//
کدخبر: ۴۳۴۵۲۹ //

ایده استایل پاییزی با پیراهن بافت کوتاه

ایده استایل پاییزی با پیراهن بافت کوتاه برای تمام خانم‌ها جذاب و شیک خواهد بود. این تیپ دلبر در فصل پاییز، شما را جذاب و خوش سلیقه نشان خواهد داد.

ایده استایل پاییزی با پیراهن بافت کوتاه
به گزارش فرتاک نیوز،

پیراهن‌های بافت کوتاه برای تمام مجالس و حتی دورهمی‌ها قابل استفاده است. پیراهن‌های بافتی کوتاه به هر مدل استایل بدنی می‌آید. به این معنا که فرقی ندارد چاق باشید یا لاغر، اگر پیراهن را به خوبی ست کنید جذاب به نظر خواهید رسید. نکته مهم در استفاده از پیراهن بافت آن است که از رنگ‌های گرم استفاده کنید‌. اگر ترکیب رنگ مناسب فصل پاییز را بدانید، قطعا یک تیپ محشر خواهید داشت.

ایده استایل پاییزی با پیراهن بافت کوتاه

3 ایده استایل پاییزی جذاب با پیراهن بافت

ایده استایل پاییزی چیزی است که تمام خانم‌های خوش‌پوش ایرانی با رسیدن فصل خنک سال به دنبال آن هستند. وقت آن رسیده است که لباس‌های گرم خود را از کمد درآورید. کمی کمد خود را زیر و رو کنید تا ترکیبات لازم برای یک استایل جذاب مخصوص پاییز را پیدا کنید. پیراهن بافت کوتاه در زیر پالتو‌های بلند برای بیرون و در دورهمی‌های مجلسی یا دوستانه، بسیار زیبا به نظر خواهند رسید. در ادامه به سه ترکیب لباس ساده اما جذاب پاییزی که در کمد اکثر خانم‌های خوش پوش وجود دارد، اشاره شده است.

سه ایده استایل جذاب مخصوص پاییز با بافت

1. پیراهن بافت با دامن بلند | ایده استایل پاییزی مجلسی

برای یک ایده استایل پاییزی مناسب مجلس‌، می‌توانید از دامن‌های بلند بافت استفاده کنید. دامن‌های بافت به تازگی ترند شده‌اند که جذابیت بالایی به تیپ شما می‌بخشند. شما می‌توانید پیراهن بافت خود را با رنگ متناسب دامن ست کنید. پوشیدن بوت‌های بلند یا چکمه مشکی رنگ، زیبایی ظاهر شما را چند برابر خواهد کرد‌.

پیراهن بافت با دامن بلند

2. پیراهن بافت با شلوار جین | مناسب بیرون و دورهمی‌ ها

شلوار جین برای تمام دورهمی‌های مجلسی یا دوستانه و حتی پوشش بیرون هم مناسب است. هیچ تیپی نیست که با شلوار جین جذاب به نظر نرسد. کافی است برای پیراهن بافت روشن خود یک شلوار جین جذب روشن در نظر بگیرید. همچنین برای بافت تیره می‌توانید از جین تیره رنگ هم استفاده کنید. ست کیف و کفش سفید یا کرم، استایل شما را کامل خواهد کرد‌.

پیراهن بافت با شلوار چین

3. پیراهن بافت با شلوارم چرم | تیپ لاکچری و محشر

شلوارهای چرمی جذب، شما را لاکچری و جذاب جلوه خواهند داد. شما می‌توانید هر رنگ پیراهن بافت کوتاه را با شلوار چرم جذب ست کنید. این ست استایل شما را محشر و زیبا می‌کند. در دورهمی‌های مجلسی و حتی قرارهای عاشقانه بسیار مناسب خواهد بود.

پیراهن بافت با شلوار چرم

سخن آخر در رابطه با ایده استایل پاییزی با پیراهن بافت کوتاه

سه مدل از استایل‌های جذاب پاییزی که‌می‌نواتید با پیراهن بافت کوتاه ست کنید را به شما معرفی کردیم. وجود رنگ های گرم و جذاب برای پاییز بسیار رضایت بخش و زیبا هستند. شما از کدام ایده برای استایل جذاب پاییزی استفاده می‌کنید؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۵۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان