//
کدخبر: ۱۴۹۵۴۴ //
از هیسپان تی وی:

سفر به «سرزمین ترامپ»

مستندی که به تازگی در جدول پخش هیسپان تی وی قرار گرفته است، مردم شهر «مک دوول» در ویرجینیایی غربی را نشان می دهد که به امید رهایی از فقر و بدبختی به ترامپ رای داده اند ولی پس از انتخابات و گذشت چند سال، هنوز هیچ امیدی برای زندگی بهتر ندارند.

سفر به «سرزمین ترامپ»
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، مستند «سرزمین ترامپ» درباره شهر مک دوول از توابع ویرجینیایی غربی است. مردم این شهر در انتخابات اخیر ریاست جمهوری اکثر قریب به اتفاق به ترامپ رای دادند چرا که از دروغ های هیلاری کلینتون خسته شده بودند. هر چند امید چندانی به وعده های ترامپ در کمک به آنها را نیز ندارند. اما این موضوع در حاشیه قرار دارد و موضوع اصلی خود شهر و سرنوشت آن و ساکنانش است.

در ادامه مستند می بینیم که شهر مک دوول دارای چه ثروتی بوده و الان به چه وضعیتی گرفتار است. در دهه های نه چندان دور این شهر به علت داشتن معادن ذغال سنگ یکی از ثروتمندترین شهر ها در ویرجینیای غربی به شمار می آمد؛ اما در حال حاضر یکی از شش شهر فقیر در آمریکا به حساب می آید و بسیاری از مردم آن با کمک دولت زندگی می کنند. در واقع بسیاری از مردم این شهر به شهرهای دیگر رفته اند و در این شهر متروکه به جز تعدادی پا به سن گذاشته کسی باقی نمانده است. فقر، اعتیاد و بیکاری نیز از مشکلات دیگر شهر است.

مستند «سرزمین ترامپ» (Trumpland) محصول سال 2016 و به کارگردانی لایتون وود هاس، در سه قسمت 25 دقیقه ای از فردا دوشنبه 12آذر ساعت 8:30 به وقت تهران ز هیسپان تی وی پخش و در ساعات 15:30 و 21:30 همان روز بازپخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۵۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان