//
کدخبر: ۱۳۵۵۵۳ //
در العالم بررسی می شود:

بحث های چالشی و تحریم انتخابات در بحرین در شبکه های اجتماعی

شبکه العالم معاونت برون مرزی، در برنامه «نقطة تواصل» امشب مخالفت های مردمی و مخالفان دولت بحرین را درباره انتخابات آتی این کشور بررسی می کند.

بحث های چالشی و تحریم انتخابات در بحرین در شبکه های اجتماعی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه «نقطة تواصل» شبکه العالم که به طور ویژه رویدادهای بحرین را دنبال می کند، امشب، با حضور ابراهیم المدهون کارشناس بحرینی، مخالفت ها با برگزاری انتخابات مجلس و شهرداری در بحرین و اخبار مربوط به آن را در شبکه های اجتماعی این کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.

در این برنامه عنوان می شود که با توجه به اقدامات  سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه، مردم و مخالفان دولت بحرین این انتخابات را تحریم کردند و آن را فرمایشی می دانند.

با وجود تهدیدهای رژیم آل خلیفه مبنی بر مجازات افرادی که انتخابات مجلس و شهرداری را تحریم کنند،  «حسین الدیهی» معاون دبیرکل جمعیت «الوفاق» به عنوان بزرگ‌ترین مخالف سیاست های رژیم آل خلیفه در بحرین، تحریم انتخابات پارلمانی و شورای شهر این کشور را اعلام کرد و از مردم هم خواست این انتخابات را که قرار است 24 نوامبر (3 آذر) برگزار شود، تحریم کنند که در برنامه امشب بدانها پرداخته می شود.

«نقطة تواصل» امشب ساعت 20 به وقت تهران با اجرای جیهان عبدالنبی از شبکه العالم پخش می شود.

این برنامه، ترکیبی و گفت و گو محور بوده و شامگاه هر شنبه به روی آنتن می رود. بازپخش این برنامه فردا ساعت 14 به وقت تهران خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۵۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان