//
کدخبر: ۱۴۳۵۸۶ //
با کارشناسی پاتریک باشام در «ما مردم» پرس تی وی:

مروری بر نتایج انتخابات میان دوره ای آمریکا

برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی در ادامه ویژه برنامه های نقد و بررسی انتخابات میان دوره ای در آمریکا به مرور نتایج این انتخابات و پیامدهای آن خواهد پرداخت.

مروری بر نتایج انتخابات میان دوره ای آمریکا
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی ضمن اشاره و بررسی اختیارات مجلس نمایندگان، وضعیت رای دهندگان از نظر آماری و تعداد زنان، جوانان، اقلیت ها و رنگین پوستان شرکت کننده در این دوره از انتخابات را مورد نقد و بررسی قرار داده و به مقایسه این آمار با آمار انتخابات دوره قبل می پردازد.

این برنامه در ادامه، آرا و نظرات دموکرات ها و مستقل ها را مورد بررسی قرار می دهد و پیرامون موانع و مشکلات احتمالی ترامپ درصورت کسب اکثریت آرا توسط دموکرات ها بحث و گفت و گو خواهد کرد.

در این برنامه همچنین پیامدهای پیروزی هر حزب و میزان رای در هر دو مجلس سنا و نمایندگان بررسی می شود و دلایل پیروزی هر حزب، پیامدهای نتایج انتخابات برای ترامپ، مردم آمریکا و روابط خارجی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

پاتریک باشام مدیر بنیاد دموکراسی کارشناس مهمان استودیوی این برنامه است و جرمی کوزمارو مورخ و نویسنده از طریق ارتباط تصویری پیرامون محورهای مورد بررسی به گفت و گو خواهد پرداخت.

«ما مردم» شنبه 19 آبان ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه یکشنبه ساعت 23:00 ، دوشنبه ساعت 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۵۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان