//
کدخبر: ۱۸۳۴۰۶ //
در «دژ آپاچی» هیسپان تی‌وی:

نگاهی به انتخابات پارلمان اروپا از زاویه‌ای متفاوت

برنامه این هفته «دژ آپاچی» شبکه هیسپان تی وی موضوع انتخابات پارلمان اروپا را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

نگاهی به انتخابات پارلمان اروپا از زاویه‌ای متفاوت
به گزارش فرتاک نیوز،

برنامه «دژ آپاچی» (Fort Apache) که هر هفته به موضوعات مهم سیاسی و اجتماعی که در سراسر دنیا با بی‌مهری رسانه‌ها مواجه شده‌اند، می پردازد، در این هفته با حضور کارشناسان به موضوع انتخابات پارلمان اروپا که قرار است بین روزهای 23 تا 26 ماه مه (2 الی 5 خردادماه) برگزار شود، خواهد پرداخت.

طبق قوانین، شورای سران اتحادیه اروپا که اعضای آن را سران کشورهای عضو تشکیل می دهند، نامزد ریاست بر کمیسیون اروپا را انتخاب و او را برای کسب رای به پارلمان اروپا معرفی می کنند و احزاب پارلمان نیز وی را تایید و یا رد خواهند کرد. بر این اساس، گروهی که بتواند بیشترین کرسی ها را در انتخابات پارلمانی ماه مه 209 به دست آورد، نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب رئیس آینده کمیسیون اروپا خواهد داشت.

این برنامه با نگاهی به گروه‌بندی‌های سیاسی شکل‌گرفته در پارلمان اروپا و تلاش احزاب برای کسب اکثریت کرسی‌ها‌ به جایگاه بریتانیا با توجه به مشخص نبودن وضعیت خروج آن از اتحادیه اروپا و دیگر حواشی پیرامون مساله برگزیت نیز خواهد پرداخت.

برنامه «دژ آپاچی» با اجرای پابلو ایگلسیاس دوشنبه ها ساعت 19:30 به وقت تهران به مدت 52 دقیقه برای مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی به روی آنتن رفته و سه شنبه ساعت 10:30 بازپخش این برنامه خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۴۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان