//
کدخبر: ۴۴۸۱۲۶ //

رژ لب براق، ترند آرایش لب در سال ۱۴۰۳| لب‌های خود را زیباتر نشان دهید

کدام خانمی پیدا می‌شود که به دنبال یک رنگ رژ لب خاص برای کیف لوازم آرایشش در سال 1403 نباشد؟ آن هم رژ لب براق که لب‌ها را جذاب‌تر و حجیم‌تر نشان می‌دهد!

رژ لب براق، ترند آرایش لب در سال 1403| لب‌های خود را زیباتر نشان دهید
به گزارش فرتاک نیوز،

  رژ لب ‌هایی که برای سال جدید مد شده‌اند، اکثرا رنگ‌هایی خاص و کلاسیک دارند؛ این یعنی اگر نوادگان شما عکس جوانی شما را ببینند ممکن است بگویند:«عجب مادربزرگ رو مد و متجددی داشتم!». نگران نباشید، ما در این مقاله خوش‌رنگ‌ترین رژ لب براق سال 1403 را به شما معرفی می‌کنیم تا برای مهمانی‌های عید به شدت جذاب به نظر برسید.

رژلب براق مگا لست وت اند وایلد wetnwild رنگ آلبالویی تیره (قیمت: 400000 تومان)

جذاب ترین رژ لب براق برای مهمانی های عید 1403

رژلب براق مگا لست وت اند وایلد wetnwild رنگ آلبالویی یکی از خوش‌رنگ‌ترین رژ لب‌های براق برای استفاده در مهمانی‌های عید سال 1403 است. این رژ لب براق، بافتی نرم، کرمی و سبک داشته، لب‌های شما را براق و گلاسی می‌کند. در محتویات این رژ لب، از گلوتن استفاده نشده است و برای خوش عطر شدن آن از هیچ گونه اسانسی استفاده نکرده‌اند به همین خاطر امکان حساسیت‌زا بودن برای لب‌های شما تقریبا صفر است. این رژ لب براق را می‌توان به صورت چند لایه استفاده کرد و با هر لایه جلوه‌ بیشتری به لب‌ها بخشید. 

چرا رژلب براق مگا لست وت اند وایلد wetnwild رنگ آلبالویی تیره بهترین انتخاب است؟

جذاب ترین رژ لب براق برای مهمانی های عید 1403

رژلب براق مگا لست وت اند وایلد wetnwild رنگ آلبالویی تیره حاوی کره مورومورو است که باعث می‌شود لب‌های شما نرم و مرطوب بماند. بعلاوه، این رژ لب مایع دارای کره انبه است که لب‌های شما را رطوبت‌رسانی می‌کند. همین مساله، به لب‌های شما احساسی از تازگی می‌بخشد و باعث می‌شود که براق‌تر از حالت طبیعی به نظر برسد. رنگ آلبالویی تیره، به‌عنوان یک رنگ کلاسیک، با هر نوع آرایش و لباسی هماهنگ می‌شود. این در حالی است که رنگ آلبالویی تیره رنگ ترند سال 2024 و 1403 است. از طرفی، رژ لب‌های براق در آرایش‌های امسال دوباره به صحنه مد بازگشته‌اند و قرار است چهره شما را درخشان‌تر کنند.

اگر دوست داشتید که جلوه نهایی لب‌های شما براق‌تر از سطحی باشد که رژلب براق مگا لست وت اند وایلد wetnwild ارائه می‌دهد بهتر است از این لیپ گلاس بر روی آن استفاده کنید:

برق لب مایع ویکتوریا اسپریت مدل FLAVORED (قیمت:160000 تومان)

جذاب ترین رژ لب براق برای مهمانی های عید 1403

مجموعه شش عددی، رنگ‌های متنوع، حجم 13 میلی‌لیتر، جلوه نهایی براق، حجم دهنده، ماندگاری بالا، تاثیر مثبت بر جلوه نهایی تمایی رژ لب‌ها

اگر پیشنهاد ما برای رژ لب براق مگا لست وت اند وایلد wetnwild رنگ آلبالویی تیره را نپسندیدید، به گزینه‌ی زیر فکر کنید:

رژ لب مایع براق لانکوم Lancome L'Absolu Lip Lacquer شماره 5605 (قیمت: 1000000 تومان)

جذاب ترین رژ لب براق برای مهمانی های عید 1403

ساخت فرانسه، بافت سبک، جلوه براق، آبرسانی 8 ساعته، دارای اپلیکاتور آسانکار، رنگ آلبالویی تیره، قابل ترکیب با لیپ استیک برای جذابیت چند برابری. 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۱۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان