//
کدخبر: ۴۲۵۰۵ //

ترکیب پیچیده پرسپولیس و دستان باز برانکو

پرسپولیس اینقدر مهره ارزشمند دارد که کار را برای برانکو سخت کرده است.

ترکیب پیچیده پرسپولیس و دستان باز برانکو
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی طارمی وقتی پس از کش و قوس های زیاد حاضر شد در پرسپولیس بماند و راهی اردوی اوکراین شد؛ پس از یکی دو روز تمرین از سوی برانکو به عنوان کاپیتان سوم تیم انتخاب شد. اما یادآوری این مساله برای چیست؟

مهمترین اتفاق ترکیب جمعه شب پرسپولیس نیمکت نشینی دقیقه نودی سید جلال حسینی و حضور شایان مصلح در زمین بود. تغییری که نشان داد شنیده ها مبنی بر نیمکت نشین شدن سید جلال در فصل جدید پر بیراه نبوده .  با نیمکت نشین شدن حسینی، ماهینی مانند بازی شب گذشته کاپیتان سرخپوشان خواهد شد اما این را نباید فراموش کرد که گزینه اول برانکو در سمت راست خط دفاعی جوان اول تیمش یعنی صادق محرمی است. بازیکنی که در حال حاضر در اردوی تیم زیر 23 سال به سر می برد. با بازگشت او، یا ماهینی باید از ترکیب بیرون برود یا این بازیکن به سمت چپ خط دفاعی نقل مکان کند و مصلح از لاین آپ بیرون بماند.

اگر مورد اول پیش بیاید که با نمایش فوق العاده مصلح اصلا بعید نیست کاپیتانی پرسپولیس به نفر سوم خواهد رسید. یعنی مهدی طارمی! این بهترین اتفاق ممکن و در عین حال عجیب‌ترین تصمیم ممکن برای شماره 9 سرخپوشان خواهد بود. او در فصل چهارم حضور در پرسپولیس می تواند به کاپیتان اصلی تیم تبدیل شود. با این حال باید دید تا چه حد این اتفاق شدنی است. شاید برانکو تصمیم دیگری را اتخاذ کند.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان