//
کدخبر: ۳۳۱۹۶۵ //

برای مخاطبان شبکه سحر در شبه قاره هند و پاکستان؛ نقد «تِنِت» در«کلوزآپ»

فیلم سینمایی « تِنِت» در ژانر علمی، تخیلی کاری از کریستوفر نولان امشب در برنامه «کلوزآپ» کانال اردوی شبکه سحر نقد می شود.

به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از عاطفه آقا محمدی، تهیه کننده «کلوزآپ»، فیلم سینمایی آمریکایی « تِنِت»، محصول کشور آمریکا به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان در ژانر علمی، تخیلی، اکشن و دلهره آور در این برنامه  نقد و بررسی خواهد شد. 

آقامحمدی در این باره افزود؛ امیر رضا تجویدی، تحلیلگر و منتقد سینمای بین الملل به نقد این فیلم سینمایی که محصول سال 2020 است خواهد پرداخت. 

 فیلم سینمایی« تِنِت» (Tenet)  به معنی «انگاشته»، ماجرای دو جاسوس حرفه ای است که برای پیش گیری از وقوع جنگ جهانی سوم درگیر یک ماجرای پیچیده می شوند.

جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، کلیمانس پوزی، مایکل کین، آرون تایلرجانسون، کنت برانا، دیمپل کاپادیا از بازیگران این فیلم هیجان انگیز هستند. 

 معرفی کامل فیلم سینمایی « تِنِت» و کارگردان آن و همچنین پخش بخش هایی از فیلم، جدیدترین و کامل ترین اخبار مهم سینمایی، اخبار حوزه سینما و جشنواره ها و آیتم درس نامه سینمایی برای علاقمندان سینما از بخش های دیگر «کلوزآپ» است که آقا محمدی در آخر به آن اشاره کرد.

 «کلوزآپ» با اجرای علمدار عباس زیدی، امروز 1آذر ماه ساعت 18 به وقت تهران به مدت  30 دقیقه از آنتن کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۹۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان