//
کدخبر: ۴۲۳۸۲۹ //

۱۰ مدل تمیمه طلا با طراحی‌های خاص و زیبا

به عنوان یکی از دوست داشتنی ترین زیورآلات زنانه می توان به عنوان مدل تمیمه طلا اشاره کرد.

۱۰ مدل تمیمه طلا با طراحی‌های خاص و زیبا
به گزارش فرتاک نیوز،

 تمیمه ها به شکل ظریف و ساده یا مدل های پر زرق و برق تهیه میشوند. از تمیمه ها بیشتر در استایل های مجلسی استفاده میشود. ما در این مطلب به بررسی انواع مدل تمیمه طلا زنانه و دخترانه میپردازیم. برای بررسی بیشتر این مدل های جذاب با ما همراه شوید.

مدل تمیمه طلا ظریف

اولین تصویر مربوط به یک مدل تمیمه طلا زنانه است. این تمیمه با دیزاین برگ مانند از انگشت تا مچ دست شما ادامه پیدا خواهد کرد.

دستبند انگشتری طلا عربی

یک مدل تمیمه طلا زنانه به رنگ زرد با دیزاینی ساده و ظریف همراه با قرارگیری مروارید های سفید رنگ در قسمت های مختلف تمیمه دیده میشود.

تمیمه طلا عربی

تمیمه دخترانه بسیار جذاب از جنس طلا با استفاده از قرارگیری شکوفه های بابونه در کنار هم به شکلی بسیار ظریف و دوست داشتنی. انتخابی عالی برای دختر خانم های جوان.

دستبند انگشتری دیجی کالا

اگر به زیورآلاتی با دیزاین های ظریف علاقه دارید این دو مدل انتخابی عالی برای شما خواهند بود. دو تمیمه ظریف با دیزاین مروارید و دایره های طلایی شکل.

تمیمه بچه گانه

از این مدل تمیمه برای تکمیل استایل های مجلسی خود استفاده کنید. تمیمه زنانه تهیه شده از جنس طلا با دیزاین مثلث طلایی و زنجیر ظریف.

تمیمه عربی

 

تصویر مربوط به یک مدل تمیمه ظریف با دیزاین مروارید های سفید رنگ و برگ در کنار مروارید ها است. این تمیمه برای خانم های علاقه مند به زیورآلات مینیمال مناسب خواهد بود.

مدل دستبند انگشتری طلا کویتی

یکی از به روز ترین مدل های تمیمه به رنگ طلایی با استفاده از دیزاین کارتیر قرار گرفته در قسمت وسط تمیمه. در کنار زنجیر ظریف به حالت دستبند.

مدل تمیمه طلا اینستاگرام

تمیمه طلایی رنگ به شکل زنجیر ساده  و ظریف با دیزاین حلقه طلایی رنگ در قسمت وسط تمیمه و زنجیر ظریف تر قسمت مچ دست.

 تمیمه دخترانه

آخرین تصویر مربوط به یک تمیمه تهیه شده از جنس طلا سفید با دیزاین برگ مانند است. این تمیمه ساده و در عین حال زیبا برای استایل های مجلسی شما مناسب خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۸۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان