//
کدخبر: ۱۴۶۲۸۵ //
پرس تی وی بررسی می کند:

بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران

برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) به بررسی بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران و اقدامات انجام شده در این زمینه می پردازد.

بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه به تهیه کنندگی یوسف پور انوری ضمن اشاره مواردی که آمریکا علیه ایران تحریم کرده است به بحث و بررسی پیرامون تعهدات آمریکا در برجام و آخرین اقدامات اروپا در زمینه مقابله با تحریم‌های آمریکا خواهد پرداخت.

در ادامه این برنامه مروری بر موارد مهم مبنی بر رعایت کامل تعهدات ایران که در سیزدهمین گزارش آژانس بین المللی اتمی آمده است، تاثیرات احتمالی تحریم های آمریکا بر ایران از جمله افزایش اقبال به تولید داخلی در پی افزایش نرخ دلار و عدم امکان واردات و کمبودها و مشکلات در زمینه تامین دارو و قطعات بیمارستانی و آزمایشگاهی شده و بررسی خواهد شد.

«ایران امروز» در ادامه به بحث و گفت و گو پیرامون سخنان ترامپ و وزیر خارجه‌اش درخصوص تحریم‌ها پرداخته و اهداف آمریکا از این اقدام شامل تاکید بر رشد اقتصادی حوالی صفر برای ایران، عدم توسعه صنایع مادر به ویژه نفت و گاز از سوی ایران، عدم ایجاد زمینه برای سرمایه گذاری ایران در بخش خارجی را مورد نقد و تبادل نظر قرار می دهد.

بررسی چشم انداز تاثیر تحریم ها در آینده کشور و تغییرات و آثار ناشی از آن در موضع ایران در عرصه بین المللی از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه است که با حضور امیر محبیان روزنامه نگار و نظریه پرداز، جلیل رحیمی نماینده مجلس و مرتضی مکی کارشناس مسایل اوراسیا مورد بحث قرار می گیرد.

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی، ساعت 00:03 بامداد چهارشنبه 30 آبان از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 06:00 و 19:00 ، پنجشنبه ساعت 08:00 و شنبه ساعت 11:00 پخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۲۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان