//
کدخبر: ۴۳۱۰۳۰ //

ترند های طلا و جواهر؛ محبوبترین جواهرات امسال کدامند؟

همه ما می‌دانیم که همانند لباس و پوشاک، مدل اکسسوری‌ها هم هر ساله عوض می‌شوند و به اصطلاح یک مدل به خصوص ترند می‌شوند که در آن سال، پر طرفدار هستند. امروز در این مقاله قرار است به سراغ ترندهای طلا و جواهر برویم و با مدل‌هایی که امسال بیشتر مطرح هستند، آشنا شویم و شما را با جدیدترین ترندهای طلا و جواهر معرفی کنیم!

ترند های طلا و جواهر؛ محبوبترین جواهرات امسال کدامند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

چگونه ترندها مطرح می‌شوند؟ کمپانی‌ها و برندهای مطرح جهان، در ابتدای هر سال مدل‌های جدید خود را به نمایش می‌گذارند و بدین شکل، ترند آن سال را مطرح می‌کنند. 
حال، به طور کلی چندین سال است که ترند دنیای طلا و جواهر ، اکسسوری‌های بزرگ و درشت است؛ امسال هم این ترند حفظ شده است و در کنارش، مدل‌های جدیدی مطرح شده‌اند.

گردنبند طلا 

همانطور که گفتیم، ترند امسال اکسسوری‌های بزرگ و درخشان است. گردنبند طلا هم از این ترند و مد، جدا نبوده‌اند و امسال گردنبندهایی مد شده‌اند که بزرگ، زنجیر مانند و درخشان باشند. مثلاً زنجیرهای بزرگ و زیبای کارتیه امسال همانند گذشته جذاب هستند و طرفداران خاص خودش را دارند. از دیگر مدل‌های مطرح شده امسال، انواع گردنبندهای کوتاه اما قطور هستند که همچنان همان ویژگی اصلی بزرگ بودن را حفظ کرده‌اند.

خرید گردنبند طلا

دستبند طلا

دستبند طلا یکی از مهم ترین اکسسوری هایی می باشد که در داشتن استایل مناسب بسیار تاثیر دارد. دستبندهای طلا که امسال ترند شده‌اند، همان ویژگی اصلی ترندهای امسال دارند؛ یعنی بزرگ بودن و قطور بودن. دستبندهای طلا زنجیری کارتیه بسیار مطرح شده‌اند، النگوهای بزرگ و قطور با مدل‌های خاص و زیبا.

خرید دستبند طلا

گوشواره طلا

انواع گوشواره‌ طلا که امسال بسیار مد شده‌اند، گوشواره‌های بلند، بزرگ، درخشان و جذاب هستند. 

[image] - 9596163

انگشتر طلا

انگشتر طلا همیشه جزء اصلی‌ترین اکسسوری‌ها بوده‌اند که در ترندها مطرح می‌شدند و طرفداران خاص خودشان را داشته‌اند. انگشترهای طلای مد شده امسال هم همان ویژگی اصلی ترندهای امسال را دارند، که بزرگ باشند و درخشان...!

خرید انگشتر طلا

 

پاسخ به سوالات متداول

.  آیا اهمیت دارد که اکسسوری‌هایی که استفاده می‌کنیم با ترند همان سال، هماهنگ باشد؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم بستگی دارد! یعنی به شما و علایق شما بستگی دارد. اگر شما ترندهای مطرح شده در آن سال را دوست دارید؛ می‌توانید هماهنگ با آن‌ها از اکسسوری‌های طلا و جواهر استفاده کنید و اگر نمی‌پسندید، با علایق خود اکسسوری‌هایتان را انتخاب کنید.
 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۰۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان