//
کدخبر: ۱۲۶۷۶۶ //

روایت تلخ تداوم نسل کشی فلسطینی ها در شبکه پرس تی وی

برنامه این هفته «پرسشی ساده» (A Simple Question) در شبکه پرس تی وی به مرور داستان تلخ تداوم نسلی کشی فلسطینی ها توسط اسرائیل می پردازد.

روایت تلخ تداوم نسل کشی فلسطینی ها در شبکه پرس تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه به تهیه کنندگی احمد کابالو، موج اخیر نسل کشی فلسطینی ها توسط نیروهای اسراییلی که پس از به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل از سوی دونالد ترامپ به راه افتاد را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

در این برنامه همچنین شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن حدود 300 نفر که به تازگی توسط نیروهای صهیونیستی به دلیل اعتراض مسالمت آمیز به اشغالگری های اسراییل به وقوع پیوسته است مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

«پرسشی ساده» که با اجرای لمبیت اپیک روی آنتن می رود در ادامه ضمن اشاره به واکنش رسانه های اردنی و وزیر امور رسانه ای این کشور در قبال اقدامات اخیر اسرائیلی ها مبنی بر کشتن فلسطینی ها و ممانعت از ورود آنها به مساجدی همچون مسجد الاقصی، به بررسی وضعیت محاصره نوار غزه و جلوگیری از رساندن کمک های بشردوستانه به مردم این منطقه، حمله نیروهای رژیم اسرائیل به روستاییان کرانه باختری و گسترش شهرک سازی ها در مناطق اشغالی خواهد پرداخت.

برنامه «پرسشی ساده» جمعه 23 شهریور ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن شنبه ساعت 13:00 ، یکشنبه ساعت 11:00 ، دوشنبه ساعت 06:00 ، سه شنبه ساعت 01:00 و 09:00 و چهارشنبه ساعت 15:00 روی آنتن خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۷۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان