//
کدخبر: ۴۳۰۳۴۲ //

استایل های پاییزی جذاب و منحصر به فرد جی جی حدید: از آن الهام بگیرید

استایل پاییزی جی جی حدید در فصل خنک سال، می‌تواند ایده مناسبی برای پر کردن کمد خانم‌ها باشد! اگر اهل مد و فشن باشید، حتما با نام جی جی حدید آشنایی دارید.

استایل های پاییزی جذاب و منحصر به فرد جی جی حدید: از آن الهام بگیرید
به گزارش فرتاک نیوز،

جلنا نورا حدید در عرصه فد و فشن فعالیت می‌کند که بسیار معروف است. این ستاره خوش سلیقه محال است که در عین سادگی، زیبا ندرخشد. فعالیت بی نظیر او با صنعت مد از او یک ستاره بی بدیل ساخته است. اگر می‌خواهید به سبک جی جی حدید، تیپ پاییزی بزنید همراه ما باشید. در ادامه با استایل او در فصل پاییز آشنا خواهید شد.

ایده استایل پاییزی جی جی حدید برای خانم های باکلاس

جی جی حدید از ترکیب رنگ‌های مناسب برای پوشش خود در فصل پاییز استفاده می‌کند. حتی اگر ترکیب رنگی هم وجود نداشته باشد، لباس‌های مونوکروم او محشر هستند. حتی جی جی لباس‌های طرح دار را هم به خوبی با هم ست می‌کند. پس به این که الان چه لباس پاییزی بپوشید سخت نگیرید! کافی است استایل شما ترکیب رنگ مناسبی داشته باشد. همچنین در استایل پاییزی او رنگ‌های گرم و لطیف به چشم می‌خورد. این رنگ‌ها سکوت و سردی پاییز را در هم می‌شکند. برویم تا با ایده استایل این بانوی زیبا آشنا شویم.

ایده استایل پاییزی جی جی حدید

 

1. سارافون بلند با کت | جذاب ترین استایل پاییزی جی جی حدید

همان طور که مشاهده می‌کنید، خانم حدید لباس پاییزی خود را تک رنگ ست کرده است. حتی کفش‌های او هم رنگ با لباس‌هایش است. یک سارافون بلند بدون آستین با کت بلند پاییزی، ترکیب لباسی محشر رقم زده است.

استایل جذاب پاییزی

 

2. کت جین کوتاه با ست راحتی | مناسب اسپرت پسند ها

این تیپ بیشتر به کار اسپرت پسندها می‌آید. جی جی حدید یک ست راحتی و گشاد پوشیده است. در این ست باز هم ترکیب رنگ‌ها رعایت شده است. یک دستمال گردن پهن و بزرگ انداخته تا تضاد کت با لباس را کم‌تر کند‌. حالا با یک کت جین فری سایز، استایل پاییزی خود را تکمیل کرده است. کفش‌های کتانی او متناسب با تیپ اسپرت ست شده است.

تیپ اسپرت جی جی حدید

3. پالتو بندی بلند | تیپ بدون نقص

پالتو یک جزء جداناپذیر در هواهای سرد و خنک سال است. جی جی حدید در زیر پالتو از یک تشیرت ساده اما رنگ خنثی استفاده کرده است. این تیپ برای فرم بدنی او فوق‌العاده است. زیرا قدش را بلند نشان می‌دهد. همچنین با چکمه یا بوت بلند تا زانو، جلوه جذابی به استایل خود بخشیده است.

پالتو بندی بلند مخصوص قد بلندها

سخن آخر

ایده استایل پاییزی جی جی حدید برای خانم‌هایی که به دنبال خوش پوشی هستند، بسیار مناسب است. محال است کسی از این مدل تیپ‌های محشر، انتقاد کند‌. تناسب رنگ و ترکیب مناسب پوشش، استایل هر بانویی را زیبا جلوه می‌دهد. شما کدام مدل از استایل جی جی حدید را برای فصل پاییز می‌پسندید؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۳۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان