۰ تا آخر را بخوانید.

۴- سفر را توصیه می کنم. زمان برای خرید مناسب است ولی فروش ضرر دارد. کسی به خانواده شما ضرر رسانده. به زودی به سزای خود می رسد و ضرر شما جبران می شود. افرادی به زندگی شما حسادت می ورزند. مواظب باش راز دل خود را با کسی در میان نگذارید. نگرانی وجود ندارد. مسائل حل می شود.

۵- به زودی خوابی خواهید دید که مشغول برف بازی هستید. تعبیرش این است که کوشش شما در آینده مثمر ثمر خواهد بود و نگرانی شما کاهش می یابد و از مشکلات کاسته شده، خبر شاد و پر نشاطی خواهید شنید.

فال حافظ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 33 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر با چشم بصیرت به زندگی خود نگاه کنی خواهی فهمید که تو بسیار بیش از آنچه آرزویش را داری از نعمات خداوندی بهره مندی، پس با توکل به خدا و با اتکاء به همت عالی خود قدم در راهی که قصد آغازش را داری بگذار و از سرزنشهای مدعیان هراس به دل راه مده که در تقدیر تو کامیابی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- همه چیز برای انجام این نیت کاملاً مهیا و آماده می باشد و جای هیچ گونه نگرانی نیست، زیرا این نیت برآورده می شود. اما دو عامل را می طلبد: یکی آنکه از حسودان و بد اندیشان دوری کنید و راز دل را با آنان در میان مگذار و دیگر اینکه اندکی صبر و مقاومت داشته باشد.

۲- نیاز به سفارش این و آن نمی باشد. بر خدا توکل کن و سوره مبارکه الروم آیه های ۳ تا ۶۰ را با معنی و حضور قلب بخوان گشایش حاصل می شود.

۳- شخصی با موی بلند و سینه و ابرو و قدی کوتاه، با ناخن های نسبتاً بلند، درصدد ضربه زدن است. از او دوری کنید.

۴- او خیلی شما را دوست دارد. حیف است که موجب رنجش قلب او می شوید. بدان که او در کارش، مبتدی و ناوارد است، پس اگر کاری را انجام میدهد، به علت ناپختگی و بی تجربگی اوست. به همین جهت به طور ناخود آگاه انجام می دهد. سیاستمدارانه به او یاد دهید.

۵- بسیار طناز، عشوه گر، آداب دان و مؤقر هستید و خیلی میل دارید. از شما تعریف کنند که حقیقتاً لیاقت تمجید هم دارید.

۶- مسافر می آید. از گمشده اطلاع پیدا می کنید. ازدواج و طلاق هر دو زود است ولی بیمار شفا می یابد. از او خبری دریافت می کنید.

۷- چرا به خود رنج می دهی و با خود درگیری داری ؟ ادامه این وضع، موجب می شود که بر سر دو راهی قرار گیرید. پس اگر دچار این وضع شدی، فوراً با یکی از اقوام نزدیک مشورت کنید که تردید، موجب ناامیدی است. درحالی که تردید شما، ابداً معنی ندارد، این نیت عملی می گردد و سود سرشاری که فکرش را هم نمی کردی، نصیب شما خواهد شد.

۸- بازنده، هنگامی که از دیگران بد رفتاری می بیند، خشم و ناخشنودی خویش را بر زبان نمی آورد و زجر می کشد و با انتقام گرفتن از خود شرایط بدتری را پدید می آورد. اما برنده در چنین شرایطی آزادانه رنجش خود را بیان میکند و تخلیه احساس می کند، سپس مساله را فراموش می کند.

فال حافظ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 393 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عاشقی صادق هستی، نیت پاکی داری و به عشق خود وفاداری. در مقابل سختی ها صبور و ساکتی و از ریاکاری و زهدفروشی بیزاری. تنها پیشه ی تو در زندگی صداقت است، به همین روش ادامه بده و به لطف و رحمت الهی امیدوار باش که جزای نیکی های خود را از او خواهی گرفت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- همه می دانند شما تمام هم و غمت رسیدن به این نیت است و توجه کافی به آن دارید. پس انکار آن بی فایده می باشد. بنابراین سعی کنید مقدمات لازم و کافی را برای رسیدن درست و منطقی به آن فراهم کنید تا در آینده پشیمان نشوید.

۲- مژده می دهم که این نیت حتماً عملی می گردد و به خواسته خود می رسید. به شرط آنکه با دقت، فعالیت، سرعت عمل و مشورت با عالمان و دانشمندان در این راه گام بردارید.

۳- آینده ای بسیار درخشان در انتظار شماست و زندگی خانوادیتان در حال تحول و دگرگونی است. بطوری که دوران نگرانی هایشان بر طرف شده و آغاز بهار شادی فرا رسیده است. از جانب بنده به آنان تبریک بگویید.

۴- پدر و مادر، حتی نزدیکان زیادی نگران شما هستند. این در حالی است که آنان از زیرکی و متانت شما کاملاً آگاهی ندارند. در چهریتان نور موفقیت وجود دارد. پس این امر را به آنها ثابت کن.

۵- نماز فرصت عاشقانه زمین است. کسی که نماز نمی خواند، عاشقی نمی داند. زیرا در پشت نماز عارفانه هر ناخالصی پیداست. هیچگاه خود را از ایمان و عرفان خالی نکن. شما آتش فشانی از تلاش و کار خواهی بود.

۶- از طریق موبایل و اینترنت پیام های زیبایی دریافت می کنید. آنها را جدی بگیرید اما مواظب باشید که فریب نخورید. چون در این دوره جامدات هم فریبکار شده اند چون انسان در آنها دخل و تصرف می کند.

فال حافظ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 113 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتها بود که دلت همچون صندوقچه ای در بسته بود. اما دست قضا دلستانی را در سر راهت قرار داد. بزودی از جانب او نشانه ای بسیار نیکو دریافت می کنی که احساس او را نسبت به تو عیان می سازد. اگر می خواهی خدا در این راه به تو کمک کند از کمک کردن به افتادگان و گرفتن دست ناتوانان دریغ مکن و از کاری که به کسی زیان می رساند دوری کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- در این هفته با او راز و نیاز فراوان و صحبت های گوناگون داشتی که بی حاصل نبوده است. بلکه نتیجه آن خارج شدن از تردید و دودلی بوده است. اگر چه احساس میکنی هنوز کافی نیست، ولی هر چه مساله ای را کش دار کنی، دلزدگی پیش می آورد.

۲- اصولاً این نیت خیر و طلاح همه را در بردارد و انجام آن بر شما مبارک باد. زیرا هم اکنون آهار سازنده و ثمربخش او هویداست. مژده انجام آن را به شما تبریک می گویم پس مرا دعا کنید و سایت تاروت رنگی را به دوستان خود معرفی کنید.

۳- سفرکرده می آید و بسیار موفق و پیروز و سالم خواهد بود. بر دشمن و بد خواهان پیروز می شود. مراد دل شما حتماً برآورده می شود. مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش هر دو عالی است. موفقیت تحصیل همراه شماست. فرزندانتان حتماً موفق می شوند. کبوتر سعادت بر بام منزل شما آشیانه گرفت. همسرتان مهربان تر و پردرآمد تر می شود.

۴- حضرت حافظ در بیت پنجم به شما توصیه می کند:

* برایش میسر است که به یک ناتوان کمک و همراهی نماید. تنش سالم و دلش شاد و خاطرش خوش باد.

پس شما به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و نذر خود را ادا نمایید.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: پرحوصله، وسواسی، صبور و آرام، گوشه گیر، ساده، مظلوم، خیرخواه، با اراده، محتاط، ناکام، مهربان، با سلیقه، فرشته خو، مودب، بی سیاست و پرمحبت.

۶- به پدر و مادر و همسر خود سخت نگیرید و مهربان باشید که گشایش درکار و زندگی شما حاصل خواهد شد. عینک بدبینی را از چشم بردارید تا جهان را روشن تر ببینید. چون سعادت از امروز همراه شماست.

۷- رنگ فیروزه ای بر انرژی و تحرک شما می افزاید و به شما نیروی مبارزه بهتری می دهد. با این رنگ قابلیت جسمانی، احساسی، ذهنی، روحی و عشقی شما زیاد می شود و بسیار برازنده شما می باشد.

فال حافظ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 149 از دیوان حافظ:

تعبیر فال حافظ شما:

دل به مهرویی سپرده ای و همه تو را به این خاطر مورد سرزنش و پند قرار می دهند ولی گوش دل تو به این حرفها بدهکار نیست. زیرا او کسی است که لیاقت عشق تو را دارد و تو نیز حاضری به خاطر او دست به هر کاری بزنی. گرچه راهت بسیار مشکل است ولی به امید خدا روزی او را به دست خواهی آورد و او قدر زحمات تو را خواهد دانست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این نیت حتماً قابل اجرا و عملی است به شرط آنکه اولاً توکل بر خدا داشته باشی، ثانیاً علاقه و اراده همراه با سرعت عمل و دقت را مرکب وسیله ای برای این راه سازی و در این راه از مشاوری کار آزموده کمک بگیری.

۲- حضرت حافظ در بیت های اول، پنجم و ششم می فرماید:

* دل من جز عشق زیبا رویان راهی در پیش نمی گیرد. از هر دری او را پند می دهم، بر او اثر نمی کند.

* دوستان با شراب قرمز پیر میخانه آینه دل را از آن جهت روشنی و صفا می بخشند که می تنها گوهری است که نقش حقیقت را می پذیرد.

* اندرزگوی رندان باده گسار با فرمان قضا و قدر سر جنگ دارد و از این روی از باده نوشی ما رنجیده خاطر است و خرده بر ما می گیرد. آیا او باده ای نمی نوشد که دریابد که می خوردن ما تقدیر ازلی دارد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- ویژگی های شخصیتی شما عبارت اند از: وفادار، نجیب، جذاب و دلربا، ملاحظه کار، آرام و صبور، متین و بی آزار، راستگو، اصیل، نرم و لطیف، صلح جو، عاقل و دانا، پرهیزکار، خونسرد، قابل اعتماد، محتاط، مودب، خوددار، قانع، نان به نرخ روز خور، عاشق فیلم و موسیقی و عاشق گردش و میهمانی.

۴- مسافر برایتان خبر خوشی می آورد. ۵ فرزند در طالع دارید که سومی عالی خواهد بود. در زندگی شما تحولی در شرف انجام است. او شما را دوست دارد ولی بداخلاق است و شما خیال می کنید که نامهربان می باشد یا بی تفاوت. در حالی که این عوامل بر اثر کار و مشغله او پیش می آید. وسواس و تردید را از خود دور کنید و بر زندگی لبخند بزنید که زندگی بر وفق آرزوی شماست.

فال حافظ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 249 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

منتظر رسیدن پیامی از کسی هستی که دوستش داری. به زودی این پیام به دستت خواهد رسید، اما تو انسان بسیار ساده دلی هستی. اگر می خواهی در عشق موفق باشی، بیش از این باید حواس خود را جمع کنی. خیالت از بابت رقیب آسوده باشد. او تو را ترجیح می دهد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- به زودی خبرهای خوشی دریافت می کنید. ملاقات مهمی و تغییر شغل یا مکان در پیش دارید که موجب گشایش بسیار می شود. سفری بسیار پر برکت برای شما در پیش است. از یار خبرهای خوشی دریافت می کنی و به مرادتان می رسید.

۲- حضرت حافظ در بیت های ششم، نهم و دهم می فرماید:

* راه و رسم عاشقان ناپختگی و سادگی نمی باشد. برای ما خبری از محبوب چالاک در دل ربایی و تصاحب دل ها بیاور.

* سال ها سپری گردید که دل من روی شاهد مراد را ندیده است. ای ساقی، آن ساغر روشن روان و آینه مانند را بیاور تا چهره مقصود را در آن مشاهده کنم.

* لباس فرسوده حافظ ارزشی ندارد. آن را با شراب آغشته کن و حافظ را مست و بیهوش بگردان و پس از آن راوی را با سرمستی و مدهوشی از میان بازار برگردان.

۳- برای نیت شما جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد زیرا به زودی شاهد مقصود را در آغوش خواهید گرفت. کارها بر وفق مرادتان خواهد بود، به شرط آنکه نذر خود را ادا کنید. بدون تردید، نیت شما عملی می گردد. بر خداوند بزرگ توکل کنید.

۴- بیمار شفا می یابد. سفر را توصیه می کنم. از مسافر خبرهای خوشی می رسد. ۲ فرزند خواهید داشت. از زندگی خوبی برخوردارید و طالع شما در برج سعد می باشد و آینده ای روشن و درخشان خواهد داشت. مبارک است. اگر می خواهید خداوند فرزندی پارسا و خوب به شما بدهد، سوره مبارکه الاسراء از آیه ۱۵ تا ۳۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید.

امام علی (ع) می فرمایند: "بزرگترین اسرار مرگ، بزرگترین افتخار ایمان و بزگترین سود فرزند نیک است."

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۴۸۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان