//
کدخبر: ۴۲۱۶۶۸ //

روش کاشت مو برای زنان چگونه است؟

امروزه برای زنان به دلایل مختلف مشکلات ریزش موی شدید به وجود آمده که راه های درمانی زیادی برای این مشکل نیز تعریف شده است. از جمله راه های درمانی که در گفت و گو با دیگران به شما پیشنهاد خواهد شد کاشت مو می باشد که از راه کارهای مناسبی است که برای اقدام باید اطلاعات کافی را داشته باشید.

روش کاشت مو برای زنان چگونه است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

کاشت مو در زنان عواقب آلوپسی آندروژنتیک را از بین می برد و تنها راه حل دائمی در برابر الگوی طاسی زنانه است. الگوی طاسی در اکثر موارد به عنوان یک مشکل مردانه دیده می شود، اما زنان نیز ممکن است از ریزش مو ی ارثی رنج ببرند، این مشکل اغلب خود را در خط رویش عقب رفته، شقیقه های طاس  و نازک شدن موها در قسمت تاج سر در زنان ظاهر می شود. از جمله دلایلی که باعث ریزش مو در زنان می شود ژنتیک، استرس، یائسگی و دیگر موارد می باشند؛ ریزش مو برای هر زنی در هر سنی آسیب روحی روانی بسیاری به همراه دارد که باید در توجه به عوارض آن کاملا هوشیار بود.

کاشت مو برای زنان را در این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد، با ما همراه باشید.

آیا زنان می توانند کاشت مو انجام دهند؟

زمانی که انسان ها فارغ از نوع جنسیت دچار ریزش مو می شوند از راه کارهایی که به آنها پیشنهاد می شود می توان به کاشت مو اشاره کرد. کاشت مو برای زنان نیز همانند مردان انجام می شود که نتایج خوبی را به وجود آورده و آنان را به این کار تشویق می کند. کاشت مو در زنان توسط کلینیک های مورد تایید و همچنین توسط پزشکان با تجربه در زمینه پیوند مو انجام می شود تا بهترین کیفیت و نتیجه طبیعی کامل را تضمین کند. قبل از کاشت مو باید در انتخاب پزشک خود نهایت دقت را به خرج دهید تا در زمان انجام عمل دچار مشکلات غیر منتظره ای نشوید، انتخاب پزشک متخصص پیوند مو می تواند برای شما مانند یک تضمین موفقیت در انجام این عمل باشد. این انتخاب همچنین در معاینات قبل از عمل و هزینه های کاشت مو نیز بسیار تاثیر گذار بوده و شما می توانید با آسودگی خاطر و بدون استرس پیوند مو های خود را انجام دهید.

کاشت مو

 

چه خانم هایی کاندید مناسب کاشت مو هستند؟

از علت هایی که باعث می شود تا زنان نیز کاشت مو انجام دهند می توان به مواردی چون کم خونی، تغییرات هورمونی، عوارض بعد از مصرف دارو، کاهش ناگهانی وزن، بیماری پلی کیستیک تخمدان، مشکلات تیروئید و غیره اشاره کرد. ریزش مو می تواند در هر سنی اتفاق بیفتد و می تواند علت ناراحتی بسیاری از زنان باشد. اکثر زنان کاندیدای خوب کاشت مو هستند زیرا معمولاً دارای نازک شدن خفیف تا متوسط در یک الگوی مشخص، خط موی سالم و موهای اهداکننده کافی و پایدار در پشت سر هستند.

علاوه بر کسانی که از آلوپسی آندروژنیک رنج می برند، کاشت موی زنانه نیز برای زنانی که به دلیل آلوپسی کششی، ضربه یا تصادف، موهای خود را از دست داده اند و همچنین بیماران جراحی پلاستیک که می خواهند رشد مو را در نواحی محل برش خود بازگردانند، به خوبی اثرگذار است. به طور خاص، بیماران ایده آل برای کاشت مو دارای نازک شدن تار مو در خط رویش مو یا بالای سر هستند.

کاشت مو برای زنان چیست و چگونه انجام خواهد شد؟

کاشت مو برای زنان را می توان چنین تعریف کرد که انجام نوعی عمل جراحی به شکل پیوند برای کسانی که دچار ریزش مو شده اند و این اتفاق بر روی زیبایی و اعتماد به نفس آنها تاثیر منفی بر جای گذاشته است. کاشت مو به صورت طبیعی انجام گرفته و هیچ تفاوتی در نوع عمل برای مردان و زنان وجود ندارد.

چگونگی انجام عمل کاشت مو در مرحله اول شامل آماده سازی بیمار برای انجام پیوند مو و قرار دادن آن در موقعیت مناسب برای به وجود آوردن محیطی راحت و آرام برای انجام کاشت مو طبیعی می باشد. همچنین شخص بیمار می تواند قبل از انجام عمل نوشیدنی و تنقلات برای خود تهیه کرده و زمان انجام عمل می تواند به آنها دسترسی داشته باشد تا در صورت نیاز استفاده لازم از آن ها را داشته باشد. در مرحله دوم بی حسی ناحیه ای که مورد کاشت مو قرار می گیرد، توسط یک ماده بی حس کننده موضعی انجام می شود؛ که این موضوع برای این است که فرد بیمار در طول عمل دردی احساس نکند و ناحیه مورد درمان به راحتی تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۶۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان