//
کدخبر: ۳۵۶۷۹۷ //

مهاجم سابق استقلال شاگرد نکونام شد

 فولاد برای سومین شب پیاپی از یک خرید جدید خود رونمایی کرد و علی قربانی به این تیم پیوست.

مهاجم سابق استقلال شاگرد نکونام شد

باشگاه فولاد که چند روزی را درگیر حواشی پیرامون ماندن جواد نکونام در اهواز بود، طی روزهای اخیر به صورت جدی وارد بازار نقل و انتقالات شده و توانسته است گام های نخست را محکم بردارد.

آنها در دو روز اخیر توانسته اند مجید علیاری را از مس رفسنجان و سعید آقایی را از پرسپولیس به خدمت بگیرند و مدیران باشگاه در حال مذاکره با سایر گزینه ها هستند.

خوزستانی ها در گام سوم توانستند علی قربانی مهاجم بلند قامت و سابق استقلال و سپاهان را به خدمت بگیرند. این بازیکن که فصل گذشته برای سومقاییت آذربایجان به میدان رفت، توانست 5 بار گلزنی کرده و 2 مرتبه نیز پاس گل بدهد.

 
 

قربانی که به دلیل عملکرد خوب در این تیم مورد توجه جیووانی ده بیاسی سرمربی تیم ملی آذربایجان قرار گرفته بود، تغییر ملیت داده و تاکنون 8 مرتبه نیز برای تیم ملی این کشور و برابر تیم هایی چون پرتغال، ترکیه، صربستان و... قرار بگیرد.

بدین ترتیب قربانی پس از دو فصل دوری از فوتبال ایران، یک بار دیگر به لیگ برتر بازگشت تا این بار زیر نظر جواد نکونام و باشگاه فولاد، به دنبال ماجراجویی تازه ای باشد.

بدین ترتیب فولاد از سومین خرید جدید خود رونمایی کرد اما فعالیت این تیم در بازار نقل و انتقالات همچنان ادامه دارد. به نظر می رسد در روزهای آینده شاهد تمدید قرارداد تعداد بیشتری از بازیکنان این تیم باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۷۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان