//
کدخبر: ۱۵۳۹۲۵ //
پخش از پرس تی وی:

نگاهی به پدیده پولشویی و گستره جهانی آن

پدیده پولشویی و گستره جهانی آن به ویژه در بانک های آمریکا و انگلیس در برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

نگاهی به پدیده پولشویی و گستره جهانی آن
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه با نگاهی به کشورها و موسساتی که آلوده به پولشویی و فسادهای مالی شده اند، گسترش این مساله را در سطح دنیا مورد نقد و گفت و گو قرار می دهد.

در این برنامه ضمن تعریف پولشویی و فرآیند آن، دلایلی که برخی شرکت ها، سازمان ها یا افراد به پولشویی روی می آورند مورد بررسی قرار گرفته و در مورد پیامدهای قانونی پولشویی و تاثیرات آن و فسادهای مالی بر زندگی مردم عادی گفت و گو صورت خواهد گرفت.

این برنامه همچنین با نگاهی به کشور آمریکا به عنوان یکی از کشورهای با درصد بالای پولشویی، به تحقیقات مالی از ترامپ و برخی از کارمندانش در این  خصوص اشاره کرده و برخی موارد پولشویی و فساد مالی در بریتانیا را مورد بررسی قرار می دهد.

«شکاف اقتصادی» با اجرا و تهیه کنندگی کاوه تقوایی ساعت 00:03 بامداد جمعه 30 آذر از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 23:00 ، یکشنبه ساعت 07:00 و 18:00 و دوشنبه ساعت 10:00 روی آنتن خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۳۹۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان