//
کدخبر: ۱۳۷۳۸۳ //

آمریکا و چالش های ناپدید شدن جمال خاشقچی

برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی به بررسی موضوع ناپدید شدن جمال خاشقچی روزنامه نگار معروف عرب و از منتقدان رژیم سعودی و حواشی آن می پردازد.

آمریکا و چالش های ناپدید شدن جمال خاشقچی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه با مروری بر گمانه زنی هایی درخصوص قتل خاشقچی توسط سعودی ها، رویکرد ترامپ نسبت به این مساله علی رغم روابط نزدیک میان آمریکا و عربستان را مورد نقد و بررسی قرار خواهد داد.

کمال حوواش کارشناس مهمان این برنامه است و از دیگر محورهای مورد بحث در این زمینه می توان به فشار بر عربستان در پی ناپدید شدن خاشقچی در سفارت این کشور در ترکیه و تصمیم برخی از کمپانی های بزرگ آمریکایی از قبیل فورد موتور و جی‌پی مورگان مبنی بر توقف فعالیت هایشان در عربستان در پی این اتفاق اشاره کرد.

«ما مردم» در ادامه با حضور جو لومباردو فعال صلح طلب آمریکایی به بررسی موضوع ناتوانی آمریکا در مذاکره با طالبان و دستیابی به صلح در افغانستان پرداخته و با نگاهی به مذاکرات دولت ترامپ با طالبان و ملاقات نماینده آمریکایی با شش نفر از اعضای طالبان در دوحه قطر در مورد نگرانی دولت افغانستان نسبت به نتیجه این مذاکرات به گفت و گو می پردازد.

این برنامه همچنین سیاست های ترامپ در افغانستان و اهدافی که آمریکا در پشت پرده این مذاکرات و برقراری صلح در افغانستان دنبال می کند را مورد بررسی قرار می دهد.

«ما مردم» شنبه 28 مهر ماه ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه یکشنبه ساعت 23:00 ، دوشنبه ساعت 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۷۳۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان