//
کدخبر: ۳۶۲۳۱۷ //

چه کسی بیشترین سود از انتقال لواندوفسکی را به دست آورد؟

پینی زاهاوی، مدیر برنامه مشهور، برای انتقال روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به بارسلونا، حق کمیسیونی قابل توجه دریافت کرده است.

چه کسی بیشترین سود از انتقال لواندوفسکی را به دست آورد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

روبرت لواندوفسکی از اواخر فصل قبل تصمیم گرفت بعد از هشت سال فوق العاده از باشگاه بایرن مونیخ جدا شود و علی‌رغم جنجال‌های فراوان بابت جدایی از باشگاه آلمانی، در نهایت بارسلونا مقصد بعدی این بازیکن لقب گرفت. حالا نشریه اتلتیک در گزارشی مدعی شد پینی زاهاوی موفق به کسب رقم ۱۰ میلیون یورویی از این قرارداد موکلش با باشگاه اسپانیایی شده است. انتقال روبرت لواندوفسکی از باشگاه بایرن مونیخ برای بارسا در مجموع ۴۵ میلیون یورو به اضافه پنج میلیون پاداش برای بلوگرانا هزینه به‌همراه داشت، اما آنها مجبور به پرداخت این رقم قابل توجه به مدیر برنامه ستاره جدید ترکیب خود نیز شدند.

البته پینی زاهاوی واقعا نقش مهمی در رقم خوردن این انتقال داشت و شاید اگر او نبود، مدیران بایرن مونیخ اجازه جدایی مهاجم لهستانی خود را صادر می‌کردند. این مدیر برنامه کم سر و صدا، در ماه‌های اخیر بارها به خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، اطمینان داده بود که اگر او حاضر شود حداقل ۴۰ میلیون یورو برای این توافق بپردازد، هر کاری که می‌تواند برای انتقال لواندوفسکی به نوکمپ انجام خواهد داد.

در خلال پروسه جدایی این بازیکن، پینی زاهاوی نیز چندین بار مصاحبه کرد و با تحت فشار گذاشتن مدیران باشگاه آلمانی، مقدمات حضور موکل خود در لالیگا را فراهم کرد. مهاجم ۳۴ ساله بارسلونا اگرچه پیش از این سه بازی در لباس بلوگرانا در تور آمریکا انجام داده، اما مراسم معارفه او این جمعه در استادیوم نوکمپ و در مقابل هواداران بارسلونا برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۳۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان