//
کدخبر: ۳۹۰۴۸۲ //
آرایش | آرایش روزانه

در ۵ دقیقه آرایش روزانه انجام بده | تکنیک زیبایی آرایش روزانه !

در مطلب زیر روشی کاربردی برای داشتن آرایش جذاب روتین را به شما آموزش خواهیم داد لطفا با ما تا پایان همراه باشید.

در 5 دقیقه آرایش روزانه انجام بده | تکنیک زیبایی آرایش روزانه !
به گزارش فرتاک نیوز،

چگونه در 5 دقیقه یک آرایش ساده و شیک در منزل انجام بدهیم؟ میکاپ و آرایش روزانه صورت گاهی اوقات زمان زیادی از ما می‌گیرد. بنابراین بهتر است زمان و نوع آرایش را به گونه‌ای مدیریت کنیم که طولانی و خسته کننده نشده و در عین حال نتیجه خوبی هم داشته باشد. این میکاپ باید کوتاه و موثر باشد و تغییر خوبی هم در صورت شما ایجاد کند و حالت طبیعی چهره شما را بر هم نزند. در مطلب زیر روشی کاربردی برای داشتن آرایش جذاب روتین را به شما آموزش خواهیم داد لطفا با ما تا پایان همراه باشید.

چگونه در 5 دقیقه آرایش روزانه انجام دهیم؟

این موضوع به خصوص زمانی که عجله‌ دارید و وقت کمی هم دارید بیشتر احساس می‌شود. پس در این زمان بهتر است کارهای اضافی را کنار بگذارید و به فکر یک آرایش صورت ساده و سریع باشید. در ادامه به مراحل یک آرایش سریع می‌پردازیم. پس با ما همراه شوید.

شستن صورت

حتی اگر زمان کمی هم دارید سعی کنید این مرحله را انجام دهید زیرا شستن صورت موجب می‌شود تا آرایش شما بهتر شود. شما هر روز بعد از بیدار شدن از خواب و برای یک آرایش ساده صورت هم بهتر است این کار را انجام دهید. بعد از پاک سازی آلودگی و چربی صورت بهتر است صورت خود را با یک شوینده ملایم کاملا تمیز کنید و آن را با یک حوله تمیز خشک کنید. سپس برای انجام بر هر کار آرایشی ابتدا از نرم کننده صورت استفاده کنید تا صورت شما در هنگام استفاده از لوازم آرایشی دچار خشکی نشود.

کرم پودر و فونداسیون

در ابتدا باید بر روی پوست خود یک لایه کرم مرطوب کننده مناسب نوع پوست خود استفاده کنید. اگر برای آرایش در 5 دقیقه زمانی برای کرم پودر ندارید می‌توانید تنها قسمت‌هایی را که جوش یا لک دارد بپوشانید. با این کار روی لک‌های تیره و قرمز صورت، اطراف بینی و چانه و غیره را هم می‌توانید با دست یک دست کنید. سپس با کانسیلر روی کرم را محو کنید و اجازه ندهید که این کار بیشتر از یک دقیقه زمان شما را بگیرد. با این کار پوست شما صاف و یک دست خواهد شد.

استفاده از خط چشم

شما برای سرعت بیشتر می‌توانید از خط چشم ماژیکی یا مدادی استفاده کنید که کار با آنها راحت‌تر است و برای افراد مبتدی است. انواع خط چشم مویی مایع و ماژیکی به زمان بیشتری برای استفاده نیاز دارد. خط چشم‌های رنگی و ضد آب هم برای هماهنگ شدن با میکاپ شما گزینه خوبی هستند. رنگ‌های ذغالی، سرمه‌ای یا قهوه‌ای برای طول روز گزینه خوبی هستند. خط چشم مارک کالیستا، فلورمار، گلدن رز، دوسه، اسنس وآکوا از برندهای خوب و اصل برای استفاده هستند و رنگ مشکی آنها برای شب انتخاب بهتری خواهد بود. در نهایت از براش سایه چشم استفاده کرده تا خط چشم شما کمی محو شود.

سایه چشم

برای استفاده از سایه چشم بهتر است از سایه رنگ هلویی یا کرمی و شامپاینی بر روی پلک بالایی استفاده کنید و آن را در سراسر پلک پخش کنید. استفاده از براش کار شما را سریعتر خواهد کرد. برای داشتن تسلط بیشتر و کم کردن زمان این کار می‌توانید از انگشت خود هم استفاده کنید.

رژ گونه

بهترین وسیله برای رنگ دادن به پوست و ظاهر صورت رژ گونه است. برای این کار بهتر است از انواع رژ گونه کرمی و استیکی استفاده کرده و آن را با انگشت پخش کنید. استفاده از انگشت در آرایش موجب می‌شود تا کارها خیلی سریع انجام شده و مواد آرایشی هم خیلی خوب روی صورت شما قرار بگیرد. مقداری از رژ گونه را بر روی ناحیه مناسب زیر گونه بزنید و آن را بر روی پوست محو کنید. این کار تنها یک دقیقه از شما زمان می‌گیرد.

استفاده از ریمل

مقداری ریمل بر روی مژه‌های بالا و پایین خود بزنید. ریمل در انواع رنگی و حجم دهنده و ضد آب و قیمت مختلف در بازار وجود دارد که بهتر است از یک مدل ریمل مژه مارک خوب و اصل استفاده کنید تا چشم‌های شما دچار آسیب نشود. بهترین برند حال حاضر لوازم آرایشی مک، مای، اسنس، کالیستا و لورال است. ریمل سیاه یا قهوه‌ای برای آرایش ساده و روزمره گزینه مناسبی است و اگر می‌خواهید ریمل را از برنامه آرایش خود حذف کنید می‌توانید از فرمژه برای مژه‌های خود استفاده کنید. در این صورت ظاهر چشم‌های شما طبیعی و زیبا خواهد شد.

ریمل ابرو

ابروها نقش زیادی در زیباتر شدن ما دارند. با استفاده از یک ریمل ابرو شما می‌توانید خیلی سریع ابروهایی پر و جذاب داشته باشید. تارهای ابرو بهتر است با کمی ریمل ابرو که نزدیک به رنگ ابروهای شما است رنگی و بولد شود.

رژ لب

معمولا زدن رژ لب آخرین گام از یک میکاپ کامل است. رژ لب مدادی بهترین انتخاب برای انجام یک آرایش سریع است. بهتر است همیشه رژ لب خود را در حالت تمیز و آماده نگه داری کنید تا هنگام استفاده سرعت شما بیشتر شود. رژ را دور تا دور لب بکشید و سپس با انگشت داخل آن را پر کنید. با این کار سرعت شما زیاد شده و یک ارایش لب حرفه‌ای و تمیز خواهید داشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۴۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان