//
کدخبر: ۱۶۹۹۰۸ //
به روایت هیسپان تی وی:

جایزه وردپرس فوتو؛ دستاورد سفر به ایران

مجموعه مستند «ماموریت ایران» که به پخش هیسپان تی وی رسیده، به شرح حال عکاسان شناخته شده در ایران می پردازد که به عنوان عکاس خبری در تعدادی از وقایع مهم تاریخی کشورمان ایران حضور داشته اند.

جایزه وردپرس فوتو؛ دستاورد سفر به ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

مجموعه مستند «ماموریت ایران» داستان حضور عکاسان معروف خارجی است که برای ثبت رویدادی مهم به ایران سفر کرده اند و حال به شرح این واقعه پرداخته اند.

در این قسمت از این مجموعه مستند، « اریک بُوِه » از خاطراتی که در زمان رحلت امام خمینی(ره) به ایران داشته، می گوید. اریک فرانسوی که دانش آموخته گرافیک است و از سال 1981 به عنوان عکاس شروع به کار کرده، همزمان با مراسم ارتحال و تشییع امام خمینی(ره) برای پوشش خبری این مراسم به تهران آمد و گزارشی تصویری از این مراسم تهیه کرد که همان سال جایزه اول تک عکس و سوم مجموعه در بخش «News Feature» عکاسی خبری «وردپرس فوتو» را برای وی به همراه داشت.   

مستند «ماموریت ایران: اریک بُوِه » (Assignment Iran Eric Bovet) محصول سال 2013 و به مدت 25 دقیقه، به تهیه کنندگی واحد مستند شبکه پرس تی وی، دوشنبه ساعت 8:30 برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی پخش و همان روز ر ساعات 15:30 و 21:30 بازپخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۹۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان