//
کدخبر: ۳۳۳۵۴۷ //

تازه های وب‌سایت آی فیلم برای کودکان و نوجوانان

فیلم سینمایی «پیشونی سفید3»، مجموعه انیمیشن «پند پارسی»، «هزار افسان » و «مجید دلبندم» در صفحه ویژه کودک و نوجوان وب سایت شبکه آی فیلم قرار گرفت.

تازه های وب‌سایت آی فیلم برای کودکان و نوجوانان
به گزارش فرتاک نیوز،

در راستای تامین امکان بهره برداری بهتر اقشار کودک و نوجوان از اوقات فراغت خود، آثار جدید نمایشی برای این رده سنی، در بخشی ویژه در وب سایت شبکه آی فیلم منتشر می شود.

فیلم سینمایی «پیشونی سفید 3»

فیلم سینمایی «پیشونی سفید» به کارگردانی سیدجواد هاشمی با به دام افتادن پیشونی سفید توسط اختاپوس آغاز می‌شود و با مبارزه میمون با اختاپوس ادامه پیدا می کند.

پژمان بازغی، لیلا اوتادی، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی و محمدرضا شریفی نیا از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«پند پارسی»

مجموعه انیمیشن «پند پارسی» درباره سه کاراکتر اصلی به نام های رمضان آسیابان، پسرجون و یک الاغ است و هر کدام با ویژگی‌ های شخصیتی متنوع، بخشی از بار قصه‌ ها را به دوش می‌کشند. در این مجموعه، برداشتی آزاد از حکایات سعدی و همچنین مولانا در ساختاری تازه همراه با طنز و شوخی امروزی روایت می شود.

«هزار افسان»

این مجموعه انیمیشنی به کارگردانی اصغر صفار تولید شده و در آن، قصه‌های شاهنامه به قلم افسانه بخشی به زمان حال برگشته است.  انیمیشن «هزار افسان» موفقیت‌های بسیاری را  در جشنواره‌های داخلی و خارجی کسب کرده که از جمله آنها می توان به جشنواره گلدکوین صربستان، جشنواره بین‌المللی فیلم CICFF کلکته هند و جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی در سانفرانسیسکو آمریکا اشاره کرد.

«مجید دلبندم»

سریال جذاب «مجید دلبندم» را رضا عطاران ساخته و علاوه بر خودش، بازیگرانی چون جواد رضویان، مجید صالحی،  زیبا بروفه، یوسف تیموری، بهراد افرازی و سپهر آزاد در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

محور اصلی «مجید دلبندم» عروسکی دست دراز به نام مجید است که با شیرین کاری‌هایش در هر قسمت یک ماجرای زیبا و خنده‌دار خلق می‌کند.

 صفحه ویژه کودک و نوجوان سایت آی فیلم از طریق آدرس http://fa.ifilmtv.ir/s/koodak در دسترس بوده و هزینه اینترنت برای تماشای آثار بارگذاری شده در این صفحه، نیم بهاست.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۵۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان