//
کدخبر: ۴۳۱۱۸۵ //

چه کسی لباس‌های ملانیا ترامپ را طراحی می‌کند؟

هروه طراح لباس هیلاری کلینتون، لورا بوش، و میشل اوباما هم بود

چه کسی لباس‌های ملانیا ترامپ را طراحی می‌کند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

از زمانی که بانوی اول سابق آمریکا لباس خیره‌کننده‌اش را در مراسم جشن مراسم معارفه همسرش پوشید، طراح فرانسوی‌تبار آن لباس از سایه‌ بیرون آمده و در کانون توجه قرار گرفته است. آن لباس خیره‌کننده پیراهنی به رنگ سفید با شانه‌های لخت و لایه‌دوزی بود که از یک سر شانه تا حدود چاک بالای زانوی لباس ادامه داشت و با یک کمربند قرمز گره‌دار باریک تکمیل می‌شد.

اولین مجموعه‌ای که نام هروه پی‌یر را، پس از ربع قرن فعالیت در جهان مد، بر خود داشت در سال ۲۰۱۷ معرفی شد؛ و همه این‌ها به لطف ملانیا ترامپ بود.

2_49-PhotoRoom

هروه، که پس از مدتی فعالیت در اسکار د لا رنتا ۱۵ سال در کارولینا هررا فعالیت کرده بود، می‌گوید: «معتقدم که بدون او من هنوز هم پنهان بودم. من همچنان در پشت پرده می‌ماندم.» هر دو طراح مشتریانی سطح بالا از میان ثروتمندان نیویورکی داشته‌اند. هروه می‌تواند سه بانوی اول سابق آمریکا را نام ببرد که از مشتریان او بودند: هیلاری کلینتون زمانی که در اسکار د لا رنتا بود، و لورا بوش و میشل اوباما در دوران فعالیتش در هررا.

اگر چه هروه بر تن هیلاری کلینتون، لورا بوش، و میشل اوباما لباس پوشانده است، همواره از ملانیا ترامپ با عنوان «بانوی اول» یاد می‌کند. او به‌طرز قابل‌درکی محتاط است و می‌گوید که فقط چند لباس کامل برای او طراحی کرده و دوخته است. اما در نقش طراح سبک و لباس، پیشنهاد تهیه لباس‌های دیگر نیز داشته است. او با ملانیا ملاقات می‌کند و  با هم از طریق پیامک در ارتباط اند.

هروه درباره توصیه هایش به ملانیا قبلا به نشریه ووگ گفته‌بود: «نقش من این است که به بانوی اول لباس بپوشانم و به او توصیه‌هایی کنم. من یک مشاورم. به کدام زن آزاد می‌توان گفت که چه بپوشد؟ ارتباط ما گفت‌وگو و همکاری است. بدون اینکه بخواهیم یکدیگر را تحت تاثیر قرار دهیم یا آموزش دهیم. توصیه‌های من محترمانه و منطقی است.»

یک قطعه برجسته دیگر که این طراح برای ملانیا ساخت، کلاه سفیدی بود که بانوی اول سابق در سفر فرانسه به سر گذاشت. کلاهی که ملانیا ترامپ، در دیدار با مکرون بر سر داشت با قیمت پایه ۲۵۰ هزار دلار و به‌شرط پرداخت با رمز ارز برای فروش عرضه شده بود که پس از نوسان شدید قیمت رمزارزها در ژانویه ۲۰۲۲ حراج متوقف شد. 

4_44-PhotoRoom

در پی جدی شدن مبارزه‌های انتخاباتی، به نظر می‌آید باید منتظر لباس‌های بیشتری با انتخاب این طراح لباس بر تن ملانیا ترامپ باشیم. بر اساس پرونده‌های موجود در کمیسیون انتخابات فدرال، کمیته اقدام سیاسی رئیس‌جمهوری سابق دونالد ترامپ از ابتدای سال گذشته بیش از ۲۶۰ هزار دلار برای «مشاوره استراتژی» به این طراح فرانسوی‌تبار پرداخت کرده است. او پیراهنی را طراحی و تهیه کرده است که ملانیا ترامپ در سخنرانی اعلام نامزدی مجدد ترامپ پوشیده بود.

با بصیرت طراحی که او داشت، از زمانی که در ۲۳ سالگی در پاریس برای بالمین کار می‌کرد با مشتریان برجسته سر و کار داشت. از کارآموز به مدیر خلاق ارتقا یافت و جعبه‌های عظیم حاوی لباس‌های بسیار تزیین‌شده برای ملکه سیریکیت تایلند می‌فرستاد.

هروه فقط گوشه‌هایی از آن سال‌ رویایی‌اش را فاش می‌کند. تجربیاتش شامل این‌ها می‌شود: شب خوابیدن در کاخ سفید، تماشای «باله» دست‌های سفیدپوشی که لوسترها را عوض و همه‌جا را رنگ‌آمیزی می‌کردند، و گشتن در محوطه اطراف برای یافتن جایی برای شستن دست‌ها بدون وارد شدن به حمام بی‌عیب و نقص بانوی اول.

اگرچه هروه ۵۸ ساله در مورد لحظه فعلی‌اش و در مرکز توجه قرار گرفتن پیش‌بینی‌نشده‌اش مبهوت به نظر می‌رسد، اکنون مشتاق است که از تجربه‌اش در مقام خیاط در پشت صحنه تاج‌وتخت استفاده کند و کسب‌وکار خود را در ارتباط با فروشگاه‌های قدرتمند نیویورک مانند Bergdorf Goodman،Sak's  در خیابان پنجم، و خرده‌فروشی آنلاین لوکس Moda Operandi آغاز کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۱۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان