//
کدخبر: ۲۹۴۷۵۴ //

پیتزاهای نیمه آماده‌ی پمینا، انتخاب آدم‌های پرمشغله اما خوش خوراک

وقتی دیروقت، خسته و بیرمق به خانه باز می‌گردی و درعین‌حال احساس رفتن به رستوران محل برای صرف یک پیتزای گرم و خوشمزه، رهایت نمی‌کند، یک راه میانبر برای نرفتن به رستوران و لذت بردن از یک پیتزای تازه و سالم که تازه از فر بیرون آمده، وجود دارد.

پیتزاهای نیمه آماده‌ی پمینا، انتخاب آدم‌های پرمشغله اما خوش خوراک
به گزارش فرتاک نیوز،

البته به شرطی که فریزر خانه‌ات از پیتزای نیمه‌آماده و درجه یک «پمینا» خالی نباشد. در این صورت غذای محبوب شما درکمترین زمان حاضر خواهد بود. حالا، در آن واحد، هم در خانه هستی و هم در رستوران.

یکی از وجوه شکل جدید زندگی، شکل گرفتن مناسبات جدیدی درزمینه تامین غذای مورد نیاز خانواده، افراد و شهروندان در شرایط مختلف این زندگی شتابناک است که بدون کمک برندهای تولید‌کننده‌ی مواد غذایی مشکلات زیادی برای جامعه ایجاد خواهد شد.  

بهترین غذای افراد پرمشغله چیست؟

غذا برای افراد پرمشغله قوانین نانوشته‌ مختلفی دارد؛ به عنوان مثال؛ وقتی که دیروقت از سرکار به خانه باز میگردیم، همیشه نمی‌توان به راحتی یک ساعت را صرف درست کردن یک رسیپی خاص کرد یا نمی‌شود آتش به پا کرد و کباب تهیه کرد. به همین دلیل گزینه‌های انتخابی برای آشپزی محدود می‌شود. همچین افرادی که سبک زندگی پرمشغله دارند دوست دارند که غذایشان هرچه سریع‌تر پخته شده و آماده مصرف شود. 

حتی کسانی هم که بعد از رسیدن به خانه از یک روز پرمشغله‌ی کاری در این ترافیک، شوق و ذوق پخت‌وپز دارند، در برخی از روزهای هفته دوست دارند به محض رسیدن به منزل فقط استراحت کنند و غذای محبوبشان در کمترین زمان حاضر شده و در اختیارشان قرار گیرد. 

این روزها پیتزا یکی از غذاهای پرطرفدار در بین اقشار مختلف جامعه است؛ غذایی خوشمزه که  در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توان آن را تهیه و به سرعت مصرف کرد. یک پیتزای استاندارد آماده پخت، که فقط با چند دقیقه قرار گرفتن در فر، آماده‌ مصرف می‌شود، بهترین گزینه برای افرادی است که مشغول به کار هستند تا در هفته نیاز به پخت‌وپز غذاهای پیچیده را به حداقل برسانند. 

پیتزاها از نظر طعم تنوع بسیاری دارند و هر فرد با توجه به سلیقه‌ شخصی خود می‌تواند موادی را به آن اضافه کند. اما پیتزای نیمه آماده را چطور تهیه کنیم؟ و چه محصول مطمئنی در بازار وجود دارد؟

پیتزاهای نیمه آماده‌ی پمینا، انتخاب این روزهای آدم‌های پرمشغله

پمینا محصولات غذایی مختلف نیمه آماده‌ای را تولید می‌کند و یکی از محبوب‌ترین محصولاتش، پیتزای نیمه آماده است. برند «پمینا» علاوه بر محصولات متنوع خود، طیف گسترده ای از پیتزاهای آماده را در 5 طعم گوناگون، تولید و عرضه می کند که می تواند  پاسخگوی هر سلیقه‌ای باشد. این پیتزاها از تازه‌ترین مواد غذایی تهیه شده‌اند و بالاترین کیفیت را دارند. نکته‌ی مهم در تولید این محصول استفاده از روش انجماد فوق سریع است. با این روش مواد غذایی به سرعت منجمد می‌شوند و کیفیت و طعم خود را از دست نمی‌دهند. همچنین با استفاده از این روش از تخریب مواد غذایی جلوگیری می‌شود و دیگر نیازی به استفاده از مواد نگهدارنده برای حفظ آن‌ها نیست.

افراد در شرایط و موقعیت های مختلف و با هر سبک زندگی می‌توانند با استفاده از پیتزاهای نیمه آماده‌ پمینا در مدت زمان کوتاهی یک وعده غذای گرم، با کیفیت و خوش طعم تهیه کنند. همچنین به دلیل تازه بودن مواد مورد استفاده در پیتزا، ارزش غذایی آن بالاست و ویتامین‌ها و پروتئین‌های لازم را به بدن می‌رساند.

ایجاد تنوع بیشتر در پیتزا برای ذائقه‌های مختلف

افراد مختلف ذائقه‌های خاصی دارند و پیتزای مورد علاقه هر فرد با طعمی متفاوت در ذهن آنها نقش بسته است. به همین جهت پمینا در دستور آماده‌سازی پیتزای خود تمام سلایق را در نظر گرفته است و این امکان را برای مصرف کنندگان مهیا کرده است که بتوانند پیتزای مورد علاقه خود را تهیه کنند. 

اگر قبل از قرار دادن پیتزا در فر به آن کمی پنیر پروسس رنده شده اضافه شود، پیتزا طعم بهتری می‌گیرد. همچنین با اضافه کردن تاپینگ‌های مختلف، مثل سبزیجات یا مرغ، می‌توان در پیتزا تنوع لازم را ایجاد کرد. به عنوان مثال اگر قرار است پیتزا «رست بیف» آماده شود، می‌توان قبل از قرار دادن در فر، کمی کلم بروکلی، زیتون و پنیر پروسس رنده شده به آن اضافه کرد و سپس در فر قرار دارد. با این کار، طعم پیتزا به ذائقه‌ شخصی نزدیک‌تر شده و پنیر اضافه نیز طعم دلچسب‌تری ایجاد می‌کند.

مزیت استفاده از پیتزا پمینا

پیتزاهای نیمه آماده‌ پمینا را می‌توان به مدت طولانی در فریزر نگهداری کرد و نگران تغییر کیفیت و طعم آن نبود. چرا که فرایند مدرن تولید این محصولات آن ها را از از نگهدارنده‌های مرسوم که سایر تولید کنندگان به کار می برند بی نیاز می کند. با این حال ماندگاری بالایی در داخل فریزر هم دارد. 

لازم به ذکر است که سلامت و بهداشت پیتزاهای نیمه آماده‌ی پمینا کاملا تضمین شده است. خط تولید این محصولات تمام اتوماتیک بوده و در یک فضای کاملا بهداشتی تهیه و تولید می‌شود و هیچ نوع دخالت دست در فرایند تولید آن وجود ندارد. به گفته‌ مدیر کسب‌وکار پمینا، اولین دستی که پیتزای نیمه آماده‌ پمینا را لمس می‌کند دست مصرف کننده است. پس با خیالی آسوده می‌توان آن را تهیه و در فریزر منزل نگهداری و در مواقع لزوم مصرف کرد. 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۷۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان