//
کدخبر: ۴۳۲۷۴۰ //

راهنمای استفاده از شلوار جاگر برای داشتن یک تیپ پاییزی

شلوار جاگر نوعی شلوار ورزشی است که برای ورزش و پیاده روی طراحی شده است. اما در سال های اخیر معتبرترین برندهای دنیا از این شلوارها در کالکشن های پاییزی خود استفاده می کنند و استایل با شلوار جاگر بخشی از ترندهای سال های اخیر صنعت مد شده است.

راهنمای استفاده از شلوار جاگر برای داشتن یک تیپ پاییزی
به گزارش فرتاک نیوز،
اگر دوست دارید یک تیپ پاییزی با شلوار جاگر داشته باشید، ادامه این مقاله را حتما بخوانید. زیرا ما به شما آموزش می دهیم که چگونه با شلوار جاگر استایل پاییزی جذاب داشته باشید.

انواع شلوار جاگر

شلوار جاگر شلواری است که در ناحیه مچ پا تنگ تر از سایر قسمت ها است. رایج ترین شلوار جاگر دورس است که در قسمت مچ پا و کمر کش دوخته شده است و بقیه شلوارها گشاد هستند. اما شلوار جاگر با مواد کتانی، چرم و نخی نیز وجود دارد. شلوار هیپ هاپی دارای فاق بلندی است که تا زانو می رسد. شلوار ممکن است دارای زیپ، جیب های بزرگ یا زیپ های تزئین شده باشد.

چه کسانی می توانند شلوار جاگر بپوشند؟

می توانید شلوار جاگر را با هر فرم بدنی بپوشید. اما اگر پاهای بسیار لاغری یا چاق دارید، این شلوار برای شما بسیار مناسب است. چون این شلوار همانطور که گفتیم آزاد است بنابراین به راحتی عیوب اندام شما را می پوشاند.

مدل پاییزی شلوار جاگر مردانه

همانطور که گفتیم شلوار جاگر یک شلوار اسپرت است. به طوری که هم خانم ها و هم آقایان می توانند از آن استفاده کنند. در این بخش قصد داریم نحوه مدل دادن به این شلوار مردانه را نشان دهیم.

با شلوار جگر، ظاهری خنک در پاییز ایجاد کنید

شلوار جاگر با هودی

یکی از محبوب ترین ترندهای شلوار جاگر، ست کردن آن با هودی است. به این نکته توجه کنید که هودی و شلوار هم جنس و هم رنگ هستند. به عبارت دیگر شلوار جاگر را باید با هودی ست کرد. با پوشیدن یک لایه دیگر روی هودی خود می توانید ظاهری چند لایه داشته باشید. اگر نمی دانید چگونه یک استایل لایه لایه داشته باشید.

شلوار جاگر با کت

بهترین کت برای ست کردن با شلوار جاگر، کت جین یا کتان است. زیر کت، اگر هوا خیلی سرد نیست، یک بلوز یا تی شرت به رنگ خنثی مانند مشکی، سفید یا طوسی بپوشید. برای هوای سرد زیر کتتان هودی بپوشید. با کت ها از استایل کژوال فاصله می گیرید.

استایل با شلوار جاگر و تی شرت

اگر هوا سرد نیست، تی شرت یک گزینه عالی برای شماست. اگر دوست دارید ظاهری تک رنگ داشته باشید، یک تی شرت سفید با دوخت مشکی و یک جفت کفش ورزشی یا آل استار بپوشید. اگر می خواهید کمی به ظاهر خود رنگ بدهید، تی شرت های طرح دار یا چاپ‌دار  بپوشید.

با شلوار جگر، ظاهری خنک در پاییز ایجاد کنید

استایل با شلوار جاگر و کاپشن

از آنجایی که شلوار جاگر یک شلوار اسپرت است، ترکیب آن با کاپشن‌ ورزشی، خلبانی( بامبر) بسیار مناسب است. فقط هنگام استایل دادن مراقب باشید، مطمئن شوید که کفش های کتانی بپوشید و کفش های رسمی را انتخاب نکنید.

استایل رسمی با شلوار جاگر

اگرچه استایل با شلوار جاگر در دسته استایل های کژوال قرار می گیرد، اما با کمی احتیاط می توان آن ها را در استایل های نیمه رسمی و رسمی نیز پوشید. به عنوان یک ایده، یک جفت کتانی با یک پیراهن کتان یا بلوز بدون آستین و کفش کالج عالی به نظر می رسد.

استایل پاییزی بانوان با شلوار جاگر

شلوار جاگر برای خانم های جوان و نوجوان مناسب است. با یک شلوار جاگر به راحتی می توانید استایل کژوال راحت و جذابی داشته باشید.

استایل با شلوار جاگر و پالتو

برای روزهای سرد سال، شلوار جاگر و پالتو  در کنار استایلی جذاب، شما را از سرما محافظت می کند. جنس پالتو شما می تواند چرم، تدی یا رسمی موهری برای استایل های رسمی باشد. بهتر است دکمه های کت خود را نبندید و زیر آن هودی یا دورس ست شلوار بپوشید. ونس های مشکی با شلوار جاگر و کت تدی بسیار جذاب به نظر می رسند.

با شلوار جگر، ظاهری خنک در پاییز ایجاد کنید

استایل با شلوار جاگر و شکت

شکت یکی دیگر از لباس هایی است که می توانید با این نوع شلوار بپوشید. برای تکمیل ظاهر خود، یک جفت کتونی یا بوت به سبک نظامی بپوشید. بهتر است شلوارتان را کمی بالا بکشید تا فاصله کمی بین چکمه و شلوارتان ایجاد شود.

استایل با شلوار جاگر و پافر

همچنین می توانید با شلوارهای جاگر  استایل پاییزی جذابی برای روزهای بارانی داشته باشید. برای زیر پافر می توانید هودی،دورس یا نیم تنه از جنس دورس با رنگ‌های بیسیک بپوشید. می توانید ظاهر خود را با کلاه یا کلاه کپ کامل کنید.

با شلوار جگر، ظاهری خنک در پاییز ایجاد کنید

استایل با شلوار جاگر و اورشرت

می توانید به جای مانتو،  اورشت از جنس شلوار بپوشید. برای کامل کردن استایل خود یک تی‌شرت وکتونی سفید و کلاه کپ بپوشید.

استایل رسمی با شلوار جاگر

داشتن استایل رسمی با شلوار جاگر یکی از ترندهای محبوب امسال است. بسیاری از افراد مشهور این سبک را می پوشند. شما فقط باید چند اصل را دنبال کنید تا استایل خود را کامل کنید.

  • کفش پاشنه باز بپوشید.

  • شلوار چرمی جاگر برای استایل رسمی بسیار مناسب است. می توانید آن را با یک پالتو چرمی بپوشید.

  • می‌توانید از شلوار جاگر اورسایز  استفاده کنید تا دم مچ آن چین بخورد. زیرا قد بلندی‌ دارد.

  • یکی از گزینه های مانتو برای این مدل ها،  مانتو کتی اورسایز است.

با شلوار جگر، ظاهری خنک در پاییز ایجاد کنید

چند توصیه برای خانم‌

  • شما می توانید یک هودی، یک کت جین و یک تی شرت با شلوار جاگر بپوشید.

  • از کلاه کپ به عنوان اکسسوری استفاده کنید.

چند نکته برای آقایان

  • از آنجایی که این نوع شلوار برای استایل کژوال است، با آن کفش اسنیکرز بپوشید.

  • استایل لایه لایه با این شلوار بسیار مناسب است

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۷۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان