//
کدخبر: ۴۳۰۱۸ //

توصیه جالب هواداران به مهاجم ملی پوش پرسپولیس

مهدی طارمی دیروز طی یک مصاحبه شدیدالحن، علیه مدیران باشگاه پرسپولیس موضع گرفت و آنان را تهدید به افشاگری کرد.

توصیه جالب هواداران به مهاجم ملی پوش پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

طارمی برای این کار خود روش مخصوصی را پیش گرفت تا بتواند هواداران را نیز با خود همراه کند. او پس از قهرمانی در سوپرجام باشگاه‌های ایران این اقدام را انجام داد تا با یک جام حرف‌های خود را بزند تا شاید هواداران به خاطر کسب جام او را همراهی کنند.

 

این مهاجم ملی‌پوش در این کار، بازیکنان پرسپولیس را نیز به میدان آورد و دیشب آنها با انتشار یک پست مشترک در صفحات مجازی خود نسبت به مسائل مالی و مدیریتی باشگاه اعتراض کردند.

 

اما تمام این مسائل نتوانست باعث شود تا هواداران پرسپولیس علیه مدیران این باشگاه موضع بگیرند. در پست‌هایی که اینستاگرام درباره سخنان مهدی طارمی علیه مدیران پرسپولیس کار کرده بود، اکثریت هواداران سرخ به شدت از طارمی انتقاد کردند و حتی خواهان رفتن او از این تیم شدند! در بسیاری از نظرات نیز عنوان شده بود آنها تا آخر پشت سر علی اکبر طاهری خواهند ماند.

 

این مسائل نشان می‌دهد مهدی طارمی نتوانست به هدف خود برسد و در همراهی هواداران با خودش ناکام ماند.

 

به این مهاجم ملی‌پوش کشورمان نیز توصیه می‌کنیم به جای پیشبرد اهدافش با استفاده از مسائل حاشیه‌ای، سعی کند تمرکز خود را هرچه بیشتر در فوتبال حرفه‌ای خود بگذارد تا هم به عنوان چهره‌ای محبوب در بین هواداران پرسپولیس باقی بماند و هم بتواند موفقیت‌های بیشتری در سطح ملی و بین‌المللی بدست بیاورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۱۸ //
ارسال نظر
 
  • علی اصغر سیف الهی

    سلام ازاینکه مهدی طارمی بازیکن خوبی است هیچ حرفی نیست ولی از پرسپولیس مهمتر که ن یست. پرسپولیس جای باند بازی و دسته بندی و جناح بندی نیست و بازیکن باید کارخودش ک ه فوتبال بازی کردن است رو به انچام برسان د مدیریت هم وظیفه دارد که کارخودش را به انجام برساند. مهدی طارمی کسی رو مثل علی پروین میخواهد بالاسرش تا حساب کاربیاد بد ستش طارمی بهتره از وحیدقلیچ مجتبی محرمی ناصرمحمدخانی فرشادپیوس بپرسه زمان مدیریت علی پروین رو در پرسپولیس تا حساب کاربیا د دستش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان