//
کدخبر: ۴۳۳۸۳۷ //

رفع ترک‌های پوستی| درمان قطعی ترک‌های پوستی با چهار روغن شگفت‌انگیز

ترک پوست یا استریا اغلب در بانوان و در سنین نوجوانی و جوانی به علت رشد قد، افزایش یا کاهش وزن ایجاد می‌شود و در دوران بارداری به علت رشد جنین ( که باعث بزرگی شکم مادر می‌شود و پوست شکم مادر کشیده می‌گردد) عارضه استریا روی سطح شکم مادر ایجاد می‌شود. استریا به‌طور معمول روی ران‌ها، باسن، زانو، شکم و سینه ایجاد می‌شود.

رفع ترک‌های پوستی|  درمان قطعی ترک‌های پوستی با چهار روغن شگفت‌انگیز
به گزارش فرتاک نیوز،

ترک‌های پوستی یک واکنش طبیعی نسبت به رشد سریع بدن است و ممکن است در هر ناحیه‌ای از بدن ایجاد شود، و این ترک‌ها فقط در ناحیه شکم ایجاد نمی‌شوند.

در صورتی که ترکهای پوستی درمان نشوند، رنگ آنها به رنگ سفید تغییر میکند.امکان بهبود خود به خود ترکهای بدون درمان بسیار کم است.نکته مهمی که در درمان استریا وجود دارد این است که در مراحل اولیه که ترکها رنگ قرمزمایل به بنفش دارند نتایج درمانی بسیار موثرتر است .

اسکراب و روغنهای گیاهی در درمان ترک پوست

چهار روغن شگفت انگیز: روغن کندر، روغن کنجد، روغن زیتون و روغن کاکائو

این روغنها به علت داشتن خاصیت آبرسانی و ویتامین آ و ای  پوست را کلاژن سازی و ترمیم می کنند. این چهار روغن را داخل یک ظرف ترکیب می کنیم. روغن ها را هر روز روزی دو بار بر روی ترکها ماساژ می دهیم تا کاملا جذب شود.

برای نتیجه گیری بر روی ترک های پوستی حداقل باید هفته ای سه بار پوست اسکراب شود تا سلول های مرده از روی پوست خارج شوند و روغنها بتوانند اثربخش باشند.

طرز تهیه اسکراب برای ترک های پوستی

شکر قهوه ای، روغن جوجوبا و روغن بادام شیرین را با هم ترکیب می کنیم. قبل از هر حمام یک اسکراب غلیظ درست می کنیم و آن را روی ترکها ماساژ می دهیم بعد از حمام نیز از ترکیب چهار روغن فوق را استفاده می کنیم.

می توانید به جای اسکراب کردن از میکرونیدلینگ خانگی یا درمارولر هم استفاده کنید.

** طول درمان ترک های قرمز دو تا سه ماه و ترک های سفید و قدیمی سه تا چهار ماه می باشد.

تاثیر این روش بی نظیر است حتما امتحان کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۸۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان