//
کدخبر: ۳۲۹۵۶۴ //

جایگزین سریال «دلدادگان» مشخص شد

با اتمام پخش سریال «دلدادگان»، مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» از آی فیلم فارسی پخش می شود.

جایگزین سریال «دلدادگان» مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

با نزدیک شدن به قسمت های پایانی مجموعه نمایشی «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی، فصل اول سریال «بچه مهندس» از جمعه 14 آبان ماه روی آنتن شبکه آی فیلم فارسی می رود.

فصل اول این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی در رمضان 1397 روی شبکه دو سیما رفت. سریالی که فیلمنامه آن توسط حسن وارسته به نگارش درآمد و سرنوشت کودکی به نام "جواد جوادی" را روایت می کند.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: زنی هراسان و با حالی پریشان کودک خود را با اصرار و التماس زیاد به پرورشگاه می‌سپارد و ادعا می‌کند اگر بچه را نپذیرند پدرش او را خواهد فروخت. در پرورشگاه نام بچه را جواد جوادی می‌گذارند و او با بچه‌های دیگر در خانواده بزرگ پرورشگاه کم‌کم بزرگ می‌شود.

در این سریال بازیگرانی چون زنده یاد پرویز پورحسینی، برزو ارجمند، بهناز جعفری، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی‌فر، یونا تدین، مانی رحمانی، فرزین محدث، نفیسه روشن و ساناز سعیدی ایفای نقش کرده‌اند.

 فصل اول مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» از روز جمعه ۱۴ آبان ماه هر شب به جز پنجشنبه ها ساعت ۲۲:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۵۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان