//
کدخبر: ۴۲۱۰۷۸ //

سلبریتی های ماندگار در دنیای مد و فشن +تصاویر

فشن داستان خودش را تعریف می‌کند و به ما کمک می‌کند تا احساسات خود را آن گونه که می‌خواهیم نشان دهیم. این دنیا با تمام فراز و فرودهایش توسط افرادی تحت تاثیر قرار گرفته است. ردپای این افراد بر تاریخ این صنعت قابل مشاهده است و مد و فشن را به چیزی که امروز از آن مشاهده می‌کنیم تبدیل می‌کند. در این پست با سلبریتی هایی که به عنوان فشن آیکون‌ برای کل طول تاریخ، شناخته شده‌اند آشنا می‌شویم.

سلبریتی های ماندگار در دنیای مد و فشن +تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

سلبریتی ها، مدل‌ها، طراحان و مدیران بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای همگی تاثیرات زیادی در دنیای مد و فشن دارند. در این مطلب با سلبریتی هایی که به عنوان نماد دنیای مد و فشن شناخته شدند آشنا می‌شویم.

آدری هپبورن

آدری هپبورن

آدری هپبورن متولد ۱۹۲۹ در بلژیک بود. او با آرایش و مدل موی متفاوت و منحصر به فرد خود تبدیل به یکی از معروف‌ترین فشن آیکون‌ها در طول تاریخ شد.

پرنسس دیانا

پرنسس دیانا

پرنسس دیانا در ۱ ژوئیه ی ۱۹۶۱ در انگلستان یه دنیا آمد. ازدواج و طلاق او با پرنس چارلز او را تبدیل به چهره‌ای جهانی و ساختار شکن کرد. استایل‌ها و اکسسوری‌های دیانا همگی در دنیای مد سر وصدای زیادی به پا می‌کردند و هنوز هم مورد توجه قرار دارند.

لورن باکال

لورن باکال

لورن باکال خواننده وبازیگر آمریکایی زاده ۱۶ سپتامبر ۱۹۲۴ بود. او در سال ۲۰۰۹ توسط بنیاد فیلم آمریکا به عنوان بیستمین ستاره برتر زن سینمای کلاسیک هالیوود انتخاب شد.

مرلین مونرو

مرلین مونرو

مرلین مونرو بازیگر و مانکن مشهور آمریکایی زاده ۱ ژوئن ۱۹۲۶ بود. عکس‌های او با لباسی از گونی سیب‌زمینی مشهور است زیرا این سلبریتی نماد کاملی از این موضوع بود که او در هر لباس و استایلی می‌درخشد و به آن استایل نیز هویت و زیبایی می‌دهد.

ویوین وست‌وود

ویوین وست‌وود

ویوین وست‌وود متولد ۱۹۴۱ در انگلستان است. او یکی از طراحان مد جنجالی است. او دو بار به عنوان برترین طراح مد سال انتخاب شد و نشان رتبه افسری امپراتوری بریتانیا را از دست ملکه بریتانیا دریافت کرد. او خالق سبک پانک در استایل کژوال بود.

ویوین وست‌وود

کارمن دلورفیچه

کارمن دلورفیچه متولد ۳ ژوئن ۱۹۳۱ هنرپیشه و مانکن معروف آمریکایی است. تصویر او در سن ۱۵ سالگی بر روی کاور مجله ووگ قرار گرفت و تا تابستان ۲۰۱۲ مسن‌ترین مانکن فعال در صنعت مد و فشن بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۰۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان