//
کدخبر: ۴۴۶۳۵۰ //

افشای روتین پوستی سلینا گومز: اینها راز پوست درخشان او هستند!

سلینا گومز با حضور در جشواره‌های موسیقی چند وقت اخیر، زیبایی خود را بیشتر از همیشه به رخ کشید و به تازگی راز این زیبایی بالاخره فاش شد! برای بررسی محصولات مختلفی که روتین زیبایی سلینا را تشکیل می‌دهند با ما همراه باشید.

افشای روتین پوستی سلینا گومز: اینها راز پوست درخشان او هستند!
به گزارش فرتاک نیوز،

سلینا گومز با انتشار آهنگ جدیدش یعنی «single soon» فاکتورهای زیبایی را زیر و رو کرد و با به اشتراک گذاشتن یک استوری در صفحه اینستگرام خود، تمام محصولات روتین پوستی خود را فاش کرد. در سلفی آینه‌ای که سلینا از خود منتشر کرد، بیشتر محصولات آرایشی، از مرطوب کننده‌ها گرفته تا دستمال‌های مخصوص برای پاک کردن آرایش او دیده شد که بیانگر محصولاتی است که سلینا برای زیبایی بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کند. این محصولات شامل برند‌های معتبر آرایشی هستند که نام برند آرایشی «Rare Beauty» که خود او بنیانگذار آن است نیز در میان این محصولات به چشم می‌آید.

روتین زیبایی سلینا گومز

اولین چیزی که روی میز آرایش سلینا جلب توجه می کند، لوسیون مرطوب کننده بدن برند لوبریدرم است. گومز سعی می‌کند رطوبت از دست رفته پوست خود را با این محصول درمان کند.

روتین زیبایی سلینا گومز

 

او در روتین مراقبت از موی خود نیز اسپری موی براق کننده «کانتو» را ترجیح می دهد و از آن استفاده می‌کند. ادو پرفیوم « Sunset Riot Allsaints» که ظاهرا امضای روتین پوستی سلینا است هم یکی از وسایل روی میز به شمار می‌رود.

روتین زیبایی سلینا گومز

به نظر می رسد سلینا از برند خودش، «Rare Beauty»، رژگونه Soft Pinch Liquid و کرم پودر Liquid Touch Weightless را مورد استفاده قرار می‌دهد.  اگرچه تشخیص مارک بطری‌های مرموز باقی مانده دشوار است، اما ممکن است دانستن محصولات زیبایی که سلینا گومز استفاده می‌کند باعث شود که بخواهید تغییرات کوچکی در روتین پوستی خود ایجاد کنید.

روتین زیبایی سلینا گومز

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۳۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان