//
کدخبر: ۴۴۶۰۳۸ //

پیله ابریشم، هدیه‌ای از طبیعت برای داشتن پوستی بی‌نقص

پیله‌های ابریشم حاوی ترکیبات طبیعی مفید و پروتئین‌های غنی هستند و می‌توانند یک ماده‌ی ارگانیک معجزه‌گر برای حفظ سلامت و شادابی پوست محسوب شوند.

پیله ابریشم، هدیه‌ای از طبیعت برای داشتن پوستی بی‌نقص
به گزارش فرتاک نیوز،

گلوله‌های های برفی و کوچک پیله‌های ابریشم دارای خواص بی‌نطیری برای مراقبت‌های زیبایی هستن که در ادامه می‌خواهیم کمی بیشتر به آن بپردازیم. بدون شک اگر متوجه این ویژگی‌های معجزهآسا شوید، در استفاده از آن درنگ نمی‌کنید. چراکه یک روتین پوستی ساده با پیله‌های ابریشم می‌تواند به قیمت جوانی پوست و شادابی چندین برابر آن تمام شود و این فوق‌العاده است.

۱- حفظ رطوبت پوست سریسین تنها یکی از پروتئین‌های موجود در پیله کرم ابریشم است که شامل 18 نوع آمینو اسید است و باعث حفظ رطوبت و آبرسانی پوست می شود. پیله ابریشم از همین طریق با باز کردن منافظ پوست و مرطوب نگه داشتن پوست، زیبایی و درخشندگی آن را چند برابر کرده و باعث می‌شود پوست شما طروات و شادابی خودش را به خوبی حفظ کنه.

۲- لایه برداری پیله کرم ابریشم حاوی پروتئین فیبروئین نیز می باشد. فیبروئین ابریشم با داشتن مواد معدنی و املاح مقوی تاثیر معجزه آسایی بر روی پوست انسان در زمینه زیبایی میگذارد. اثر فیبروئین بروی پوست صورت به شکل یک لایه بردار فوق‌العاده است.

پیله ابریشم با اثر سایشی بروی پوست، آن را کاملا پاکسازی کرده و پوست‌های مرده صورت را لایه به لایه از بین می‎برد. به این ترتیب برای از بین بردن و ترمیم پوست‌های آسیب دیده، جای جوش، لکه‌های پوستی و ... یک درمان بسیار تاثیرگذار و مجلل محسوب می‌شود.

۳- از بین برنده جوش و آکنه پیله کرم ابریشم پوست صورت شما را از چربی پاک می کند و جرم‌های پوست را از بین می‌برد. پیله ابریشم با باز کردن منافذ و از بین بردن چربی‌ها صورت، در ریشه کن کردن انواع جوش و آکنه بسیار قوی عمل می‌کند. از این رو برای درمان انواع آکنه و جوش‌های سرسیاه توصیه می‎شود. همچنین از بین رفتن جرم‌های صورت باعث روشن‌تر و شفاف‌تر شدن پوست صورت نیز می‌شود.

۴- از بین برنده چین و چروک پیله ابریشم غنی از پروتئین است با تغذیه پوست باعث کلاژن سازی در آن می شود. کلاژن وظیفه بازسازی و جایگزینی سلول های پوست رو بر عهده دارد. کم کم با بالا رفتن سن میزان تولید کلاژن پوست کم می شود به همین علت علائم پیری مثل چین و چروک صورت بروز می کند.

سریسین موجود در پیله ابریشم با تغذیه پوست باعث افزایش تولید کلاژن در آن می شود و چین چروک و علائم پیری را از چهره شما پاک می کند و پوست شمارو به دوران جوانی اش بر می گرداند. به این ترتیب پیله ابریشم خاص ترین متد برای به تعویق انداختن روند پیری پوست است.

۵- کلاژن ساز عالی برای پوست کلاژن در پوست نوعی پروتئین است که با افزایش سن از میزان آن کاسته میشود و کاهش تدریجی آن عوارضی مانند شلی و چین و چروک های پوستی به دنبال دارد. بهتر است بدانید که الکل، قهوه و سیگار از فرآیند کلاژن سازی می‌کاهند و این اتفاق سبب تحلیل رفتن پوست و افزایش چین و چروک در سنین پایین تر می‌شود .

همانطور که در موارد قبل اشاره کردیم، سرسین یکی از عوامل بسیار موثر در تولید کلاژن است. کلازن موجود در پیله ابریشم می‌تواند چین و چروک آن را کاهش دهد، و باعث لیفت پوست شود و در نتیجه باعث جوانسازی پوست شود.

۶- از بین برنده پف چشم پیله‌های جادویی کرم ابریشم یکی از داروهای کاملا اورگانیک در درمان سیاهی زیر چشم و پف دور چشم به‌شمار می‌روند. ویتامین A و E دو آنتی اکسیدان قوی موجود در پیله کرم ابریشم هستند که می‌توانند در این زمینه تاثیری به‌سزا داشته باشند. ویتامین‌های A و E باعث افزایش جریان خون شده و با نازک کردن پوست تاثیر بسیار زیادی بر شادابی، سلامت، و زیبایی پوست شما دارند.

۷- سفت کننده پوست سریسین موجود در پیله کرم ابریشم، موقع شستشو در آب حل شده و مواد ترمیمی را که ممکن است در اثر استفاده از سایر ابزارهای زیبایی از دست داده باشید، به پوست بازمی‌گرداند. هرچه بیشتر از این پیله‌های سراسر فایده استفاده کنید، بیشتر متوجه خواهید شد که منافذ پوست‌تان تمیز و بسته می‌شوند، در حالی که بافت پوست با گذشت زمان سفت‌تر و صاف‌تر می‌شود.

روش استفاده از پیله ابریشم برای مراقب پوست

هر پیله ابریشم معمولی که برای صورت و به منظور تمیز کردن و لایه برداری پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد، تقریبا ۳-۴ سانتی‌متر طول دارد. هر پیله را می‌توان تا دو بار استفاده کرد. فقط باید اجازه دهید تا در آفتاب خشک شود. نتیجه، پوستی تمیز و شاداب و کاملا لیفت شده است.

همچنین به شما می این امکان را می‌دهد که هر روز پوست خود را به آرامی لایه برداری کنید تا رنگ چهره شفاف و زیبایی داشته باشید. ابریشمی‌تر از همیشه و بدون آسیب به اپیدرم شما. روش استفاده از پیله ابریشم برای پوست برای بهره مند شدن از تمامی خواصی که در بالا اشاره کردیم، به این صورت است:

۱- در ابتدا پوست صورت‌تان را به خوبی شستشو داده و از آلودگی‌ها پاک کنید. ۲- حالا دو عدد پیله ابریشم را داخل آب داغ بیندازید و چند دقیقه صبر کنید تا بجوشد و نرم شود. ۳- پس از آن، کمی پوست محل استفاده را مرطوب کرده و پیله‌ها را از آب خارج کنید. ۴- انگشت سبابه یا اشاره خود را وارد قسمت برش خورده کرده و پیله ها را در انگشتان‌تان قرار دهید. ۵- و در آخر پوست را به آرامی، با حرکات دوار و دایره‌ای شکل برای چند دقیقه ماساژ دهید.

دوره درمان و استفاده از پیله ابریشم چگونه است؟

طبق تحقیقات انجام شده، حداقل دوره تاثیر پذیری پیله ابریشم 21 روز می‌باشد. بعد از استفاده مداوم در این زمان شما تاثیرات مثبت ترکیبات ابریشم را روی پوست خودتان مشاهده خواهید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۰۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان