//
کدخبر: ۱۶۰۳۰۲ //

بینندگان کانال کردی سحر بر «پشت بام تهران» سریال می بینند

پخش مجموعه تلویزیونی 30 قسمتی «پشت بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، که با صداپیشگی دوبلورهای حرفه ای کرد، به کردی دوبله شده، از کانال کردی شبکه سحر آغاز شد.

بینندگان کانال کردی سحر بر «پشت بام تهران»  سریال می بینند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، سریال «پشت بام تهران» با نگارش سعید نعمت الله، مضمونی اجتماعی داشته و به تاثیرات منفی و مثبت فضای خانواده بر فرزندان می پردازد؛ تاثیراتی که ممکن است باعث سرخوردگی، آشفتگی یا رستگاری فرزندان شود. کنش و واکنش های روابط خانوادگی در این سریال زیاد است و داستان های دیگری نیز در کنار این محور اصلی روایت می شود. در خلاصه این سریال آمده است: آدم هایی از همین سرزمین در شرایط و روابط دشوار، در سر راه هم قرار گرفته‌اند و این قرارگیری، زندگی آنان را دستخوش تغییراتی می‌کند.

در این مجموعه تلویزیونی، بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مجید واشقانی، سام درخشانی، ازاده صمدی، اندیشه فولادوند، ثریا قاسمی، بهزاد فراهانی و لعیا زنگنه به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال «پشت بام تهران» به تهیه کنندگی زینت تقوایی، محصول سال 1394 شبکه یک سیماست که در شبکه جهانی سحر با مدیریت دوبلاژ مصطفی قوامی به زبان کردی سورانی زبانگردانی شده است.

این سریال هرشب در ساعت 18:30 به وقت تهران به مدت 45 دقیقه بر روی آنتن کانال کردی شبکه سحر می رود. تکرار این مجموعه نیز در ساعت های 23:30 همان شب و 04:00 و 08:00 روز بعد خواهد بود

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۳۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان