//
کدخبر: ۱۳۸۰۵۳ //

پلیسی جنایی «دکستر» در میز نقد «هالیوود کات» هیسپان تی وی

سریال پلیسی جنایی «دکستر» سوژه این هفته برنامه «هالیوود کات» هیسپان تی وی است که سعی دارد به پشت پرده و حقایق پنهانی فیلم های هالیوودی بپردازد.

پلیسی جنایی «دکستر» در میز نقد «هالیوود کات» هیسپان تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، در برنامه این هفته«هالیوود کات» سریالی به نام «دکستر» (Dexter) مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. این سریال از سال 2006 تا 2013 در آمریکا، کانادا و انگلستان پخش می شده است. سریالی در ژانر ترسناک که در آن وحشتناک ترین صحنه های خشونت و کشتار به نمایش درآمده است.

در این برنامه تبیین می شود که در واقع فیلمساز قصد دارد فقدان اخلاق در هالیوود را به نمایش درآورد اما مثال هایی که در فیلم به آن ها اشاره می شود آشکار می سازد که تاثیر این فیلم بر بینندگان بسیار عمیق و مخرب بوده، به طوری که تعداد زیادی از بینندگان، خود را در قالب قهرمان داستان یعنی دکستر می دیده اند.

هر فصل از مجموعه تلویزیونی دکستر مشتمل بر داستانی است که برای دکستر مورگان، تحلیلگر آثار خون پلیس جنایی ناحیه شهری میامی، که در خفا یک قاتل زنجیره‌ای است، اتفاق می‌افتد.

 برنامه «هالیوود کات» محصول واحد برنامه های شبکه پرس تی وی است که به صورت زبان گردانی از شبکه هیسپان تی وی هر هفته چهارشنبه ها ساعت 22:30 به وقت تهران به روی آنتن رفته و تکرار این برنامه پنج شنبه ساعت 6:30 و جمعه ساعت 11:30 خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۰۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان