//
کدخبر: ۱۳۵۵۵۵ //
العالم بررسی می کند

چگونگی بازتاب اخبار مربوط به ناپدید شدن خاشفچی در رسانه های عربی

شبکه العالم معاونت برون مرزی، در برنامه «انقلاب الصوره» مهمترین موضوعات روز دنیا را بررسی می کند.

چگونگی بازتاب اخبار مربوط به ناپدید شدن خاشفچی در رسانه های عربی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه «انقلاب الصوره» امشب، بازتاب اخبار مربوط به قتل «جمال خاشقجی» نویسنده و روزنامه نگار منتقد رژیم سعودی در استانبول را در رسانه های عربستان ، قطر و امارات بحث و بررسی قرار می دهد.

فیصل عبدالساتر مجری این برنامه به این مساله می پردازد که رسانه های عربستانی تاکنون اخبار واضح و واقعی را درباره ناپدید شدن جمال خاشفچی اعلام نکردند و همواره با اخبار دروغین سعی در انحراف افکار عمومی دارند. رسانه های عربستانی ورود جمال خاشقچی به کنسولگری عربستان در ترکیه را رد و اعلام کرده اند وی هرگز وارد کنسولگری نشده است.

این برنامه تشریح می کند که چگونه خاشقجی سه شنبه گذشته پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه ناپدید ش وبرخی منابع ترکیه ای اعلام کرده اند، «خاشقجی» در داخل کنسولگری عربستان به قتل رسیده و جسدش به خارج از کنسولگری منتقل شده است. همچنین در برنامه این نکته که در عین حال  این خبرها تاکنون از جانب محافل رسمی ترکیه تایید نشده است، تاکید می شود.

برنامه «انقلاب الصوره» امشب ساعت 21 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود و بازپخش این برنامه فردا ساعت 12به وقت تهران خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۵۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان