//
کدخبر: ۴۳۳۰۳۹ //

استایل پاییزی خود را با این اشتباهات خراب نکنید!

اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم فصل پاییز با لباس‌های جذابش می‌تواند بهترین زمان برای خوش تیپی باشد! اما شرط دارد! چه شرطی؟! باید یکسری موارد را در استایلتان رعایت کنید درغیر این صورت هر لباس زیبایی هم داشته باشید ظاهری جذاب برای شما نمی‌سازد!

استایل پاییزی خود را با این اشتباهات خراب نکنید!
به گزارش فرتاک نیوز،

بعضی موارد جزیی و نکته‌های ریز وجود دارد که شاید خیلی کم اهمیت به نظر برسند ولی نقش عمده و پررنگی در استایل و دنیای مد بازی می‌کنند.

اگر می‌خواهید در فصل برگریز پاییز، فصل لباس‌های لایه‌لایه‌ی جذاب خوش تیپ‌تر از همیشه باشید این اشتباهات را مرتکب نشوید!

  • طرز قرار گرفتن مو!

تیپ پاییزی

موهایتان را براشینگ کرده‌اید و مرتب و حاضر هستید. پالتو را می‌پوشید و موها را روی آن می‌ریزید! اولین اشتباه را در استایلتان همین جا مرتکب شدید! مو را هرگز بیرون از پالتو قرار ندهید. قوس یقه پالتو در نافرم کردن تیپ شما در زیر موها خیلی نقش دارد! حتما موهایتان را داخل یقه‌ی پالتو بگذارید.

  • توجه به قد کیف

تیپ پاییزی

تنظیم بند کیف کار ساده‌ای است. پس اگر کیفتان را به صورت کج می‌اندازید حتما مقابل آینه که ایستادید بند کیفتان را تا تقریبا محدوده‌ای بین زیر بغل و کمر بالا ببرید. اگر بند کیف شما تا جیب یا حتی پایینتر باشد در آشفته نشان دادن تیپ شما خیلی موثر است.

  • پوشیدن هم زمان دو لباس اور سایز!

تیپ پاییزی

اگر از هودی یا پلیور یا حتی پالتو و کاپشن اورسایز استفاده می‌کنید حتما شلواری که می‌خواهید بپوشید باید اسکینی یا راسته باشد. اگر شلوار اورسایز انتخاب کنید اشتباه مهلکی مرتکب می‌شوید! برعکس این مساله هم صادق است. اگر شلوار شما اورسایز است حتما در قسمت بالاتر لباسی با سایز خودتان بپوشید و دور اورسایز را خط بکشید!

  • شلوار مناسب با چکمه بلند

تیپ پاییزی

اگر شلوار اسکینی یا جذب ندارید شلوار راسته‌تان را به زور داخل چکمه نگذارید! این کار خیلی خیلی ظاهر شما را به هم می‌ریزد!  اگر شلوار شما برای چکمه مناسب نیست آن را روی چکمه بیندازید.

  • ترکیب رنگ

تیپ پاییزی

اگر لباس‌های شما ساده و قدیمی باشند خیلی خوش تیپ‌تر خواهید بود تا اینکه از رنگ‌های ناهماهنگ در کنار هم استفاده کنید! مراقب باشید که رنگ‌ها مانند این تصویر به همین اندازه جذاب ست بشوند.

  • هماهنگی پلیور و شلوار

تیپ پاییزی

اگر از شلوار استفاده کنید یا دامن مهم نیست. پلیورهای خیلی بلند با جنس لطیف را داخل شلوار یا دامن قرار بدهید. رها کردن پلیور روی آنها از جذابیت هر دوی آنها کم می‌کند. استفاده از یک کمربند هم به خوش تیپی بیشتر شما کمک می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۰۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان