//
کدخبر: ۴۳۲۵۶۸ //

زیباترین ترندهای مدل مو برای خانم ها در فصل پاییز

در پاییز و با شروع سرد شدن هوا بسیاری از خانم های باسلیقه دوست دارند مدل لباس، ترندهای آرایشی، رنگ مو و مدل موی خود را متناسب با این فصل زیبا انتخاب کنند. تغییر ظاهر اتفاق خوبی است که جدا از روحیه، رفتار و برخوردمان می تواند احساس خوبی را به اطرافیانمان منتقل کند.

زیباترین ترندهای مدل مو برای خانم ها در فصل پاییز
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر شما هم دوست دارید در فصل جدید با تغییر مدل مو هایتان یک تغییر اساسی در ظاهر خود ایجاد کنید، در ادامه با معرفی زیباترین ترندهای مدل مو در پاییز با ما همراه باشید.

1- موی لایه ای حجم دار

 مدل موی لایه ای حجم دار یا Textured به موهای نازک و کم حجم ظاهر زیبایی می بخشد. در این مدل مو لایه‌ها و بافت‌های زیاد از اواسط ساقه مو شروع می‌شوند و تا انتها ادامه پیدا می‌کنند، همین موضوع موجب می شود تا موها حجیم تر و پرتر نشان داده شوند.

مدل مو

2- بلانت ترقوه

در مدل موی بلانت ترقوه یا Blunt Collarbone Cut انتهای مو در راستای محل استخوان ترقوه قرار دارد، دلیل نام گذاری آن نیز همین موضوع است. این مدل مو به عنوان یکی از جذاب ترین مدل موهای پاییز 2023 معرفی می شود.

بلانت ترقوه

3- چتری های پرده ای

مدل موی چتری پرده ای یک مدل موی فوق العاده شیک و ساده است که برای انواع مو مناسب است و چهره‌ را لاغرتر نشان می دهد. نگهداری از این مدل مو ساده است و حتی اگر موها کمی هم رشد کنند، قاب صورت را زیباتر نشان می‌ دهند.

چتری های پرده ای

4- باب بلانت تا شانه

مدل موی باب بلانت تا شانه با لبه های تیز و برش های مستقیم ظاهری کلاسیک را برای موهای شما به ارمغان می آورد. در این مدل مو با استفاده از ساده ترین المان های کوتاهی، موی سر به بهترین و جذابترین حالت ممکن در می‌آید.

باب بلانت تا شانه

5- ویسپی بنگ

چتری های پرپشت ظاهر موهای فر را بی نظیر می کنند. خصوصا زمانی که با لایه های کوتاه تزئین شوند.

ویسپی بنگ

6- موی لایه ای بلند

مدل موی لایه ای بلند یکی از زیباترین مدل موها است که به صورت لایه ای کوتاه می شود و حالتی نامنظم به موها می بخشد. این مدل مو ظاهری فوق العاده ای بر روی موهای بلند ایجاد می کند.

موی لایه ای بلند

7- شگ با چتری های پرده ای

موهای چتری یکی از ترندهای سال 2023 است. این مدل مو در کنار ظاهر لایه لایه مدل موی شگ، زیبایی خاصی به موهای شما می بخشد، حالت دادن به آن راحت و بی دردسر است و با هر استایلی ست می شود.

شگ با چتری های پرده ای

8- لوب با چتری

مدل موی حجیم یکی از شیک ترین مدل های موی زنانه است که با چتری بلند جذابیت خاصی به چهره می بخشد. اگر رنگ موهایتان قهوه ای تیره است، کافی است با اضافه کردن چند هایلایت ظریف ظاهری شاداب و زیبا ایجاد کنید.

 لوب با چتری

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۵۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان