//
کدخبر: ۴۲۹۱۰۹ //

مدل ناخن پاییزی ۲۰۲۳/ پاییز امسال این رنگ لاک ها رو حتما امتحان کن

همزمان با تغییر فصل از تابستان به پاییز، مد و سبک ناخن نیز مثل مد لباس و مدل‌ مو تغییر می‌کند. پاییز امسال رنگ‌های سرد و تیره و ناخن‌های کوتاه جایگزین ناخن‌هایی با طرح‌ برجسته و رنگ‌های نئونی و خیلی بلند شده‌اند.

مدل ناخن پاییزی 2023/ پاییز امسال این رنگ لاک ها رو حتما امتحان کن
به گزارش فرتاک نیوز،

مد و مدل مو و ناخن نیز مثل مد لباس با تغییر فصل تغییر می‌کند. این روزها که باد خنک پاییزی در حال وزیدن است، رنگ‌ها و طرح‌های پاییزی بیشتر روی ناخن‌ها دیده می‌شوند. به گفته متخصصان ناخن، طرح‌های کروم، رنگ‌های طبیعی و سرد و مانیکور فرانسوی از جمله مدهای محبوب پاییز ۲۰۲۳   لاک ناخن هستند و ناخن‌هایی با طرح‌های برجسته، رنگ‌های نئونی و خیلی بلند از کانون توجه خارج می‌شوند.

ناخن کرومی

ترندهای پاییزی ناخن

محبوبیت ناخن‌های کرومی سال گذشته، پس از اینکه هیلی بیبر مانیکور خوش‌رنگ‌و‌لعابش را به نمایش گذاشت، اوج گرفت و هنوز هم متوقف نشده است. هیلی دنگ، هنرمند طراح ناخن، پیشنهاد می‌کند امسال ناخن‌های کرومی در رنگ‌های مختلف را امتحان کنیم.

ترندهای پاییزی ناخن

ناخن‌هایی با ظاهر طبیعی

ترندهای پاییزی ناخن

 

دبورا لیپمن، آرایشگر مشهور ناخن، می‌گوید که ناخن‌های خیلی ساده تا پاییز همچنان محبوبند. به گفته او، بسیاری از افراد این روزها ترجیح می‌دهند مدتی ژل یا اکریلیک به ناخن‌هایشان نزنند و به آن‌ها استراحت بدهند و با یک مانیکور سبک و طبیعی، ناخن‌هایشان را سالم نگه دارند.

ترندهای پاییزی ناخن

مانیکور فرانسوی

ترندهای پاییزی ناخن

به گفته لیپمن، مانیکور فرانسوی، مخصوصا وقتی نوک آن نازک طراحی شده باشد، به‌شدت محبوب شده است. به گفته این آرایشگر ناخن، کسانی که می‌خواهند ناخن‌های رنگی اما نه کاملا رنگی داشته باشند، می‌توانند رنگ نوک ناخنشان را هماهنگ با سبک پوشششان تغییر دهند. حتی می‌توان نوک ناخن‌ها را با کروم یا برخی طرح‌های ساده، جذاب‌تر کرد.

ترندهای پاییزی ناخن

هاله‌ای از رنگ (Aura nails)

ترندهای پاییزی ناخن

مد ناخن‌هایی که هاله‌ای از رنگ دارند، در شبکه‌های اجتماعی حسابی فراگیر شده‌اند. به گفته دنگ، طیف رنگی این ناخن‌ها از کمرنگ به پررنگ تغییر می‌کند و ظاهری به ناخن می‌دهد که انگار روی آن رنگ پاشیده‌اند.

ترندهای پاییزی ناخن

ناخن قرمز

ترندهای پاییزی ناخن

به گفته لیپمن، داشتن ناخن قرمز یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای داشتن ظاهری شیک بدون تلاش زیاد است. به گفته او، از آنجا که قرمز یکی از رنگ‌های پاییز امسال است، آن را روی ناخن‌ها هم بیشتر خواهیم دید.

ترندهای پاییزی ناخن

ناخن‌هایی براق با مهره‌های تزیینی

ترندهای پاییزی ناخن

سبک گوتیک شامل رنگ‌های تیره و تاریک و اغراق‌آمیز است. سایه‌هایی از بنفش، مشکی و قرمز همراه با مهره‌ها و نگین‌های تزئینی گوتیک را به ذهن بیاورید. به گفته لیپمن، به نظر می‌رسد پاییز امسال سبک تیره و تزئینات گوتیک را بیشتر روی ناخن‌ها خواهیم دید.

ترندهای پاییزی ناخن

رنگ‌های سردتر

ترندهای پاییزی ناخن

به گفته لیپمن، در کنار ناخن‌های تیره، رنگ‌های سرد نیز در پاییز بیشتر رواج خواهند داشت. به گفته این آرایشگر ناخن، رنگ‌های نئونی که در ماه‌های گرم طرفدار بیشتری دارند و زیر نور آفتاب زیباترند، در این فصل جایشان را به رنگ‌های سرد خواهند داد.

ترندهای پاییزی ناخن

قد طبیعی ناخن

ترندهای پاییزی ناخن

لا جوانا اسمیت هیوبنر، هنرمند ناخن، معتقد است که فصل ناخن‌های خیلی بلند با اشکال عجیب‌غریب به پایان رسیده است و قد ناخن‌ها به سمت بلندی متوسط و کاربردی متمایل می‌شود. به گفته او، فصل بازگشت به ناخن‌های ظریف بادامی و زیبا فرا رسیده است.

ترندهای پاییزی ناخن

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۱۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان