//
کدخبر: ۴۴۶۱۶۵ //

فال انگلیسی | فال انگلیسی پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲

این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال انگلیسی | فال انگلیسی پنجشنبه 26 بهمن ماه 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد.

احتمالا شما هم می‌دانید که فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

 فال انگلیسی ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

شما امروز از مطرح کردن نیازها و افشا کردن دردلهایتان با یک دوست و یا همکار خیلی صمیمی‌خجالت نمی‌کشید. شما می‌توانید کاملاً رک حرفهایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را شگفت زده خواهد کرد، اما وقتی با لحن صمیمی و خودمانی با آنها صحبت می‌کنید آنها نیز با کمال میل به حرفهای شما گوش می‌دهند. اطلاع پیدا کردن از مرزهایی که دیگران برای خود تعیین کرده اند امروز به راحتی حاصل نمی‌شود، ولی لازم است که حتماً این کار را بکنید.

 فال انگلیسی ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

برنامه های خوبی دارید و قصد دارید فعالیت هایی که قبلا شروع کرده بودید را به پایان برسانید. بعد از تماس با یکی از بستگان برنامه های تان ممکن است به صورت ناگهانی تغییر کند. احتمالا مجبور باشید که به یک سفر بروید. یک شخص عزیز برای شما ممکن است مشکلات سلامتی را تجربه کند. باید مجددا اسناد و مدارک را بررسی کنید.

 فال انگلیسی ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

توصیه های یک مرد سالمند به شما کمک می‌کند که از درگیری های خانوادگی نجات پیدا کنید. سعی نکنید که همه چیز را خودتان حل کنید! ممکن است توانایی تمرکز کردن را به خوبی نداشته باشید. باید به پیشنهاد کمک از جانب یک دوست نزدیک موافقت کنید

 فال انگلیسی ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

شما تا به حال به سوی عقب و جلو درنوسان بوده‌اید،‌ به خاطر اینکه نمی‌دانستید چگونه باید دررابطه‌ای که دارید ابراز وجود کنید. یک لحظه به طور غیر معمولی عصبانی هستید و در مقابل تعهدات‌تان سرکشی می‌کنید. لحظه دیگر می‌خواهید احساسات مجروح شده خود از رابطه قبلی را با فرد جدیدی التیام ببخشید و دقیقا کاری را انجام دهید که قبلا گفته بودید. موقعیت‌های سخت نیازمند واکنش‌های نهایی است. اما اینکه بخواهید کنترل خود را از دست بدهید هیچ چیزی را درست نمی‌کند. آنقدر سیاست داشته باشید و زیرکانه عمل کنید تا بتوانید زندگی اطرافیان خود را از این که هست آسان‌تر کنید، به اضافه اینکه این کار زندگی خود شما را هم آسان‌تر می‌کند!

 فال انگلیسی ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

امروز شما قادر نیستید تصمیم قطعی بگیرید، زیرا ماه در نشانه شما در نوسان و چرخش است و خصوصیات شما نیز هر لحظه تغییر می‌کند. حالا که تصمیم شما دائم در حال تغییر است، اصلاً نمی‌توانید روی تصمیمات خود حساب کنید. سعی نکنید به زور دنبال پیدا کردن راه حل باشید. در عوض افکار و خیالات خود را مثل پاندولی در نظر بگیرید که در حال نوسان است ولی کم کم آرام می‌شود و بالاخره می‌ایستد.

 فال انگلیسی ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

شما بسیار به سفر کردن علاقه پیدا کرده اید و دوست دارید یا به کوهستان و یا به جزیره ای کوچک بروید. هیچ چیزی اکنون نمی تواند شما را از تصمیمتان منصرف کند. تنها مشکلی که وجود دارد این است که شما اگر رویاهایی خود را مطرح کنید ممکن است بیشتر از قبل برای انجام این کار وسوسه شوید. اما این کار غیر ممکن نیست، بنابراین تا موقعی که مطمئن نشده اید هر چیزی که برای این مسافرت لازم است را تهیه نکرده اید، برای تبدیل کردن این ایده به واقعیت و رفتن به مسافرت اقدام نکنید.

 فال انگلیسی ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

احتمالاً امروز احساس می کنید که در رابطه ای گیر افتاده اید که برای شما محدودیت ایجاد کرده است. شما لزوماً ناراحت نیستید، اما احساس می کنید که کاملاً درک نشده اید. شاید بخواهید که در ساختار اصلی رابطه فعلی خود تغییراتی را ایجاد کنید، اما به نظر می رسد که هیچ چیز قدرت ایجاد آن تحولی که شما به دنبالش هستید را ندارد. دست از تلاش برندارید؛ هر شکست فقط یک تمرین برای پیروزی اصلی است. مِری آن رادماچِر نویسنده می گوید: شهامت همیشه نمی غرّد؛ گاهی همان صدای آرامی است که در پایان روز می گوید که فردا دوباره تلاش خواهم کرد.

 فال انگلیسی ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

امروز هیچ رابطه ای ساده نیست، حتی اگر همه چیز خوب و عالی به نظر می رسد. برای شما واضح است که داستان زندگی تان از دو زاویه کاملاً متفاوت در حال روایت شدن است. تعامل با افرادی که به آنها عشق می ورزید تند و پرحرارت است، و آموزه های مهمی را در رابطه با قلب تان برای شما به ارمغان می آورد. با این حال گفتگوی کاملاً متفاوتی در ذهن شما در جریان است که تجارب مشترک تان را زیر سوال می برد. خوشبختانه لزومی ندارد که انتخاب کنید که کدامیک از دیگری واقعی تر است؛ هر دوی آنها به نوبه خود اهمیت دارند. جان لِنون می گوید: واقعیت، بخش های زیادی از خود را به تخیل واگذار می کند.

 فال انگلیسی ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

تمام کردن کارهای نیمه‌کاره قبلی‌تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری رضایت شما را جلب کند. اگر لازم بود یک لیست از کارهای ناتمامتان تهیه کنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه‌بندی کنید. ابتدا از کارهایی شروع کنید که انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ کارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید که لازم نیست از نقشه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

 فال انگلیسی ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

گاهى اوقات وقتى که شما در کارى موفق مى شوید برایتان سخت است که خودتان را کنترل کرده و احساساتتان را ابراز نکنید، با وجود این زمانى که شما از نظر احساسى ضربه مى‌خورید توانایى انجام این کار را دارید. به یاد داشته باشید حالا که احساسات شما شکننده و حساس هستند، اگر ابراز بشوند نمى‌توانند به این شکلى که در حال حاضر هستند مدت زیادى دوام بیاورند. در مورد خودتان با دید منفى قضاوت نکنید؛ شما خودتان مى دانید که چه موقع احساسات خود را ابراز کنید.

 فال انگلیسی ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

امروز تقریباً برای شما آسان است که احساسات شخص دیگری را تحقیر کنید، اما اگر خیلی بی‌ملاحظه باشید، احتمالاً خیلی زود با عملی انتقام جویانه مواجه خواهید شد. اشکال روش شما در این است که شما کار خودتان را دست کم می‌گیرید. اگر واقعاً می‌خواهید که در آینده موفق باشید، ابتدا باید زمان کافی برای برقرار کردن ارتباط عاطفی با شخصی که دوست دارید بگذارید.

 فال انگلیسی ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

امروز برای حل یک مخمصه از روشهای موشکافانه ای استفاده می کنید و در جستجوی خود برای بهترین راهکار، مو را از ماست می کشید. مهارت های تحلیل گری قوی تان به شما این امکان را می دهد تا حتی سربرآوردن مشکلاتی که تصور می کردید که مدتهاست که آنها را رفع و رجوع کرده اید را هم تشخیص بدهید. در عین حال، آنقدر عملگرا و منطقی هستید که به محض اینکه یک راه مناسب را پیدا کنید، دست از جستجو بر می دارید. توماس اِدیسون می گوید: سه عنصر اصلی کسب دستاوردهای ارزشمند عبارتند از: اول، سختکوشی؛ دوم، پشتکار؛ سوم، عقل سلیم.

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۱۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان