//
کدخبر: ۴۳۰۷۰۳ //

شکت پاییزی را با چه شلوارهایی میتوان ست کرد؟| بهترین استایل ها با شکت برای فصل پاییز

شکت پاییزی یکی از مدل‌های زیبا برای استایل خیابانی محشر است که جذابیت شما را مورد هدف قرار می‌دهد!

شکت پاییزی را با چه شلوارهایی میتوان ست کرد؟| بهترین استایل ها با شکت برای فصل پاییز
به گزارش فرتاک نیوز،

اصلا شاید بپرسید که شکت چیست؟ شکت‌ها همان پیراهن‌های چهارخانه‌ای ضخیم دلبر هستند. این مدل لباس بر تن هرکس و با هر فرمی، زیبا می‌نشیند. از آن جایی که شبیه پیراهن مردانه بوده، نظر خانم‌های زیادی را به خود جلب کرده است. خلاصه که محال است کسی عاشق این مدل تیپ نشود. البته به شرطی که در فصل پاییز به درستی ست شود. در ادامه می‌رویم تا با ترفندهای ست کردن این مدل پیراهن، آشنا شویم.

ست کردن شکت های پاییزی

ترفندهای ست کردن شکت پاییزی با شلوار

با پوشیدن شکت و شلوار مناسب، می‌توانید یک استایل کژوال هنری و جذاب بزنید. یکی از راحت‌ترین آیتم‌های ست کردن، شکت‌ها هستند. این لباس‌ها برای استایل خیابانی هم پیشنهاد می‌شوند. مدل این لباس‌ها شبیه به ژاکت بوده و مناسب خانم‌های شیکپوش است. کفی است برای پاییز یک رنگ گرم انتخاب کنید. به عنوان مثال کرمی، بژ، قهوه‌ای و… رنگ‌های ترند و گرمی هستند. حتی رنگ‌های سبز، لیمویی، آبی و… هارمونی جذابی هستند.

ترفند ست کردن شکت پاییزی با شلوارها

  • شکت + شلوار جین | مناسب استایل خیابانی و دورهمی

همان طور که گفته شد، شکت‌ها در فصل پاییز هم بسیار دلبر هستند. از ان‌ها برای هر مناسبتی می‌توان استفاده کرد. پوشیدن یک تیشرت آستین کوتاه و جذب در زیر آن، تیپتان را کامل می‌کند. از همه مهم‌‌تر انتخاب شلوار جین است. توشبختانه شما آن را با هر مدل شلوار جین می‌توانید ست کنید. شلوارهای جین پاکتی راسته برای دخترخانم‌های جوان پیشنهاد می‌شود. اگر می‌خواهید کمی مجلسی‌تر باشد از جین مام استایل استفاده کنید.

شکت و شلوار جین برای استایل خیابانی و دورهمی

  • شکت + شلوار چرم | استایلی جذاب و کژوال

شلوار چرم جذب برای درخشش در فصل پاییز، غوغا به پا می‌کند. کافی است یک مدل شلوار چرم جذب انتخاب کنید. از آن جایی که قسمت پایین تنه جذب است، برای بالاتنه لبا‌های آزادانه بپوشید. به عنوان مثال هودی، یقه اسکی، پیراهن بافت فری سایز و… مناسب هستند. البته اصول رنگ ست را فراموش نکنید. برای ست کردن با شلوار جین مشکی، رنگ‌های روشن مانند سفید، آبی، لیمویی و… پیشنهاد می‌شود.

amazon-plaid-shacket

  • شکت پاییزی + لگ | مناسب تمام سنین

پیراهن‌های چهارخانه‌ای را می‌توان در هر سنی پوشید. البته به شرطی که اصول ست کردن رعایت شود. برای هر رده سنی مخصوصا سنین بالاتر، شلوار‌های لگ پیشنهاد می‌شود. یک شکت بلند انتخاب کنید. در زیر آن یک بافت نسبتا بلند بپوشید. حالا لگ خود را نیم بوت تیره‌ای رنگ ست کنید. شکت پاییزی را بپوشید و از تناسب تیپ خود لذت ببرید!

شکت مناسب تمام سنین

سخن آخر

شکت‌ها جذابیت زیادی به خانم‌ها می‌بخشند. هیچ محدودیت سنی هم ندارد! در هر سن و سالی که باشید، می‌توانید از این تیپ استفاده کنید. شلوارهای چرمی, جین و لگ برای ست کردن با شکت‌ها مناسب است. در این بین دقت کردن به ترکیب رنگ بسیار مهم خواهد بود. شما کدام مدل ست کردن را پیشنهاد می‌کنید و می‌پسندید؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۷۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان