//
کدخبر: ۳۳۲۵۶۲ //
در شبکه سحر؛

روایت چهار دهه دشمنی فرقه مجاهدین خلق در«توافقات ناکام»

تاریخچه شکل گیری گروهک انحرافی مجاهدین خلق و جنایت های آنان علیه نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه تاریخ معاصر ایران در مستند «توافقات ناکام» از کانال اردوی شبکه سحر بازخوانی می شود.

روایت چهار دهه دشمنی فرقه مجاهدین خلق در«توافقات ناکام»
به گزارش فرتاک نیوز،

تاریخچه تشکیل گروهک مجاهدین خلق، چشم انداز اول دوران انقلاب تا جنگ تحمیلی، دوره دوم سیر خیانت ها وهمکاری با دشمن ملت ایران در دوران جنگ و نیزچگونگی دست اندازی ها و کارشکنی های سیاسی دوران بعد از جنگ با مردم ایران، موضوع مستند «توافقات ناکام» است که از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

در این مستند، تلاش نافرجام فرقه رجوی برای براندازی و دستیابی به سکان حکومت از طریق توافقات ناکام با مخالفان نظام جمهوری اسلامی، همکاری با بدنام ترین نهادهای سیاسی و جاسوسی، ایجاد رعب و وحشت و نیز کشتار ناجوانمردانه مردم عادی و اشخاص دولتی در مصاحبه با چهار تن از اعضای سابق آن که از چنگال این گروهک تروریستی گریخته اند، تشریح خواهد شد.

مستند «توافقات ناکام» به تهیه کنندگی مهدی عرب ابوزیدآبادی، تولید شبکه پرس تی وی با زبانگردانی زهرا کیانی پور، در دو قسمت 30 دقیقه ای ششم و سیزدهم آذرماه ساعت 15 به وقت تهران به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۵۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان