//
کدخبر: ۳۳۱۹۴۰ //

شرم آور؛ رقص امیر جعفری و پانته آ بهرام + ویدئو لورفته

ویدئویی از رقص امیر جعفری و پانته آ بهرام که در شبکه های اجتماعی در حال انتشار می باشد.

پانته آ بهرام

پانته آ بهرام بازیگر ایرانی سیزدهم اسفند 1348 در تهران به دنیا آمده است. پانته آ بهرام دانش آموخته رشته ادبیات نمایشی می باشد. پانته آ بهرام از سال 1367 که وارد رشته بازیگری شده و زمانی که نوزده سال داشت اولین تجربه بازی در تئاتر را دیده است. پانته آ بهرام فعالیتش را نیز در کنار تحصیل انجام می داد. 

پانته آ بهرام در نمایش و تئاتر مدرسه هنر و دانشگاه شرکت می کرد ، تا اینکه بطور رسمی وارد صدا و سیما شد.فیلم چهارشنبه سوری اولین بازیش در عرصه سینما بود.

پانته+آ+بهرام

امیر جعفری

امیر جعفری (زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. همسر او ریما رامین‌فر از بازیگران سینما وتلویزیون و تئاتر است.

امیر+جعفری

امیر جعفری دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است. جعفری بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخت. او تا به حال پنج بار از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شده‌است. وی بازیگری در سینما را در سال ۱۳۸۰ و با بازی در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» آغاز کرد و با بازی در قارچ سمی ادامه داد. بازی او در مجموعه بدون شرح (مهدی مظلومی، ۱۳۸۰) اولین حضور او در تلویزیون بود. زوج او و فتحعلی اویسی در دو مجموعه بدون شرح و کمربندها را ببندیم (مهدی مظلومی، ۱۳۸۳) با استقبال فراوان مخاطبین مواجه شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۹۴۰ //
ارسال نظر
 
  • علیرضا نیکرو

    اینجا جمهوری اسلامی ایران هست؛ آقای امیر جعفری و خانم پانته آ بهرام ....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان